Hei taas!
Tilasin viime viikolla dopplerin, kuten moni muu täällä. Se tuli jo eilen ja malttamattomana oli heti pakko testata. Sieltähän se nopea laukka kaikui hienosti <3 Mulla menossa tänään 10+4 ja aamulla oli ensimmäinen neuvolalääkäri. Se teki perus sisätutkimuksen, jututti voinneista ja kuunteli sydänäänet. On se vaan huojentavaa kuulla ne! Lääkäri sanoi mun reilun kuukauden kestäneestä vuodosta, että todennäköisesti raskaus ei mene kesken kun on jo noin kauan jatkunut. Huh :) Sain myös vihdoin ultra-ajat sairaalaan. Ensimmäinen on parin viikon päästä rv 12+5. Aika myöhään, mut kai se vielä onnistuu.
Mahdatteko tietää, että milloin saa tietää oman veriryhmän ja rhesus tekijän? Olen käynyt jo verikokeissa ja tulokset on kuulemma hyvät, mutta saako niistä tietää samalla veriryhmän?? En muistanut kysyä lääkäriltä asiasta..
Sit toinen mieltä askarruttava kysymys liittyen noihin sokerirasituksiin. Täytän tässä kuussa sen 25, joten joudunkohan sokerirasitukseen? Vai huomioidaanko vain ne joiden raskaus on alkanut 25 vuotta täyttämisen jälkeen? Tietäiskö kukaan? :)