Neuvola- ja ultrajuttuja

Tänään neuvolalääkärissä kaikki kunnossa. Pikkuinen oli vaan vauhdikkaalla päällä ja sydänäänien löytäminen oli melkoisen työn takana kun toinen väisteli anturia. Lopulta saatiin ehkä viiden sekunnin ajan kuulumaan ja näyttö sanoi sykkeeksi 150. Siihen lopetettiin koska sanoin että mulle riitti tuokin eikä minun takia tarvi jatkaa hippasilla oloa ;) Seuraava lääkäri onkin vasta ihan loppuraskaudessa jos ei tule tarpeen aiemmin.

Mä kävin viime viikon maanantaina niskapoimu-ultrassa ja kaikki hyvin (: normaalilta näytti ja pikku riiviö jo heilutteli nyrkkiä aikamoiseen tahtiin eikä millään meinannut olla paikoillaan :D raskaus viikolla 16+0 ja hyvin innolla odottelen ekoja liikkeitä! Sitä mietin että millä viikolla alkaa näkymään sukupuoli? Oon malttamaton ja haluisin jo tietää tuleeko pikku prinssi vai prinsessa ❤️

Miltzu, Siellä seuraavassa ultrassa sen voi ainakin jo nähdä jos vauva haluaa näyttää :)

Joo rakenneultrassa tosiaan pitäis nähdä sukupuoli jos muksu vaan sattuu näyttämään, sitä minäkin odotan jo kovin! 9.9 olis rakenneultra. :)

Heh :) Mies kysyi tänään, että mitä toivon synttärilahjaksi. Olin ihan äimänä, että miten niin. Olen siis keskittynyt odottamaan ru:ta sen verran intensiivisesti, että oon unohtanut omat synttärini, jotka on siis huomenna :). En nyt oo muutenkaan mikään juhlijatyyppi, mut kyllä mä nyt kuitenkin omat synttärini oon muistanut. Nyt on vaan tärkeämpää odotettavaa ollut mielessä, niin tollanen sivuseikka päässyt unohtuu ;)

Paljon Onnea Marianne81 :flower

Mulla ois tasan viikko rakenneultraan. Luulis tän viikon menevän nopeesti ku pitää järkätä tyttöjen synttäreitä ja valmistautua esikon päiväkodin alotukseen torstaina.

Kiitos kiitos Bettie ja Maajo! Koomailu-olo tänään vaikka tässä ollaan oltu jo kuudesta asti ylhäällä esikoisen kanssa. Yö meni koiran unessa kun ilmeisesti tämä tammimuru on yöeläin. Eilen päivällä en muista tunteneeni yhtään liikettä, mut sit koko yön hän jaksoi jumpata :D tai ainakin siltä se tuntui!

Onnea Marianne!:)

Tänään käyty neuvolassa ja kaikki hyvin. Vauvan sykkeet 150-160. Hemoglobiinia ei nyt otettukkaan. Paino oli tippunu 300g :D Seuraavalla kerralla sit saapi kela lappuja syyskuun lopulla.

Täälläkin just tultiin tokalta neuvola käynniltä takaisin, vauvan syke oli 155. Sain lähetteen labraan huomiselle kun haluan varmistuksen ettei mulla oo taas vti.

Sit höpöteltiin niitä näitä, verenpaine oli pikkusen koholla mutta toki seurataan ettei se nouse kauheesti. Neuvola täti tokas että voi johtua myös tästä helteestä ja jos oon nukkunu hiukan huonosti.

Neuvolalääkäri aika oltais saatu ensi viikon ma mutta ollaan turkissa just sillon niin jouduttiin sitten ottaa seuraava aika mikä on 7.9. Sitten syyskuun lopulla oli seuraava aika 28.9 jolloin saadaan kelaan tarvittavat todistukset että päästään hakemaan tukia. :)

Mäkin tulin tänään toiselta nevolakäynniltä ja pikkusen sydän väpätti aika kovaa :D tuleva äiti sai mätkyjä taas liian alhaisesta raudan puutteesta, hups! :D ja nyt on rauta tabutkin saatu. Ja lääkäri ajankin sain.

Mulla rakenne-ultra 8.9! Että jännittää :3 toivottavasti pikkunen ei pidä äitiä jännityksessä vaan näyttäisi rohkeasti sukupuolensa ^^

Tänään oli lääkäri neuvola ja siel oli kaikki hyvin.... Sydän löi 159 ja jopa hemoglobiini oli vähän noussut 118:sta 123:een.... Ens viikol ois sit ultra ja nyt sit sitä jännittämään....

Vielä täytyy odotella ru:ta johon on 3 viikkoa aikaa eli 2.9 ja heti aamulla. :D

Onneksi olkoon Lauruskaah! Täälläkin odotetaan rakenneultraa ja mahd. sukupuolen tietoa. Syyskuun alkuun sitten. Alkaa todella muuttua jotenkin koko ajatus raskaudesta kun puoliväli lähenee.

Ihana lukea muiden ultrakuulumisia! Meillä ens torstaina edessä ja nyt alkaa olla jo todella malttamaton sen suhteen :) ei niin millään jaksais enää oottaa :D

Takaisin