! Onneksi ei käynyt pahasti.
Mä sain kanssa hammaslääkäriajan implanttieni takia. (kaksi tekohammasta kun omat puuttuivat.) Taitaapa jäädä väliin, kun eivät voi kuitenkaan tehdä mitään koska raskaus. Ja mulle tulee niin huono olo suun sörkkimisestä niin jätän ihan mielelläni noi hommat myöhemmälle...
Meillä oli tänään neuvola ja siellä mentiin ei-omalle-tädille koska se meidän täti oli sairaana. Oli ihan älyttömän mukava käynti! Kerrankin joku otti kantaa asioihin ja yritti neuvoa. Radi lääkityksestä puhuttiin paljon, ja siitä miten se vaikuttaa. Edes diabeteshoitaja ei ollut kertonut noin hyvin.
Ja kerrankin joku ymmärsi miksi en aio mennä suunniteltuun sektioon vaikka edelliset olivatkin sektioita ja kuunteli jopa kun kerroin kantani. (Lyhyesti; en halua leikkaukseen vain "varmuuden vuoksi", koska edelliset on leikattu. Jos jotain poikkevaa, riskialtista tai sellaista ilmaantuisi miettisin tietysti uudestaan. Ja olen lukenut riskeistä ja haluan itse valita kumman synnytystavan riskit otan lähtökohtaisesti.) Lisäksi tehtiin se isyyden tunnustus nyt samalla. :)
Hemoglobiini oli noussut kuukauden aikana 104:stä 114:sta. (Kai ne noin kirjoitetaan?
) Painoa kilo enemmän kuin viimeksi, mutta eri vaaka kuin yleensä ja myöhäisempi aika kuin usein (ehtinyt syödä enemmän) niin ei siitäkään oikein osaa sanoa.
Mutta ihan hyvin ollut tulematta painoa.
Vauvan sykkeet ~140. Totesi pään olevan hyvin alhaalla käsikopeloidessaan jo karva-alueen puolella. Sanoi, että seuraavalla (radi aiheisella) lääkäri käynnillä pitäisi pyytää tutkimaan kohdunsuun tilanne, kun mulla on supistellutkin kipeästi. Olisi antanut ensi viikolle lääkäriajan, mutta tuo sovittu aika on jo 1,5 viikon päästä kuitenkin. Muistutti, että kätilön päivystykseen/synnärille saa soittaa jos yhtään tuntuu siltä.
Tulipas sepustus, mutta kun kerrankin jäi tosi hyvä fiilis raskaus-seurannassa käynnistä. :) (Tuo sana, koska siihen kuuluu myös lääkäri yms ajat jotka liittyvät raskauteen.)
Että ihan hyvin kai täällä menee. Koitan jatkaa rauhallisella linjalla.