Neuvola, ultrat ym.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Onneli84
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Han_sunen :Heartbigred en pysty sanomaan mitään... Oon hengessä mukana!

Nyt on menossa tasan puoliväli ja oon käyny 2krt neuvolassa ja nt-ultran. Ens viikolla rakenneultra ja tammikuun puolivälissä neuvolassa 3.krt. yhtään tiheämpään en kyllä haluais käydä. Koen turhana koko homman..

Apua, ihan hirveä tilanne han_sunen! :( Ei tulis kyllä itselläkään uni tossa tilanteessa. Kovasti voimia huomiselle, toivottavasti kaikki on hyvin.

han_sunen tsemppiä! toivotaan parasta:Heartred täällä olis vielä reilu 3viikkoa rakenneultraan, tavallaan tuntuu pitkältä aika ootella mutta onneks tässä nyt on töitä ja joulua sun muuta :) p-jetin kans nuo käynnit samassa, eikä itselläkään ole tarvetta yhtään sen enempää siellä ravata, tosin ultra sais jo olla, meitä kiinnostaa tietää kumpi tuolla mahassa köllöttelee:grin

Kamala tilanne han_sunen , toivottavasti kaikki on hyvin.

Mulla tänään 18+1 ja jo neljäs äippäneuvola. Seuraavaksi kk päästä sit kela-neuvola

Tsemppiä han_sunen ! Toivotaan, että pikkuisella kaikki hyvin ja oli vaan niin piilossa että ääniä ei löytynyt !

Ootko han_sunen millä viikoilla? Juttelin hetki sitten yhden kaverin kanssa joka viikolla 17+3 ja oli neuvolassa käynyt eikä ollut heti löytynyt sydänääniä. 20 min oli etsitty ja sit Alko kuulumaan. Joskus ne pienet vaan menee niin myttyyn sinne että ei välttämättä löydy ihan heti.

Just tulin lääkäristä ja vauvalla on kaikki hyvin.. Nyt näiden omien oireiden ja muiden olojen kanssa lepäilläänkin sit ensi vuoteen! Vähän ristiriitaiset fiilikset ton saikun suhteen, mut siitä olen tietenkin älyttömän onnellinen kun pieni sydän siellä sykki.. Tyyppi oli vissiin vaan lymyilly niin tehokkaasti jossain piilossa! <3

Tosi ihana uutinen han_sunen! Ja nyt sitten oikeesti vaan lepäät hyvällä omallatunnolla. Lääkäri on katsonut sen sinun ja masukin parheeksi. Usko lääkäriä.

Ihana kuulla, itku tuli. :D Hormoonit. ;) Ja näitten hormoonien kans pitäisi vielä yksistä hautajaisista selvitä ennen joulua. :O

han_sunen, onneksi kaikki on hyvin ja nyt lepoa lepoa :Heartred
Meillä oli tänään rakenneultra (rv20+0) ja kaikki on tosi hyvin. Pikkunen siellä pyöriskeli ja selvisi nyt sekin että istukka on etuseinässä, jonka vuoksi liikkeitä ei aluksi tuntunut niin selkeästi. Myöskin hematoomaa ei enää löytynyt eli itsekseen kuivunut pois. Vuodot loppuivatkin parisen viikkoa sitten. Saatiin tyypistä normi ultrakuvia ja myös 4D kuvia. Voi luoja miten selkeitä ne on! En ole aikaisemmin käynyt.
Ja löytyihän ne vehkeetkin eli pikkuinen poitsu tulossa:love7 Taisin päästää "jeij" huudon kun kuulin ja näin :happy:
Läheisille ei kerrota kun mies haluaa pitää salassa (täällä pakko purkaa tämä onni), mutta voi että kuinka onnelliselta hänkin vaikutti kun lähdettiin:Heartpink
Mä leijun pilvissä koko päivän.......

Takaisin