Neuvola

Niemja, mä meen juhannusviikolla ultraan terveystalolle, silloin ois omien laskujen mukaan 6+5. Haluan tietää edes suuntaa mihin ollaan menossa :) tää olo on ihan hirvee niin toivoisin saada selvyyttä ettei ihan turhaan kärsi :)
 
Samaa mietin että kaippa siitä osviittaa sais onko jotain tapahtumas vai tuulimuna! Koitampa huomenna soittaa aikaa :)
 
Mieki halluisin ultraan, mutta eipä oo vara. :/toivosin niin kovasti että ultraisivat neuvolassa. Ei oo kiva ootella vielä joku kuukaus ekaa ultraa.. nyt rv 6+6.
 
Samaa mietin että kaippa siitä osviittaa sais onko jotain tapahtumas vai tuulimuna! Koitampa huomenna soittaa aikaa :)

Tuulimunassa on kaiketi vuodot tosi yleisiä, näin gyne sano aikanaan kun sitä jatkuvasti pelkäsin esikoisen kohdalla.
 
Aamulla tuli ruskeaa tuhrua paperiin pyyhkiessä ja koko päivän ollut vähän väliä menkkakipuja ja paineentunnetta alavatsassa :sad001 Toivon raskauden jatkumisesta oon jo hylännyt mutta pakko mennä huomenna yksityiselle tarkistamaan mistä on kysymys ja mitä tapahtuu...
 
Mä varasin tänään ekan ajan. Koitin saada esikon kans samalle päivälle, mutta äitiysneuvolasta ollaan tuolloin lomalla. Aika on nyt sitten 18.7, jolloin 10+0. Silloin otetaan verikokeet, katotaan pissa, tehään ultraus ja muut alkuhässäkkään kuuluvat jutut.
 
Tsemppiä Katruska! Toivottavasti saisit kuitenkin tänään onnellisia uutisia :)

Hyvää ultrailua myös Nyytikille!
 
Mamabel kiva tietää! Vielä ei ainakaa vuotoja oo ollu..

Pahoittelut katruska! Toivottavasti olis harmitonta, mulla esikoisesta oli rv6-7 tuhruvuotoa ja ihan kamalat poltot alamahalla mutta tuos se leikkii :)

Nyt nyytikki tuu sykekuvan kera takasi ♡
 
Neuvola-aika varattu :) heinäkuun puolenväliin sain ajan ja sillon ois viikkoja 9+3. Ar-ultraan haluaisin mennä, mutta meidän kaupunki ei tarjoa muita kuin ne 2ultraa ja yksityiselle ei ole varaa mennä..
 
Moikka ! Oon tuolla tammikuun puolella pyörinyt, mutta tosiaan kävin viime torstaina neuvolassa jolloin arvio oli 7+1 eli LA 25.1. Tänään ultrassa lääkäri totesi sikön vastaavan 6+1 ja oli selkeä/voimakas syke + muut asiat ok. :) La siirtyi 6.2, joten mä seikkailen näillä molemmilla puolilla. Täällä moni etenee samoin kuin itse ja sit tammikuun puolella taas paljon edellä :D Soittelen huomenna neuvolaan tarkennusta aikavälille milloin varaan nt-ultraa :)
 
Tervetuloa Marttaa! :) itekki esikoisesta olin marraskuisis vaikka LA siirtyi nt-ultras lokakuun puolelle ku oli kivee olla eka eikä vika :'D nyt mennäänki puolivälis sitte!
 
Mulle annettiin nyt ar-ultran yhteydessä jo nt-ultra-aika, joka on sitten 27.7. Siihen mieskin pääsee mukaan. Jotenkin epätodellinen olo. Toisaalta kun takana on 3 keskenmenoa, niin ei oikein vielä voi nauttia tästä. Eli ehkä tuolla heinäkuussa sitten voi jo huokaista hiukan helpotuksesta, jos kaikki ultrassa hyvin. Mulla tuli viimeisin km meinaan päivää ennen nt-ultraa, joten syystä olen varuillani...
 
Må varaisin kans ekaa neuvolaa. Ensikäynti on 5.7., mutta pääsen myös neuvolaan varhaisultraan, koska imetyksen takia kierto ollut tosi epäsäännöllinen, enkä osannut sen perusteella arvioida la:ta. Se on sitten 27.6. Samalla kuin esikoisen 8kk lääkärineuvola. Jännittävää!
 
Mammattaa meillä samanikäset esikoiset, mulla eka neuvola 23.6 ja samalla esikoisen 8kk lääkäri :) ultran sain 22.6 ja sillon 6+1-6+4 :)
 
Takaisin
Top