Neuvola, ultrat ym.

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Onneli84
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Siellähän se kaveri möyri. Niskaturvotusta oli vaikee mitata eikä kuvat onnistuneet oikeen, mutta hyvä näin :D kätilö oli aivan ihana ja käytti meihin aikaa. Nauratti kun kätilö tuumasi kallon olevan kaunis :D

Ai katos!! Tuli just samaan aikaan!! Onpa ihana kuulla!! Jee!!
 
Nonnih! :) Eiköhän se neuvolassaki sitte viimisillä viikoilla viimeistään osaa ultrata ja löytääki sieltä jotain, ko sitä ei enää voi olla huomaamatta :D Koska sulle tuli rakenne ultra? Ja oliko se semmonen mustatukkanen, silmälasipäinen ultraaja?
 
Huomenna klo 8.45 olisi nt-ultra. Tulee tarpeeseen, kun nyt taas vessassa käydessä todella rajusti verta valkovuodon mukana... Klo 6 ei mitään, mutta nyt sitten hulahti pönttöön..
 
Onnea hurjasti MaiKhi! Aivan mahtavia uutisia teillä! :hello2

Toivottavasti, frozenflower, vuoto on harmitonta. Onneksi pääset huomenna ultraan. :Heartred
 
Onnea MaiKhi! :) Nyt vain nauttimaan raskaudesta! :)

Voi ei frozenflower, toivotaan, että on harmitonta. Mulla kans nt-ultra keskiviikkona ja tosiaan meinaa vähän pelottaa, kun minullakin on aina välillä ollut sitä vaaleanpunaista/ruskeaa tuhrua... Neuvola kyllä rauhoitteli, että normaalia on, mutta pelko silti hiipii... No, keskiviikkona iltapäivällä selviää.
 
Onnea Maikhi hyvistä uutisista :)

Toivotaan , frozenflower , että ois harmitonta <3 Mulla tuli ekoilla viikoilla plussauksen jälkeen veristä vuotoa parina päivänä,mutta onneksi oli silti kaikki hyvin nt-ultrassa ja nyt odotellaan rakenneultraa. 15+5 menossa täällä :)
 
Meillä myös nt-ultra keskiviikkona. Hirrrrrvittää ja jännittää. Kun vaan olis terve pieni!
 
Pidetään frozenflower ja Eetla peukkuja, että kaikki ois hyvin. Alkaa muuten kohta vissiin olla toukokuisilla nt-ultrat käytynä? :)
 
Mulla olis keskiviikkona(rv 16+1 sitte) toinen äippäneuvola ja samalla tytön 1v neuvola myös. Taitaa tässämeuvolassa jo kuunnella sykkeetki, muutapa en paljon oota tuolta käynniltä kun ei mitään ihmeellistä ole ollu.. hyvin paljon samanlaista menoa kun tuota tyttöämme oottaessa..
 
Takaisin
Top