Neuvolassa tänään, rv31+2:
Pissa puhdas, painoo tullu nyt yhteensä 14kg
Vauvan liikkeet ok, syke n.140, mulla verenpaine ok. Sf-mitta 30cm eli nätisti menee yläkäyrällä :)
Sain streptokokki-labrakokeeseen ohjeistuksen, näyte pitää mennä antaan rv36. Lisäksi ohjasi liikeseurannan mitä pitää tehdä jos tuntuu että vauva ei liiku päivän aikana normaalisti.
Myöskin isyys tuli nyt tunnustetuksi ja yhteishuoltajuudesta sovittiin (ollaan siis avoliitossa)
Terkka laittoi lähetteen äitiyspolille radin takia kotiseurannan sokeriarvojen takia, mulla tullut joitakin ylityksiä ja nyt parin päivän aikana useempi (oon myös ollut flunssassa joka voi nostaa verensokeria) Mutta lähete kuitenkin, sieltä ottavat yhteyttä jos katsovat että mun on siellä käytävä, jos äitiyspolilta ei kuulu mitään ni sit jatketaan neuvolaseurannalla.
Sain varmuuden siihen että pääsen äitiyspolille vauvan kokoarvioon myöhäsemmillä viikoilla, sitä olin itse toivonutkin, koska esikoinen oli 4220g syntyessään.
Mukava neuvola käynti oli, terkka oli jotenkin paljon rennompi mitä aikasemmin on ollu. :D Seuraava neuvola 3vko päästä.