Mulle ei oo kyllä ultrissakaan kerrottu painoarvioita. Tai siis enhän oo käynykkään, kuin siinä rakenneultrassa sillon vko 20 tienoilla. Siellä kyllä mittailtiin vauvan ruumiinosia tarkkaan ja verrattiin viikkoihin, sillä tuloksella, että vauva oli viikkoihin nähden vähän isohko, mut ei silloinkaan painoarviosta puhuttu mitään. Samoin kuin ei nytkään lääkäri mitään sen kummemmin painosta puhunu. Mulla on tällä viikolla vko 32 neuvola (joka on täällä ensisynnyttäjille ekstrakäynti ilmeisesti) ja terkka ilmeisesti nyt sitten päättää, että jos sf-mitta hyppää taas kaikkien käyrien yläpuolelle niin saan lähetteen synnytystapa- ja painoarvioultraan, josta sitten kuvittelisin jonkinlaisen painoarvion saavani. Tää ultra siis ymmärtääkseni ois tässä joskus lähiaikoina, koska lääkäri tuon korkean sf-mitan vuoksi väläytteli sillon vko 26 sellaista mahdollisuutta, että synnytys voidaan käynnistää jo viikolla 38, jos vauva on suuri tuon ylimääräisen ultran perusteella.... Että näin täällä. Ja mulle on painoa tullu himpun verran yli kymmenen kiloa lähtötilanteeseen nähden... Mut kun tää kaikki on ilmeisesti niin yksilöllistä, ehkä sit seuraavassa raskaudessa oon ainakin itse viisaampi näidenkin asioiden kanssa, että mistä esim. tuo korkea sf-mitta voi johtua, onko mulla vaan sen mallinen kohtu tai jotain...