Neuvola

Mä olin ihanuskossa että 7.12 kun on eka neuvola, että se on torstai, kunnes eilen rakas mieheni valisti minua että se on keskiviikko, jee yksi päivä meni todella nopeasti...

Nyt on vaan harmittanut että tuo np ultra tod näk menee joulun jälkeen, ja pikkasen stressaa, jos ei pääse ennen joulua kurkistamaan. Vähän vie tuota intoa tuosta joulusta kun koko ajan jännittää että mitenköhän masussa voidaan.
Meillä tuo tulee aika sitten postissa kait neuvolan jälkeen, ja sinnällään aika typerää kun ei voi itse vaikuttaa kellonaikaa että kävisi paremmin miehelle, eiköhän ne sieltä laita ajan ihan omien mieltymysten mukaan.

Voi kun olisi siinä vaiheessa kuin ystäväni joka pari kuukautta edellä kun hän oli tuntenut jotain liikahtavan sisällään, ellei se sitten ollut vain ilmaa...:p
 
Meillä menee nt-ultra ens vuoteen, 3.1. päästään kattoo pikkusia. :)
 
no ei. :) alunperin ajateltiin kertoa kaikille jouluna, mut ei ny kerrotakaa ku viikot pieneni ja onkin kaks.
 
Sairaala aikaa ei ole mullakaan ikävä. Olin kolmen hengen huoneessa, mut onneks oli vaan yks huonekaveri kerrallaan. Niitäkin kerkes olemaan siinä kolme sinä aikana kun olin siä. Oltiin viikko sairaalassa kun poika synty neljä viikkoa etuajassa ja seurailtiin bilirubiini arvoja.
Viimisenä yönä itkin väsyneenä yökölle, että en jaksa olla täällä enää. Ihana rempseä yökkö sano, että hyvä, se olis aika huono jos joku tänne haluis jäädä. Seuraavana aamuna pojan arvot olikin jo hyvällä mallilla ja päästiin kotiin.

Mää taisin olla se mein huoneen kuorsaaja ja kävelimpä parina yönä unissani kysymään huonekaverilta et onks toi sun ja osoitin sen poikaa.:laughing021 Onneks se äiti ei pelästyny vaan sano sen mulle seuraavana päivänä. Hiukka naurettiin yhdessä. Ollaan viestitelty synnärin jälkeen ja niille on tulossa myöskin toinen lapsi ja LA on 7 viikko ennen meitä. Ton takia haluisin oman huoneen kun jännittää toi nukkuminen ja unissakävely.
Mää olin niin väsynyt et ei häirinny vauvojen itkut mua. Mein poika oli vaan hiljaa tyytyväisenä ja yks kerta kun se itki, niin en ensin havahtunut siihen kun luulin unitokkurassa et on viereisen vauva.

Vähän poikes aiheesta, mutta tämmöstä.
 
Meilläkin on Hatanpäällä, mut aiemmin eli 9.40 :)
 
Neuvolassa käyty. Kaikki oli hyvin. Ultrattiinkin ja kohtu on suurentunut ja siellä vilahti vähän sydämen sykettä. :) Meen ens torstaina labraan ja ultraan. Josko sit näkyis selkeämmin. :D
 
Olis se kiva jos neuvolassa olis kans ultraus välineet mut ei meiltä löydy ku doppler :sorry:
 
Ilo lukea muiden hyvistä neuvola +ar-ultrakuulumisista! :Heartred Täällä saa vielä malttamattomana odotella reilun viikon ekaa neuvolaa ja samalla varataan ultra-aika. Jouluviikolla tulee rv12 saa toivoa, että päästään vielä tälle vuodelle np-ulraan :love2
 
Eka neuvola oli tänään! kuten arvelinkin, niin ei edes yritetty kuunnella sydänääniä. seuraava neuvola on tammikuun lopulla, silloin on jtn rv 15 ja nlalääkäri samalla sitten.
Tässä välissä pitää käydä verikokeissa, nt-ultrassa ja sokerirasituksessa. :)

Tää eka nlakäynti oli lähinnä juttelua, keskusteltiin mun ekasta raskaudesta ja synnytyksestä, siitä miten eroaa nyt seuranta ku onkin kaks yms. mitattiin verenpaine ja hemoglobiini ja pissanäytteen katsoi myös. :)
Kaikki oli niinku pitääkin. :)
 
Muokattu viimeksi:
Meil oli eilen neuvola ja täyteltiin lomakkeita ja juteltii niitä näitä. Tällä kertaa tuolla jopa kiinnosti isän viat kun viimeksi käytiin Lahessa pari ekaa käyntiä niin siellä vaan sanottiin että kysymykset suunnattu vaan äidille.. miehellä siis synnynnäinen sydänvika joka kuitenkin korjattu niin laittoi nyt nt ultralähetteeseen että isällä on se niin kattovat tarkemmin kun viimeks ei katottu...

Sydänääniä ei kuunneltu :sad001 tammikuun 9. sitten neuvolalääkäri kuuntelee. Ennen sitä siis ultra. Vuotoihin sanoi että jos tulee useesti vaikkei runsasta ois nii voi varata lääkärii ajan nii ne ultraa! Varmaan tänään soittelen ellen sitten huomenna ens viikolle :) tälle vuodelle kun on jo polimaksu maksettu niin voi käyä ilmaseks!
 
Takaisin
Top