Minäkin tänään TAAS kävin neuvolassa. Jospa tää nyt ois ollut se viimeinen kerta tai seuraavan kerran mentäis kahtena kappaleena... Viikot siis 40+2. Verenpaine oli ihmeellisen hyvä, 121/76, kotona oon mittaillu 135/75 vois ehkä olla semmonen keskiarvo. HB oli 140! Ei oo varmaan milloinkaan ollu noin sakea veri. Edellisella kerralla oli 127 ja sitä se suurinpiirtein on muutenkin ollut. En syö edes rautaa, toki sitä multivitaa oon syöny, onhan siinä jonkin verran rautaa... Pissa ei tullut, mikä oli hämmentävää, kävin kahesti yrittämässä. Toivon tosiaan, että ei nyt mitään raskausmyrkytystä enää tähän loppumetreille tulis, mut toisaalta ei tuo verenpaine ainakaan siihen viittais... Vauva liikkui jonkin verran, sydänäänet oli hyvät, syke 125-135. Sf-mitta 34,5 ja keskikäyrää mennään. Painoa oli tullut TAAS 1,2kg/vko, mut mie oon nyt ihan järkyttävän turvoksissa ainakin käsistä, toivon, että se ois pääasiassa nestettä, mitä tässä loppuvaiheessa on kertynyt (jatkuvasti n. kilo/vko). Vaaka näyttää jo 79kg, lähtöpainoon tullut 17kg, josta tosiaan kolmisen kiloa ihan viimeviikkoina... Syyskuun lopussa painoin näköjään 74kg. Toivon, että en ehi enää seuraavalle kymmenluvulle tuon painon kanssa, se vois ottaa jo luonnon päälle, kun alkaa olla samoissa lukemissa miehen kanssa... No ei muuta, kuin viikonloppua viettämään ja toivomaan, että jotain tapahtuisi. Maanantaina kyllä tarraudun kiinni äitipolin ovenpieliin, enkä suostu lähtemään enää kotiin! Muuta, kuin korkeintaan tiistaille annetun leikkausajan kanssa. :D