Neuvola- ja ultrajuttuja

Mä en ees tiiä vielä koska mun eka ultra on.. :D

Meilläkään ei ole nyt varattu rakenneultraa vielä.. Toinen neuvolakerta olis 20.7, varmaan se silloin sitten varataan.

Soitin kätilöopistolle tiistaina, ei heillä näkynyt mitään. Sanoi että tulee kutsua varmaan naistenklinikalta ja jos tulee niin olisi 20.7 tienoilla.. Kyllä mä soitan maanantaina sinne naikkarille että onko niilläkään mitään tietoa vai onko se kesätyöläinen sielä neuvolassa unohtanut laittaa asiaa eteenpäin.. Kyllä nyt luulis et alkais jotain aikaa pikkuhiljaa tulee.. Tiiän vaan et seuraava neuvola on 10.8 kun se varattiin ekalla neuvolakäynnillä ja maanantaina on seulonta.. Purkki kotona odottaa putkiloiden kanssa.. Sekin aika on hassusti 10.20

Hii..! Maanantaina olis eka ultra :smiley-bounce012 Kyl sitä on odotettukki! Ku periaattees vieläkin on vähän epävarma olo.. Varsinkin ku ei oo päässy ees sydänääniä kuulemaan.. Saany sit nähä misä mennää.. Omie laskelmie mukaa maanantaina olis 11+0, neuvola mukaa vissi noin 12+2 .. Sen kyl tien et oma veikkaus o lähempänä ku neuvola ny laskee aina sen 28pvä kierro mukaa ja mulla viimiset kierrot ollu 37pvä..

Meille toi myös posti kirjeen normaalista seulan tuloksesta. Ikää mulla on 23. Niskaturvotusta oli 1,4. Ikäriski oli 1:1437, trisomia18 1:100 000 ja trisomia21 1:24 947. Kirjeessä luki tosiaan vain, että ei lisääntynyttä riskiä, mutta kanta.fi-sivulta pääsin tarkastamaan tarkemmat luvut. Maanantaina neuvolaan, toivottavasti kuunnellaan sydänääniä :Heartred

Minä tiedän vaan että mun rakenneultra on syyskuun alussa :) myöhemmin tulee kutsu, kun kätilö tietää omat työvuoronsa.

Paljos sulla siiseliini sillon on viikkoja? Mulla laski tänään, et syyskuun alku menee liian täpärälle, joten edelliselle viikolle kyssiin olis lähete...

Mulla vissiin olis viikkoja 21 ja jotain. Sano kätilö että hän tulee lomalta elokuun lopulla

Täällä kans käyty ekassa ultrassa, siellä se hyppeli:grin Viikot vastas annettuja parin päivän heitolla joten virallinen LA ei muutu. Niskaturvotus oli 0,7mm eli ei huolta sen puolesta. Viralliset tulokset tulee kuulemma ens viikolla, missä on yhdistetty mittaustulokset ja verikokeen tulokset.

Meli: Mulla oli ekassa raskaudessa noin ja istukka siirtyi/nous ylemmäs ittekseen ajan edetessä. Sen näkee sitten varmaks rakenne ultrassa.

Hei! Laitan tänne kuulumiset. Tarkoitus oli vihdoin ja viimein liittyä tammikuisiin, mutta kaikki ei ollutkaan niin kuin piti. Teitä on täällä paljon, jotka tunnette miut tuolta raskaaksi 2015 ryhmästä, ni aattelin tännekkin sitten kirjoittaa, mitä meille kuuluu. Enemmän voitte lukea tuolta edellä mainitsemastani ryhmästä. Kirjoitin sinne enemmän.

Kävimme eilen mieheni kanssa np-ultrassa. Kaikki ei ollut hyvin.:sad015 Viikot olisi pitänyt olla 11+1, mutta sikiö vastasi rv 6. Ei tullut kaikua, eikä pieni sydän lyönnyt enää.:sad015 Meidän pieni enkeli oli mennyt taivaaseen.:sad015 Suru on valtava.:sad015 Ehti jo tottua, että meidän perheeseen tulee uusi perheenjäsen.Pakko jaksaa mennä eteenpäin, vaikka se tuntuu tosi vaikeelta tällä hetkellä.:sad015Toivon teille kaikkea hyvää ja ihanaa odotusta.

Voi Taikatuuli, kauheaa! Kovasti voimia teille. On varmasti ihan hirveä tilanne, kun on jo ehtinyt valmistautua vauva-ajatukseen ja sitten käy noin. En oikein muuta osaa sanoa, kuin osanottoni ja toivottavasti olo paranee ja suru helpottaa ennen pitkää.

Kyyneleet tässä itselleenkin tuli silmään :( Paljon voimia ja haleja Taikatuuli ♡ Sanat ei riitä kertomaan miten pahoillani olen puolestanne. Voimia ja jaksamisia suruun!

Takaisin