Neuvola, ultrat ym.

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Onneli84
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jep, sehän se, nyt ei pidä alkaa panikoimaan vaikkei kuulunutkaan vielä mitään... :grin Ilmoittelen varmasti heti, jos jotain alkaa kuulua :p
 
Huhhuh..viime maanantaina käytiin nt-ultrassa. Vauvalla kaikki hyvin ja verikokeiden tuloksetkin tuli, joten kaikki alkuraskauden ressaaminen on ollut ihan turhaa tämän vauvan kohdalla. Yksi keskenmeno viikolla 6+4 aiemmin koettuna ja tämä huomattiin varhaisultrassa rv 8+2. Kyllä on ollut kamalaa aikaa tuo alkuraskaus, kun on ollut pelko uudesta keskenmenosta eikä olla oikein osattu "iloita" raskaudesta. Helpottunein fiiliksin jännäillään nyt sitten joulukuussa olevaa rakenneultraa..
 
Täällä olisi vuorokauden päästä tarkistusultra!

Katsotaan siis onko siellä elämää ja jos on, niin onko oikeassa osoitteessa ja mitä viikkoja vastaa.

En ole vielä uskaltanut varata aikaa nt-ultraan, jos siellä ei olekaan ketään.. Jännittää..
 
Ymmärrän HanDe sua tosi hyvin! Me ei kanssa olla kerrottu kovin monelle vielä kun edellisen raskauden kannsa kävi niinkuin kävi... Mulla on vielä pari viikkoa nt-ultraan. Jännittää ihan kamalasti! :nailbiting:
 
Ihanaa kun tulee kaikkien ikävien uutisten vastapainoksi näitä hyviä uutisia. :Heartred
 
Ymmärrän HanDe sua tosi hyvin! Me ei kanssa olla kerrottu kovin monelle vielä kun edellisen raskauden kannsa kävi niinkuin kävi... Mulla on vielä pari viikkoa nt-ultraan. Jännittää ihan kamalasti! :nailbiting:

Toivottavasti teilläkin tuo jännittäminen helpottaa nt-ultrassa. Mekin siellä tippa linssissä katsottiin vaavin liikkeitä ja kuunneltiin sydämen sykettä. Tosin käytiin jo yksityisellä ultrassa rv 7+4 ja siellä näky elävä sikiö, mutta ei silti haluttu vielä uskoa tätä kaikkea todeksi. Täältä lähtee nyt isot tsemppipeukut sinne suuntaan. :happy:
 
En nyt löytänyt oikein sopivaa ketjua mihin voisin tämän kysymyksen esittää ja varmasti jonkun mielestä onki vähän tyhmä kysymys. Mutta siis tosiaan esikoista odotellaan ja viime viikolla nt-ultrassa osattiin kertoa, että istukka sijaitsee ylhäällä takaseinämässä ja että kuuleman voi vielä vaihtaa paikkaa raskauden aikana. Eikä siinä sitten onnen kyyneliltämme tajuttu kysyä, että miten tuo vaikuttaa raskauteen. Tällä on ilmeisesti jotain tekemistä liikkeiden tuntemisen, vatsan kasvamisen ja synnytyksen kanssa? Toivottavasti joku teistä konkareista jaksaisi auttaa tätä ensikertalaista. :)
 
Kiitos Stiffie! :) tsemppiä siulle huomiseen! Ihana jännitys ja odotus sitten palkitaan!! :) oli kyllä tosi jännittävää! Minä hölmö menin ihan rakko täynnä sinne ultraan, kuulemma pitää vähän olla sitä virtsaa rakossa :D sanoi se kätilö että hyvin näkee silti. Mut nyt sitten tietää senkin! Ei rakko tyhjänä tai liian täynnä :D
HanDe_, mulle kätilö sano että tossa ekassa ultrassa ei oikein voi sanoa varmaksi missä se istukka on ku kohtu niin pieni vielä, mutta sano että näyttäis olevan etuseinämässä ku kysyin.. Et rakenneultrassa se on varmaa ainaki missä se istukka on, ku paikat kasvanu siihen mennessä :D
 
Muokattu viimeksi:
HanDe_ , tavallisin/yleisin paikka istukalle on juuri takaseinämässä ylhäällä. Eli se on ihan ok! Etuseinämässä oleva istukka saattaa myöhästyttää liikkeiden tuntemista, koska se toimii tavallaan vaimentimena. Kolmas mun tiedossa oleva tapaus on alhaalla kohdunsuulla oleva istukka, jolloin verenvuodot on hyvinkin normaaleja, kun verevä istukka vuotaa helposti.
 
Voi ääääks! Tänään päivällä ois nt-ultra! Arvatkaapa kuka on valvonu viime yön ja voin kertoa että kaikki pirut tuli maalailtua seinille... Ihan oikiasti, nyt iski kammottava pelko ja jännitys! Nyt hoen "kaikki on hyvin kaikki on hyvin kaikki on hyvin"....
 
Maailman isoin helpotuksen huokaus! Massusta löyty iiiihana pikku keppurapallero! Olikin viikon pidemmällä, joten la vaihtui 3.5 :) Suloisesti pyöriskeli ja vöngersi menemään, mutta ei suostunu kasvoja näyttään :P
Niskaturvotuksesta ei huolta kun ei ollu milliäkään :) muutenkin näytti olevan ihan normaalin näkönen pikkuinen!
Onnenitku pääsi heti ja nyt leijailen ilmassa onnellisuushormooneja tursuten! :D
 
Ultrassa käyty ja voi miten pikkuinen sätki ihan kunnolla menemään! :love7 Ei tarvinnut edes sykkeitä ruveta etsimään, kun kädet ja jalat huitoi joka suuntaan ja siellä hän pomppikin pari kertaa ♡
Hetkeksi saatiin hänet paikoilleen, että saatiin mitat ja kuva!
32mm pitkä kaveri, ultran mukaan 23.5.2016 la ja rv 10+1, mutta koska heittää vain yhdellä päivällä, niin la pidetään samana!

Voi olen niin iloinen!

Neuvolan puolella sitten löytyikim virtsasta ketoaineita, mutta onneksi vain yhden plussan.
Onko muilla sitä virtasta löytynyt?
 

Liitteet

  • IMG_20151027_143131.jpg
    IMG_20151027_143131.jpg
    210.3 KB · Katsottu: 41
Takaisin
Top