Santa_Ines
Oman äänensä löytänyt
Tänään oli sitten neuvola, josta sain KELAn paperit täytettäväksi. Kiikutan ne heti huomenna töihin ja laitan eteenpäin palkanlaskijalle. Huh, kun aika menee nopeeta! En ole varmaan nyt pariin kuukauteen tännekään kirjotellut, mutta nyt ajattelin tulla sitten päivittämään kuulumisia. :)
Pikkupojalla on siis kaikki hyvin, sykkeet olleet siinä 140-150 tienoolla, rakenneultrassa kaikki ok. Nyt tänään neuvolassa mitattiin kohdun SF-mitta ja se oli sellaiset 24cm, raskausviikkola 24+1. Pissa muuten ok, mutta vähän löytyi valkuaista. Mulle annettiin pelit ja vehkeet mukaan, että täytyy sitten käydä viemässä ne tonne labraan huomenaamulla. Terkkari epäili, että toi valkuaispitoisuus saattaa johtua mun tosi runsaasta valkovuodosta, kun aikaisemmin jo olen käynyt kaikenmaailman testit läpi, eikä mitään löytynyt. Onko muilla ollut todella (siis oikeesti meinaan nyt, että holahtamalla tulee) runsasta valkovuotoa? Mulla meinaa siis koko raskauden ajan, eikä loppua näy. Inhottavaa kun kokoajan pitää käyttää suojaa, vaikka ohutta käytänkin ja sitten kun vielä tykkään pitää stringejä tai hipstereitä, missä kuitenkin pakarat jää silleen puoliksi paljaaksi niin niissähän se alapäätä vasten tuleva osa on stringimäinen niin vaikeuttaa suojien pitämistä. En ole kai laiskuuttani vaan "ehtinyt" ostaa mukavia, oikeita pikkareita.. :)
. Nyt täytyy ruveta stemppaamaan itseään. Toivottavasti onnistuu.