Juu eli olet yhdeksännellä viikolla, mutta tuo seula otetaan juurikin 10+0 viikolta eteenpäin. Moni puhuu siitä silloin kymmenentenä viikkona vaikka sehän on jo 11. viikko. Mä tänään tutkin noita seulajuttuja ja täällä Hus-laboratorion ohjeistuksena et verinäyte annetaan viikolla 9+0 - 11+6. Kyll mä ton ymmärtäisin et vielä 11+ viikolla sen voi siis antaa. Tutkin koska mulla oltiin vahingossa laitettu väärä lähete ja jouduin sen menee vielä uusiks antaa ja aloin miettii et ku 10+ viikko loppuu just ja jos tää oliski pidemmällä (mitä neuvola laski, mutta ultran mukaan mentii) niin antaisko sit väärän tuloksen jos viikkoja onki kasassa jo 11+.. Kun täällä vaan sanottiin neuvolasta et kun viikkoja on 10+. En halua mitään turhaa hälytystä siis ja kun nyt menikin tällai viime tippaan :) nooo tuskin se muutama päivä siihen vaikuttaa? Mutta jälleen ihmettelen että HUSin alueella ei ollenkaan tarkasteta tuota laskettua aikaa ultralla epäselvissä tapauksissa. Ihan pelkästään jo tämänkin seulan takia. Mulla edellisessäkin raskaudessa muuttui la kolmella viikolla ja seulahan ois näyttäny ihan väärin jos en ois ar-ultrassa käyny..