Olipa yllätys tänään, kun tajusin, että mulla on ollut yksi neuvola ja seuraava on vasta raskauden puolivälin jälkeen, eli viikolla 22...
Olen kyllä ensikertalainen, eli periaatteessa viikolla 18 voisi olla yksi, mutta hoitajan lomien, joulun yms. takia olisi siirtynyt samalle viikolle rakenneultran kanssa, joten koin sen jo siinä vaiheessa melko turhaksi ja päätimme ajanvaraajan kanssa yhteistuumin, ettei kannata suotta mennä. Yllätyin tosin vähän siitäkin, millainen käynti olisi ollut kyseessä: puolen tunnin jutteluhetki, ei muuta.
Olen jotenkin ollut siinä uskossa, että siellä neuvolassa rampataan alituiseen, etenkin ensimmäistä odottaessa. Mutta ei se nyt ihan siltä vaikuta: ensimmäiseen viiteen kuukauteen on kaksi käyntiä, joista toisella ei edes varsinaisesti ole mitään virkaa :?
Aiemmin en oo osannut olla huolestunut veriarvoista mahdollisine raudanpuutteineen ja sokereineen, mutta jotenkin tän jälkeen alkoi huolestuttaa. Menisköhän sitä yksityiselle edes yhteen verikokeeseen tässä välissä, ihan vaan oman mielenrauhan takia :)