Neuvola

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Heihel
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Eikä Niemja!! Onko tuo nyt varmaa vielä.. Aikaiset viikot kuitenki ja oliko oviksen ajankohdastakaan ihan varmuutta? Milloin tilanne tsekataan uudestaan?

Mä muistin soittaa tänään neuvolaan. En saanut aikaa vaan käski soittaa ultran jälkeen ens viikolla, todennäköisesti aika menee vkolle 28. Tosi mukavalta kuulosti tämä terkka puhelimessa :happy: toivottavasti mieskin pääsis eka kerralla mukaan.

No kyllä mä aika varmana, oviksesta ei toki varmuutta mutta tein uuden digin joka edelleen näytti 2-3 :(

Mutta voi kai se digi näyttää 2-3 jos aiemmin just alku viikot ja nyt loppu viikko et menee siihen väliin vielä. Pidän peukkuja. Ei nyt vielä luovuteta eikös 6 viikolla voi joskus olla vielä se syke näkymättä kun niin aikainen vaihe vasta

Voi olla näkymättä. Mulle Ovumialta sanottiin, että pitäis olla lähempänä 7+ että näkyy varmemmin.

Neuvola vasta 5.7, enkä millään malttais oottaa :P
Äkkiähän se aika toisaalta menee, mutta blaaaah. Kärsimätön olo. Ja oishan se ultravilkasukin jo kiva saada pian...

Mulla neuvola huomenna kaheksalta eli ihan viimeistään puol seiska pitäs herätä... Vähän jännittää ku mitä vähemmän nukun ja mitä aikasemmin herään, sitä pahemmat on olot... Taitaa mennä kävelymatka neuvolaan puskiin oksennellessa :D

Neuvolassa käyty. Täti oli tuttu ja ihana. Laski viikoiksi 6+5, joten mennään nyt sillä sinne ensviikon ultraan asti.

Mulla kans aiva ihana neuvolatäti. Oli tehny kaikki paperit ja lähetteet valmiiksi mutta sanoo että laittaa ne vielä kaappiin odottaan että otetaa seuraavalla kerralla esiin :) sain verikokeen täksi päiväksi ja maanantaiksi ja ultran torstaiksi! Ja verikoe oli 13 803 että ehkä ihan kaikki toivo ei oo vielä menetetty, maanantai kertoo paljo ja torstai viimestään. Piiitkä viikko edes..

Tsemppiä niemja, toivottavasti tulis vielä hyviä uutisia :)

Tsemppiä Niemja! Eikös tuo ole korkea tuo hcg arvo kuitenkin? Eihän kyseessä voi olla kohdunulkoinen, se varmaan kuitenkin poissuljettiin?

Onhan se ihan hyvä arvo ja kohdunulkonen ei oo, eriasia kehittyykö sikiö vai jääkö tuulimunaksi.

Toivottavasti niemja siellä on vaan homma vielä sen verran vaiheessa ettei ole ehtinyt pieni sydän käynnistymään :) Mä olen itse tullut melkein kaavituksi kun erehdyttiin luulemaan keskenmenoksi, onneksi juuri ennen kaavintaa olivat vielä (äitini pyynnöstä) ultranneet ja syke löytyi! Se voi olla päivistä kiinni :)

Poistin sut sieltä listalta jo mutta toivotaan että päästään lisäämään vielä takaisin!

Hei!
Olen 7:llä raskausviikolla ja tällä viikolla oli ensikäynti neuvolassa. Oli tosi kiva täti vastassa, oli tosin lomien takia eri kuin loppuraskaudessa. En ollut kyllä yhtään valmistautunut kysymykseen, "millä mielellä neuvolaan". Tajusin vasta siinä vaiheessa, että ei oikein vielä ole uskaltanut ajatella että on raskaana. :D Neuvolakäynti teki kaikesta jotenkin todellisempaa, vaikkei vielä kuunneltu edes sydänääniä. :)

Heh, täälläki lopulta soiteltu ekaa neuvola-aikaa.. menee omien reissujen ja nlan lomasupistusten takia elokuun alkuun, ja siltikään en saanu omalle neuvolantätille :sorry:sillon viikkoja jo 11+jotain, samalla viikolla sit np-ultra ja labratki. No pitäs ainaki kuulua sydänäänet hyvin :facepalm:

Mulla on eka neuvola 28.7 ja viikkoja on silloin ehkä 9+3. Vähän jännittää kun eka raskaus on ja ei tiedä yhtään mitä odottaa. :) meinasi aika mennä eka elokuulle mutta sain onneks tuohon kun oon lomalla niin,ei tarvii töissä vielä kertoo :)

Takaisin