Neuvola- ja ultrajuttuja

Ihania uutisia ultrassa kävijöiltä :) kääk, en malta mitenkään odottaa, vielä 11 piinaavaa päivää ultraan! :nailbiting::nailbiting::nailbiting: Hypin varmaan seinille vielä!

Onnea hyvistä ru-kuulumisista! Täälläkin jännäillään vielä viikon verran. Pakko kyllä sanoa, että sen verran vahva poikaolo on (ja kun jo ekassa ultrassa muka sellaista vihiä saatiin että tulokas olisi poika) niin kyllä järkytyn, jos käykin ilmi että tämä on tyttö. :D

Ultrassa käyty ja kaikki hienosti :)
Sukupuolikin selvis, mut tuo isi haluaa pitää sen salaisuutena... Tyhmää! Ite voisin kertoa kaikille! ...ja shoppailu alkoi heti ultran jälkeen, ensimmäiset ihanat uudet vaatteet pienelle ❤

Nyt on ultrassa käyty ja kaikki oli hyvin pikkuisella... Tän hetken paino oli 378g.... Sukupuolta ei kysytty....Pidetään pieni jännitys loppuun saakka.... ☺

Niin paino oli 305g.
Unohtui tuosta aikaisemmasta :)
Miten ihmeessä sitä pystyy kiertämään tuon sukupuoli kysymyksen, kun kaikki haluaa tietää, miten tuon miehen pään kääntää...???

Voi että, mulla on vielä melkein kuukausi! Laskettu aikakin kun sijoittuu sinne tammikuun loppupäähän. Miten mä jaksan odottaa? :) Kiva kuulla hyviä uutisia!

Täällä neuvolassa käyty ja kaikki ok :) vilkkaalla päällä oli kaveri, kun yritettiin sydänääniä löytää ja kuuluhan ne lopulta :D itellä paino palannut ennalleen, mitä oli 1,5kk sitten eli parissa viikossa ko. painon pudotus palannut.. Hemppari oli laskenut 118, kun alussa oli 134 muistaakseni. Lääkärissä keskusteltiin voimavaroista (onneksi ei tarvinnu kaavakkeita täyttää) :D rv 36 sitten katotaan masun ja vauvan tilannetta tarkemmin. Nyt ei tehny mitään tutkimuksia. Parin viikon päästä sitten ultra. Ei malttais millään odottaa :D

Mulla oli eilen lyhyt neuvolakäynti rv18+4. Ekaa kertaa kuunneltiin doblerilla sydänäänet ja siellä se sydän pumppas ja asukas tökki dobleria.:Heartred Tässä parin viikon ajan olin jo miehellenikin muutaman kerran sanonut, että onkohan siellä kukaan edes elossa, kun ei mahassa miltään tunnu, mutta oli näköjään. :grin Terkkari yritti kovin kysellä, että enkä mitään ole tuntenut, edes pientä kutinaa. Mutta en kyllä myöntänyt. Istukkakin edessä, niin en paljoa odottele edes liikkeiden tuntuvan. Sitten oli muut perusmittaukset; hemppa, RR jne.. Hemoglobiini oli noussut 134 ään alun notkahduksen jälkeen. Painoa oli tullut yhteensä reilu 5 kg, mutta ei onneksi tullut sanomista, turhaan jännitin! Nyt painonnousu onkin hiukan pysähtynyt alun pamauksesta. Kirjoitin muuten jossain kohtaa noista pienistä "verenpurkaumista" vatsassa ja raajoissa, se on kuulemma raskausihottumaa. Olen näköjään allerginen raskaudelle. :wacky: Ei siitä silti ole mitään haittaa, ei kutia tai mitään. Hormonaalista kuulemma. Seuraava neuvola jo rv 22 ja välissä ultra! :grin Sokerirasitus rv 24-26.

Olin väärässä viikossa menossa xD nyt siis 16+3 vaikka luulin 15+3. No ei se ole niin justiinsa. Neuvolassa kävin ja selkis tämäkin. Ei meinannu saada sydänääniä kuuluviin kun mulla oli esikoinen mukana ja se ei halunnukaan että äiskää ultraillaan :D huus kun hyeena niin tuli siihen mun viereen pöydälle seisoskelemaan ja mutristelemaan huuliansa alaspäin. Ens kerralla ei esikoinen todellakaan ole mukana jos ei ihan pakko.

Asiasta kymmenenteen... ootteko rakenneultrassa kyselleet onko kumpaa sukupuolta tulossa vai onko kätilö jopa kysynyt automaattisesti haluaako tietää? Kun minä haluisin tietää, mutta muistaakseni esikoisen kohdalla kirjeessä luki että se ultra ei ole sitä varten että sais tietää sukupuolen. En sitten tiiä kehtaanko kysyä jos sattuu vielä olemaan ns. huono päivä kätilöllä. Olen muutenkin niin arka kysymään ja jos saan ikävän vastauksen niin alan varmaan pillittämään.

Kyllä multa tänään kysyttiin että haluunko tietää. Sanoin, että saa kertoa jos pieni suostuu sulojaan esittelemään :D no siellähän ihan vallan monesta asennosta esitteli haaroväliään eikä siellä mitään pippeliä ollut. Sain jopa kuvan mukaan (jalkovälistä) kun isimies joutui olemaan esikoisen kanssa käytävässä odottamassa. Sain sitten hänellekin näytettyä :)

Hih, mitähän aivopesua olen itselleni tekemässä kun taas näin unta että mahassa köllii poika. :D en kertaakaan ole tyttövauvaa unissa nähnyt, vaikka oon aatellu että tyttö sieltä tulee. Varmaan jotain henkistä valmistautumista, jos tuliskin poika :) loppujen lopuksi mitään väliä kumpi, kunhan on vauva!<3

Viimeyönä olin siis unessa ulrtassa käymässä ja selkeä pippeli näkyi ruudulla :D mut vielä muutama viikko pitäs ootella että pääsee oikeesti :)

Mä kanssa esikoista oottaessa näin unia pojasta. Mut tyttö tuli :D olin varma, että hän ois ollut poika. Tästäkin oli poikaolo pitkään, mut taas olin väärässä :D

Meillä luki tänä vuonna kirjeessä jotain että ei ole sitä varten, mutta jos se ultrassa havaitaan, saa vanhemmat sen halutessaan tietää. Ilmeisesti vähä rentouduttu asian suhteen.

Me käytiin ke-iltapäivällä ja kaikki oli oikein mallikkaasti :) Poika tulossa, niinkuin koko ajan epäilinkin ;) oli kyllä maallikollekin täysin tunnistettavissa ja kätilö oli käytännössä satavarma mutta onhan noita sattunut että lupaulset menneet pieleen ;) saas nähdä :D

Takaisin