ProjektinaOnnistuminen
Jostain jotain jo tietävä
MaiKhi, sen neuvolatädin saa vaihtaa. Ja jos et häneen luota, tai vaikka vaan ei kemiat kohtais, niin suosittelen tätä vahvasti.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
MaiKhi, sen neuvolatädin saa vaihtaa. Ja jos et häneen luota, tai vaikka vaan ei kemiat kohtais, niin suosittelen tätä vahvasti.
Aijaaa!! te puhutte sellaisesta kokeesta joka tehdään vasta viikko 20?? Ihmettelin että ei mulle tehty sellaisen... :) :)Sokerirasituksessa joutuu juomaan pariin otteeseen sellaista makeaa, monen mielestä aivan kamalaa, litkua ja otetaan verinäytteet. Verinäytteet otetaan kun menee ladraan (paasto), tunti ensimmäinen litkun jälkeen ja vielä tunti toisen litkun jälkeen.
Tuolta löytyy kunnollinen ohje: http://www.laboratorio.fi/ohjekirja/nayta.tmpl?sivu_id=193;setid=5799;id=10629
Neuvolasta kyllä sittne ohjaavat oikeean aikaan siihen, jos pitävät tarpeellisena.
Mulla on huomenna seulontauä ja silloin viikkoja kasassa neuvolan mukaan 11+0. Se on ensimmäinen mahdollinen ajankohta siihen ultraan. Mulla ainakin lapussa luki kanssa, että viikoille 11+0-13+6 pitäisi se varata. Mulla on aikaisemmissa raskuksissa heittänyt la 5-6 päivää niin silläkin uskalsin ottaa ajan heli 11+0 kun jos on samanlailla kasvanut kun aikaisemmat niin on jo melkein 12+ viikko menossa. No huomenna se selviää.
Kenenköhän kautta vaihtoa vois kysyä? Täällä on vaan yks niin voisi kysyä voiko joku muu terkka tarkistaa mun ja vauvan vointia, mutta asia pitäs hoitaa ettei nykyinen kuule asiasta, jos ei onnistukaan. Sitä kotkaa ei uskalla suututtaa...
Neuvola varattiin suoraan neuvolatädiltä eli eipä linkkiä olla. Kunhan asiakassuhde häneen päättyy niin annan osastanhoitajalle palautetta.
Oot aikaan pitkään hänen kans "jumissa" sit. Kun ei se siihen synnytykseen pääty.
Onko kenelläkään muulla jäänyt vähän turha olo neuvolakäynneistä? Toinen takana nyt, ja taisin saada siitä irti vaan sen että pahoinvoinnista huolimatta olen lihonnut.