Neuvola, ultrat ym.

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Onneli84
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sokerirasituksessa ja litku juotu. Oli muuten pahempaa kun muistin... Taisi viimeksi olla erimakuista. Nyt oli sitrusta ja sitä piti juoda kaksi mukillista. :confused:
 
Täällä kans sokerirasituksessa, ekaa kertaa oon. Teki tiukkaa juoda mulla, oli aika pahan makusta kyllä, ehkä jotain vadelmaan vivahtavaa, mut kirkasta. Tässä nyt pidätelly ykää reilun tunnin, jospa pikkuhiljaa helpottas :D jännittää kyllä tuloksetkin..ja mullahan meni ihan ohi sillon viime neuvolassa et miten saan vastaukset. Noh jos ei tuu näkymään kantaan, nii pitää varmaan soitella ja kysyä.
 
Nepppis, mulle ainakin neuvolasta lupasivat soittaa, jos on arvoissa jotain häikkää. Ylöjärvellä on käytössä myös tekstaripalvelu, jonka kautta saan tulokset kun th on katsonut ne.
 
Katsoin omat raditus arvot kannasta niin näytti 4.5/6.8/6.6 ja lääkärin kommentit että normaali tulos. Jos yhtään muistan oikein niin samansuuntaisia oli arvot esikoisestakin. Täytyy kotona ihan äitiyskortista tarkistaa..
 
Onko muilla rh neg. tullut tieto että vauva on rh pos.? Mun täytyy nyt siis ens neuvolassa ottaa se piikki, kun nykyään sen kerran voi jo varmistaa näin raskausaikana.
 
Mä odottelen vielä verikokeen tuloksia. Otettiin viime viikolla, et luulis tällä viikolla valmistuvan.
 
Olin eilen sokerirasituksessa. Meillä oli sitruunan makuista se litku, mun mielestä se oli hyvää :D vähän niinku sitruunalimpparia ilman hiilihappoja.. Kaks mukia sitä piti juoda. Meillä otettiin kaikki verinäytteet suonesta. Ensimmäisen tunnin aikana ehkä hivenen höntti olo, ei huonoo tehny kumminkaan.. Kaikesta vaikeinta oli pysytellä hereillä koko se aika ja jano oli kova.

Tänään soittelin tulokset. Paastoarvo oli 4.6, 1h arvo 7.1 ja 2h arvo 5.7. Eli siis normaali tulos! :)
 
Mä katsoin Kannasta, että vasta-aineet nega eli en varmaan saa piikkiä, jos ei myöhemmin vielä tuu.
 
^Veriryhmän miinus tai plus. Eli jos on veriryhmä esim A- on Rh eli ns reesustekijä negatiivinen. Liittyy siihen, että jos äiti ja isä ovat eri"merkkisiä", voi lapsi olla eri Rh mitä äiti ja elimistöt alkavat tavallaan hylkiä toisiaan, kun sikiön punasoluja vuotaa äidin elimistöön.

Täällä suht hyvin selitetty: http://metku.net/~pesu/artikkelit/rh.php
 
Takaisin
Top