Neuvola, ultrat ym.

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Onneli84
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täälläkin ultra onnellisesti ohi! Kaikki oli hienosti ja tyyppi oli just päikkäreillä, mutta esitteli kuitenkin parit potkut ja napakat käsien heiluttelut. Kylkeä käänsi ku heräteltiin ja lopulta nähtiin maailman suloisin haukotus! :angel1

La tosin vaihtui ja on nyt 29.4! Mutta ajattelin pysytellä ehkä täällä toukokuisissa kuitenkin..:rolleyes: Tänään siis rv 13+4!!
 
Pezi, en sittenkään malttanut kuin pari päivää ja oli pakko kokeilla doplerilla uudelleen löytyiskö sydänääniä :grin Ja sieltähän kuului aivan hurja jumpsutus, ei meinannut pysyä laskuissa mukana, kun tahti oli niin kova :love017 Ihanaa, että nyt siellä tietää jonkun tyypin majailevan :happy: ja nyt siis 9+6 :grin
 
Jee! Varmasti oli ihana tunne kuunnella sitä jumputusta :) Miun laite tuli tänään ja heti tietysti kokeilin mitä saan kuuluviin. Viuhviuhviuh ja oma pulssi sieltä löytyi, mutta en saanut nopeaa pulssia kuuluville. Vähän harmitti mutta en kuitenkaan säikähtänyt, koska oon lukenut netistä että monet saa vasta myöhemmin kuulumaan. Miulla siis viikkoja nyt 11+1. Jos vaikka ylihuomenna kokeilis uudestaan :)
 
Huomenna taas neuvola viime viikon farssin jälkeen. Aikalailla epäilen, ettei löydä nytkään ultralla mitään ellei oo alakautts opetellu katsoon. Sitten kyllä vaadin saada odottaa nt-ultraa ja ammattilaisen käsittelyyn pääsyä.

Samalla käynnillä otetaan verta. Vähän jännittää, kun on uutena oireena huimannut. :(

Ainakin on vahva usko, että pikkuinen vielä mukana olis. Tänään 9+3 ja aiempi iltapäivän paha olo vaihtunut "joka päivä koko päivän" huonoon oloon, etomiseen ja iltaoksuihin.
 
Tänään eka ultra ja siellä meitä viihdytti pikkuinen kultamuru. Kovasti heilui ja jumppaili, jopa vilkutteli meille. 66mm pitkä ja vastasi tarkaleen oikeita viikkoja 12+5. Ihan liikuttumiseen asti sai molemmat vanhemmat. Niin onnellisia ollaan. Meille on tulossa täydellinen lapsi. :) Kyllä sitä mielellään olisi pidempääkin katsellut.
Ensimmäistä kertaa tuli todellinen olo, että oikeesti me ootetaan lasta ja meistä tulee vanhemmat: äiti ja iskä.. Ihan uskomatonta mutta niiin ihanaa ja onnellista! :Heartbigred
 
Täälläkin ekassa neuvolassa käyty tänään :) Päästiin sydänääniäkin kuuntelemaan, hirveä junanpuksutus sieltä kuului :Heartred Sitä vähän jäin nyt pohtimaan, kun hoitaja sanoi et oon 9+2 viikolla ja ite (ja tää vau.fi) oon laskenu et oisin 10+2...? Ei muuten mitään väliä, mut ku se hoitaja sano et verinäytteet pitää ottaa tasan 10+0 ja mä meen vasta ens maanantaina nyt sit niihin. Onko se noin tarkkaa? Ja luotanko siis tuon hoitajan laskelmiin vai omiin? :scratch Mutta muuten kyllä kaikki oli hienosti ja saatiin hirveesti lappuja mukaan ym. :smiley-bounce012
 
Kumma juttu Jeppuli tuo viikon heitto! Mulla ainaki laskurit sano samaa kun neuvola, kun käsittääkseni ne laskurit laskee neuvolatyyliin. Ultrassa toki vaihtoivat päivällä kun "neuvolassa ne laskee nää jotenki typerästi" :joyful:
 
Tsemppiä MaiKhi huomiselle!! :) toivottavasti on parempi kokemus tällä kertaa!

Eipäs se asia miksikään viime viikosta muuttunut. Ei ultrakuvaa, ei sykettä. Nt-ultra lähete lähtee, mutta alan varautua jo pahimpaan ja samalla toukukuisista poistumiseen :(
 
Pieni kunta pohjoisessa, niin pieni etten nimee tohdi näin alkuun huudella. Nt-ultra on 130 km päässä ja miehen töiden takia joudun varmaan meneen yksin. Sieltä pitäs sitten mahdollisesti huonojen uutisten kera ajaa itsensä pois.
 
Takaisin
Top