Neuvola- ja ultra käynnit

Ok, mun kannattaa varmaan siis varata labra samalle päivälle, koska ilman varausta meidän labraan ei pääse.
 
En muuten tajunnu edes kysyä että varaanko mä sen itse vai varasko se jo... :eek: no, mulla on se ultra vielä ennen niin kysyn sit samalla :)
 
Tänään kävin ultrassa ja sikiöpussi löytyi kohdusta, jee! :) ensi keskiviikkona uusi ultra, toivotaan että silloin näkyisi jo alkio ja syke. Nyt siis 5+jotain, ei osannut tarkemmin sanoa. Mun veikkaus on ollut 5+4.

Seulojen verikokeisiin paras viikko on 10, mutta aikaraja tais olla 9+0 - 11+6.
 
Eli siis menkoista laskettuna näytti turhan pitkälle raskauden..? sulla on ovis ollu sit toosi myöhään! :) onnea, nyt saat pysyy meissä helmimassuissa :)
 
Kierto on ollut tosi pitkä ja epäsäännöllinen. Mutta ehkä se ensi viikolla pystyy laskemaan jonkinlaisen lasketunajan :)
 
Hienoa :) mikä päivä sulla se uus ultra on?

Muoks. Heh, kun lukis viestit ajatuksella niin pysyis paremmin mukana :D
 
Mulle ei puhunut neuvolatäti puhelimessa mistää verikokeista mitään? :eek: jos osallistuu noihin seuloihin ni otetaanko ne verikokeet kuitenki ekalla kerralla? Pitääkö mun nyt soittaa ja varmistaa et tarviiko sinne labraa jotain varailla?! :eek:
 
Mun käsityksen mukaa meillä ainakin neuvolantäti itse ottaa ne näytteet. Mut varmaan vähän paikkakuntakohtaista.
 
Meillä neuvolan täti ottaa hiv, kuppa yms testit ja sen verikokeen missä selviää veriryhmä. Eli multa otettii nyt 2 putkiloa verta. Ihan labraan mennään sitten antamaan se seula verikoe.
 
Okei ehkäpä täällä meilläkin päin sitten toimitaan noin :) viikko ja yksi päivä neuvolaan ja odotan jo ihan sikana!! :) hurjan jännää :) Pitäis varmaan jo tulostaa netistä esitieto lomake ja alkaa sitä täyttämään :)
 
Hei niin muuten mullakin viimeks otti se neukkutäti ite ne kokeet, en muistanutkaan. Nyt toki neuvola eri paikkakunnalla.. Se lähetti mulle ne esitietolomakkeetkin jo viime viikolla postissa :D
 
Nyt on neuvolaan soitettu ja käyn siellä heti huomenaamulla niin tehdään vielä varmistukseksi yksi raskaustesti. Viime kerralla kun tosiaan todettiin keskenmeno sillä, että raskaustesti näytti negaa. Oli aika yllättynyt neuvolatäti, kun näinkin nopeasti keskenmenon jälkeen raskauduin. : )

Huomenna sitten katsellaan jatkoja, jos ja kun saadan positiivista testiin. Ja olen kyllä aika varma, että saadaan.
 
Mä en ymmärrä, että miten jaksan odottaa sinne ultraan asti.Tasan kaksi viikkoa vielä. Kokoajan pelko olemassa, et jos sielä ei ookkaa mitään elämää :sad001
 
Nyt soitettu myös neuvolaan, ultraan pääsen vajaan kolmen viikon päästä, että hetki pitäisi odotella! Mutta mielummin vasta sillon, niin on mahdollisuus kuulla/nähdä sykekin Neuvolan ihanaa tätiä pääsee moikkaan sitten heinäkuun puolessa välissä!
 
Jos tekee tiukkaa odotella kahta viikkoa, niin voitte lohduttautua sillä ajatuksella, että mulla ei ole aavistustakaan koska pääsen ultraan - heinäkuun lopussa? Eli 1,5 kuukauden päästä? Argh! :hilarious:
 
Tattiina; täälläpäin eka ultra on vasta joskus rv 11-12, jos en ihan huijaa. :)
 
Takaisin
Top