Misu91
Sanaisen arkkunsa ammentaja
Täällä mitataan hb joka kerta. Mulla kans laskenut vähä mutta vielä ei suositellut lisä rautaa. Sf mitta otettu kaksi kertaa, ekalla kerralla rv 19 +jotain oli 20 cm ja nyt tokalla kertaa rv 22+5 oli 23 cm. Yläkäyrillä siis mennään mutta koska vauva kasvanut ihan normaalisti, en huolestu. Painoa tullut lisää koko aikana 3.5 kg ja kehui just maanantaina neuvolassa että kun oon niin hienosti saanut pysymään sen kurissa.Verensokerit myös pysyneet kurissa ruokavaliolla, ei yhtäkään ylitystä. Nyt jatketaan mittailua niin , että paastoja 3 kertaa viikossa ja kahtena päivänä niistä koko päivän arvot (tai siis aamupalan jälk,lounaan jälk ja päivällisen jälk) .
Mulla on alusta asti ollut neuvolantätinä sijainen, ja pelottaa jos se oma "oikea" täti tuleekin sairaslomalta takaisin jossain vaiheessa, kun tää on niin mukava ja sen kanssa on hyvin asiat sujunut.
Mulla on alusta asti ollut neuvolantätinä sijainen, ja pelottaa jos se oma "oikea" täti tuleekin sairaslomalta takaisin jossain vaiheessa, kun tää on niin mukava ja sen kanssa on hyvin asiat sujunut.
Muokattu viimeksi: