Mulla sf-mitta 22 cm ja rv 23+6. Meilläkin neuvolassa sanottiin, että alussa voi olla vähän isompia lukemat. Mulla siis mahaa itsellä ennestäänkin. Painonnousu raskauden alusta nyt rv 24+3 on 4-5 kg. Siitä ei oo tullut neuvolassa mitään kommenttia, en tiedä, onko tuo hyvä vai huono sitten, kun alkuBMI kuitenkin ylitti 30. Nollanousuilla en oo onnistunut menemään, mutta mitenkään radikaalistikaan ei oo noussut.
Helmikuun alussa toinen sokerirasitus. Ekassa 2 h arvo ylittyi, kotiseurantaa piti tehdä viikko ja kun se oli ok, niin sai lopettaa. Oon mä välillä huvikseen kattonut (kun laitteet kerran jäi mulle), että mitä sokerit näyttää, tähän mennessä ollut ihan normit. Pitää vaan muistaa syödä säännöllisesti, sillä jos sokerit laskee liikaa, niin oon ihan väsynyt & ärtynyt ja sen jälkeen kun syö, niin tulee huono olo. Eli säännöllisyys toimii mulle. Siksi toi rasituksen 12 h paasto on kamalaa, mulla oli viimeksi ihan tajuton nälkä, meni kyllä se litku alas helposti, kun keho oli vaan helpottunut, että saa jotain ravintoa. :'D