Neuvola

pilvikirsikka

Foorumin legenda
Syyskuunmammat 2015
Joulukuun äidit 2019
Helmikuiset 2022
Huhtikuiset 2024
Ja taas uutta pukkaa :D

Onko joku jo käynyt neuvolassa? Mulla on viikon päästä aika :)
 
mää tosiaan plussasin vasta tänään, ja soittoaika nlaan oli jo menny. joten soitan huomenna. toivottavasti saa mahd. pian aikaa neuvolaan ja ar-ultraan. :)
 
Tuntuu siis vaihtelevan jonkin verran milloin se ensimmäinen neuvola on. Taisin esikoisesta olla joskus rv 8. Tosin silloinhan laskettu aika siirtyi ultran jälkeen puolitoista viikkoa taaksepäin, niin kuin tässäkin tilanteessa taitaa käydä. Tai lasken itse kyllä jo sen ovulaation mukaan, neuvola taas sen 28pv kierron mukaisesti.
 
Mulla on 8.12. eka neuvola ja viikkoja silloin 9+1. Tuntuu kyllä aika pitkältä vielä kuukausi odottaa, mutta ei kai tässä muutakaan voi :D
 
Mun on eka neuvola 7+3 ja eka ultra 11+2 tai 11+3. Olis ollu vasta viikolla 12-13, mutta lähdetään kolmeksi viikoksi häämatkalle heti joulun jälkeen, niin olis mennyt liian pitkälle!

Tuntuu niin pitkältä odotella, vaikka mulla onkin noi kai vähän tavallista aikaisemmin.
 
Mä soitan eka Tyksiin sitä varhaisultraa, ja varmaan sit vast neuvolaan.. Vai onkohan nlaan kauheat jonot. En vaan haluis joutua perumaan sitä, jos ei ookaan oikeassa paikassa :-(
 
Just varasin neuvola-ajan ja arultrankin sain neuvolan kautta (keväällä tehty geneettinen keskeytys + kierto vielä vähän hakusessa). Ultra olis 2.12. (rv 8+2) ja neuvola 16.12. (10+2). Tuli hyvä mieli, kun sain tuon ultra-ajan ilman suurempia kerjäämisiä. :)
 
Minäkin tänään soittelin terveyskeskukseen. Huomenna soittaa neuvolatäti, ilmeisesti vähän pidempi juttelutuokio luvassa. Jännittää jo valmiiksi, saadaanko eka neuvola-aika jo ennen joulua (jouluaattona olis 10+2). Voi olla että menee vuoden alkuun, koska meillä kuitenkin varhaisultra joulukuun alussa rv 7+1.
 
Takaisin
Top