Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mietin tässä kun joku sanoi, että mies oli huoneessa läsnä kun tehtiin tutkimusta, että onko kaikki siellä alapäässä hyvin jne. Että meinaako kuinka moni ottaa miehen/poikaystävän mukaan synnytykseen? Meinaa siinähän se vasta onkin kaikki paikat esillä jos siis häiritsee.
Mulla oli mies läsnä koko esikoisen synnytyksen ja leikkasi napanuorankin :) Ja on ollu kans aijemmin mukana kun on tehty tuo sisätutkimus. Ei mua ainakaa häiritse, sitä paitsi onhan hän jo muutenkin kaikki paikat nähnyt kun vauva yhdessä saatu aikaiseksi
Mut siis itselle ainakin oli tosi suuri tuki miehestä enkä kyllä haluais synnyttääkkään ilman et saan pitää häntä kädestä kiinni
mun yks kaveri otti mukaan synnytykseen ystävänsä, mikä sit taas se tuntuis enemmänkin itselle jotenkin oudolle, enkä kyllä ketään kaveria synnärille mukaan tahtois. Enkä omaa äitiänikään vaikka läheisiä ollaan. Jotenkin tuntuu et synnytys jos joku on niin yksityinen ja erityinen tapahtuma että ainoastaan lapsen isän haluan paikalle :)