Neuvola- ja ultrajuttuja

Mun pitäis varata labra kai 6.7-10.7 tuolle ajalle. Jolloin otetaan kaikenmaailman kokeet ja samalla kerralla pitäis viedä pissanäyte.. Tuo pissanäytteen otto on kyllä niin monimutkainen homma että hohhoijaa, miks ei vaan riitä että pissaa purkkiin ja vie sen sinne? Ku nyt pitää oikeen kahteen putkeen ottaa se näyte..

Neuvolassa ja neuvola lääkärillä käyty viikko/pari takaperin. Kaikki oli OK :) Nyt pitäisi varata aika verikokeeseen sikiöseulontaa varten ja postissa pitäisi tulla aika nt-ultraan :)

Alinah, se putkiin otto on vielä helpompi kuin pissiminen purkkiin :) näytteen oton jälkeen korkki vaan kiinni ja sitten putkilot tarran alla olevaan systeemiin tökätä, ne täyttyy itsestään ja sit muutaman kerran vaa heiluttaa niitä :) näyteputkien korkkeja ei tarvii availla.

Te jotka ootte käyny jo nt-ultrassa niin minkä kokosia teidän pikkuset oli ja millä rv? Kuviaki ois kiva saada tänne :)
Mulla huomenna aamulla nt-ultra, jänskää taas ihan kauheesti:nailbiting:

Mä joudun oottamaan ens viikon loppupuolella, ARGH!! Nyt tuli vihdoin kirjekin kotiin.. Oon silloin jotakuinki 12+2 jos oppikirjalaskuri pätee:happy:

Huh enää kolme yötä np-ultraan ja jännittää... Onneksi on loppuviikolle ohjelmaa niin ei tarvi turhia murehtia

Ihania uutisia täällä taas:)

Hui..täällä on tänään varattu 4D-rakenneultra 5.8..Kyllä vaan jänskättää ja pelottaa toi jo, että onko siellä kaikki kunnossa, vaikka np-ultrassa kaikki olikin enemmän kuin hyvin. Jos sitä rakenneultran jälkeen olis taas vähän luottavaisempi olo:)

Tänään käyty ensimmäisessä sokerirasituksessa ja tuloksethan eivät olleet aivan ihanteelliset eli kaks kolmesta arvosta oli hieman viitearvojen yläpuolella :( ens viikolla meen ylimääräiselle neuvolakäynnille sen vuoksi. Ilmeisesti joudun alkaa itse seuraamaan sokeriarvoja. No, edelleen sitä mieltä, että hyvä et seuraavat ja tutkivat :) ja eipä nuo tulokset kovin suurena yllätyksenä tullut, joten ei tässä pahemmin järkytytty.

Tänään rv 12+2, ja eka ultra ylihuomenna <3

Huomenna ultra ja vasta nyt iski kunnon jännitys.. Mitenhän sitä saa yöllä nukuttua :D voi että tätä on odotettu! <3 toivottavasti olisi kaikki hyvin <3

Mun pitäis kans varata aika sokerirasitukseen. Mulla oli esikkoa odottaessa paastoarvo raja-arvona, joten radi seurantaan jouduin. Kotona sain tökkiä itteäni neulalla ihan huolella kunnes neuvolatäti totes, että noi arvot on sen verta kunnossa eikä tarvi ihan noin usein pistellä. Sen jälkeen riitti kaks aamupistoa viikossa. Vitsit ku ei oo toi pistäminen mun lempi juttu:sour: Jos vaikka tällä kertaa selviäis ilman (nooot! luulen minä), kun siitä seuras että esikon arvoja seurattiin pari päivää synnärillä. Mun pikkusta tökkivät kantapäähän kolme kertaa vuorokaudessa, se kyllä otti sen onneks aika rennosti:happy:

Olin toiveissa että saisin tehdä sokerirasituksen loman aikana, niin ei tarvitsisi töissä selitellä, mutta nähtävästi menee loman jälkeiseen aikaan... Äh. Pakko kai kertoa töissä jo silloin missä mennään, vaikka tuntuu niin aikaiselta.

Ääh..mäki haluan jo käydä jossain :D ens maanantaihin pitää oottaa ekaa neuvolaaki. Ja viikkoja sillon jo 10+3. Siitähän ei sit kauaa mee enää ultraan :) mutta ku on niin malttamaton. Sit helpottaa kun alkaa liikkeet tuntua. Saa niitä seurailla sitten. :)

Mä sain muuten kans lähetteen sokerirasitukseen, 12-16viikolla tehtävään ja sit joudun vielä loppuraskaudesta :/

mullon sokerirasitusaika jo varattunakin eli se on 10.7. jolloin viikkoja 13+4 ja epäilenpä saavani taas radi diagnoosiksi, olen kyllä yllättyny jos en saa.

Lauruskaah, täällä toinen joka pelkää ihan törkeesti verikokeita. Ja multa löytyy kuitenkin kaks tatuointia ja muutama lävistys.

Viimeviikolla kun kävin siinä sikiöseulanta verikokeessa, niin multa karkas suoni. Voi terve! Parasta siinä tietty oli se, että opiskelija oli ottamassa :( sitä neulan pyöritystä..
Joka kerta tulee verikokeissa paha olo ja heikottaa, mutta toi oli ihan kamalaa. Ja mulla on sellaset suonet jotka karkaa lähes aina!

Enskerralla laitan emlaa. Tyttärelle sitä ostin, kun se raasu joutu viime viikolla kans verikokeisiin.
Epiduraalikin on pikkujuttu noihin verikokeisiin verrattuna!

Takaisin