jotenkin pelkäsinkin,ettei kannattas mennä sinne synnärille...se oli ihan karmee kokemus
jos mulla ei ollu synnytyspelkoo ennen tota,niin nytpä sitten on...
siis se oli ihan kamala paikka!!!karseeta vihreetä kaakelia ja se desinfiointiaineen katku iski vastaan kun olis lekalla lyöty, keskellä kliinistä huonetta sänky joka oli täynnä sitä sun tätä härpäkettä ja telinettä eikä ykskään väline jääny multa näkemättä
meinasin karata jo ovelta,kämmenet hikos ja ahdisti ihan vitusti. MÄ EN HALUA MENNÄ SINNE.en en en en...
samantien voisin kotisohvalla mieluummin SYNNYTELLÄ. kokemuksen teki viä astetta kamalammaks se täti,joka hoki tota "synnytellä" -sanaa niin että sanoin jo miehelle et jos kuulen sen viä kerran niin kuristan sen akan
ja et se ei sitten todellakaan mun synnytystä hoida.ihan ihme täti...eikä tod oo ihan mun juttu että se käy läpi jotain kipulääkkeen laittoo selkärankaan siinä vuoteen äärellä siinä kamalassa huoneessa.hyihyihyi.
meinasin lähtee sieltä kirkuen karkuun niin monta kertaa...voi paska sanon minä.siitä käynnistä ei jääny käteen muuta kun tuskaa ja ahdistusta
olis ollu oikeesti parempi jättää menemättä...ihan paska fiilis kaikin puolin nyt.
no,ainakin tiän ny si,et mun on tehtävä todellakin paljon tarkempi synnytystoivelista kun etukäteen aattelin.eli pitää perehtyä...