Neuvola- ja ultra käynnit

Täällä ootellaan vielä pari viikkoa, että pääsee ar-ultraan, viikkoja silloin oletettavasti 6+6. Kunnalliselle pääsen onneksi :) Kun nyt malttais vaan odotella sinne asti.
 
Tiedättekö, onko siihen joku tietty syy, miksi pääsee ar-ultraan? Riippuuko kunnasta? Äidin taustoista (perussairaudet, aikaisemmat raskaudet tai km:t)? Olen niin malttamaton, että haluaisin jo nähdä mitä mahassa on! :happy:
 
Mä en tiedä tarjotaanko täällä kaikille, vai pääsenkö siksi, kun joudun piikittämään hepariinia koko raskauden ajan tukosriskin vuoksi. (Taustalla aikaisempi keuhkoembolia ja verestä löytyneitä vasta-aineita.) Piikittämisen aloitin heti plussasta.
 
Varhais-ultrassa käyty. Ei malttanut odottaa enää hetkeäkään, tuli olo et piti päästä heti. Sieltä löyty miun laskujen mukaan viikkoja (6+4/5) vastaava möykky, jolla sydän sykki niin vimmatusti. :Heartbigred Toivotaan et jatkaa sykkimistään. Viimeksikin löyty sydämen syke näillä viikoilla, mut se sitten hiipu myöhemmin. :sad001 Mulla on viel aiemmin varattu ultra-aika varattuna, joka ois parin viikon päähän. Koitan mietti mitä teen sen kans, ku haluaisin käydä sen 8 viikon pääst katsoo et lyökö sydän vielä. Huomenna on sit neuvola-aika, toivotaan ettei tarttis niin pitkään tällä kertaa olla ku viimeksi, ku muistan liki kaiken aiemmasta ja paperitkin on viel tallessa.
 
Mulla on niin että sain aika "paljon" aikoja ku on se km takana mikä on hyvä vaan!:) ja aion myös käyttää ne, koska samalla pääsen toivottavasti näkee kuinka kehitytään :)
 
Ite en saanut mitään aikoja kunnalta vaikka takana keskenmeno. Nää on ihan yksityisellä ja koitan miettiä kuin paljon on varaa heittää rahaa tähän..
 
Itsellä LA 8.2 ja nyt rv 6+1, jos olisi yhtään ylimääräistä rahaa niin varmasti menisin varhaisultraan, mutta kun ei ole niin pakko vaan toivoa että kaikki menee hyvin ja yrittää pitää hermot kurissa ekaan ultraan asti. Neuvola on 3.7, jolloin rv 8+4 ja toivoisin kovasti että sydänäänet kuunneltaisiin ja ne sieltä kuuluisi... Sen jälkeen sitten ajankohtana x on eka ultra jota jännityksellä odotan :)
 
Ihanaa lukea positiivisista ultrakuulumisista! :) meillä ei pääse kunnalliseen ultraan kuin vasta 12 viikolla, joten menen kahden viikon päästä ar-ultraan yksityiselle. Toivottavasti kaikki on kunnossa silloin ja sykkeet näkyy! :) neuvolan varaan vasta ton ultran jälkeen
 
Meillähän Mendinia tuntuu menevän hyvinkin samoin, koska ajattelin kirjoittaa ja toimia ihan samoin ennen kuin luin sun kirjoituksesi :) eli parin viikon päästä yksityiselle ultraan ja sit varailemaan neuvolaa. :)
 
Oon huomenna menossa yksityiselle - olin varannut ajan omalle gynelle jo aikaisemmin toisen asian puitteissa, joten saa nähdä, katotaanko huomenna myös pikkuista mahassa. Huomenna rv 6+0, oon jo valmiiksi varautunut siihen ettei välttämättä sykettä saada näkyviin näin aikaisin eikä se silti tarkoita mitään pahaa. Ilmeisesti riippuu monista tekijöistä mutta oon ymmärtänyt että sydämen pitäisi jo sykkiä? Jännittää :)
 
Ootko nooruska kenties menossa v-s lääkäripalveluun ultraan? :wink mä halusin ehdottomasti päästä savonlahdelle, kun ne on heinäkuun kiinni ja oli sit pakko ottaa aika tän kuin viimeiseksi päiväksi, että viikkoja olisi riittävästi ja sais nähdä sykkeet.
 
Mendinia: mä katoin sitä kans mut et on just heinäkuun lomalla, sama mun vakkari on kans lomalla pari viikkoa just viikot 6-8 :sad001 mä aattelin et mahtaako riittää se kun siel oli mun kattoes aikoi enää sillon ma. Tosin ekasta lapsesta näky sykket 6+0...
 
Ite kävin tänään varhaisultrassa ni ei löytyny sykkeitä ku viikolla aikastu ikä.eli nyt vasta 5+3 menossa.ens viikolla pääsen uudestaan käymään siellä tarkistuttaan et syke näkyy. Oikealta munasarjoista löyty iso kysta. :sad001 Sehän se sit on kipuillu ja kasvattanut vyötärön ympärystää. Mietin et pitäsköhän tk:n kautta koittaa saada tarkemmat tutkimukset? Onko kellään ollu? Tää on ihan uutta mulle... Alkiolla kuitenki kaikki tällä hetkellä hyvin.
 
Mulla oli kans viime raskaudessa toisessa munasarjassa iso kysta. Kipuili kans jonkin verran, mutta sanottiin et yleensä raskaushormoonit saa ne häviämään itellään ja näin kävi ainakin mulla :) lääkärini mukaan on niin yleinen juttu ettei kannata siitä turhaan huolestua.
 
Takaisin
Top