Aika paljon näyttää olevan eroa eri neuvoloiden välillä. Täällä neuvolat n.kuukauden tai 4vkon välein ja rv30 eteen päin 2 vkon välein eli mullakin ensi käynnistä lähtien ja sitten rv36 eteenpäin n.viikon välein. Noista lääkärineuvoloita 3 n rv13,nrv26 ja nrv36 mulla ei enää lääkäriä kyl oo neuvolas jos ei mitään ihmeellistä tuu kun tuo viimenen käynti on äippäpolilla kun eka synty sectiolla. Ja kyl varmaan katotaan aina tilanteen mukaan mä kävin esikoisen aikana viimesen kerran neuvolassa rv38 kun oli niitä äippäpolikontrolleja niin sit neuvolasta kysyin et tarviiko tulla kun neuvolan ja äippäpolikäynnin välissä oli jotain puoltoista viikkoa.
Hempalle kans tsemppiä! Kai toi on ihan normaalia mulla lääkäri viime nlakäynnillä kans mittaili niin pää oli viikon isompi reisiluu viikon pienempi ja koko tais vastata oikeita viikkoja et onhan niissä heittoja:) Mutta ymmärrän kyl et huolestuttaa!
Hempalle kans tsemppiä! Kai toi on ihan normaalia mulla lääkäri viime nlakäynnillä kans mittaili niin pää oli viikon isompi reisiluu viikon pienempi ja koko tais vastata oikeita viikkoja et onhan niissä heittoja:) Mutta ymmärrän kyl et huolestuttaa!