Neuvola- ja ultra käynnit

Nooruska mä ajattelin, että menen silloin tiistaina 30.6 ja jos sykkeet ei näy niin sit törsään yksityiselle uudelleen jossain muualla tai koitan pyytää neuvolassa, että ne ultrais. Ku sieltä lääkäripalvelusta saa kuitenki sen dvd:n niin jos sykkeet näkyy/kuuluu niin onhan se niin paljon ihanampaa näyttää myös miehelle :)

Tannikka ei oo kokemusta kystasta, mutta käsittääkseni ne menee itsellään useimmiten pois ja voi just aiheuttaa kipua ja veristä vuotoa sit kun puhkeaa. Voithan soittaa neuvolaan ja kysyä sieltä, että mitä se raskauden kannalta tarkoittaa? Pääset varmaan siellä uudestaan nopeammin ultraan :)
 
Mendinia: Samaan päädyin ja varasin siihen maanantaille ajan ja toivotaan parasta. En tienny et tuostaki saa dvd:n, kävin siellä 3D ultras ja siitä toki sai, mut toi onkin ihana ylläri :)
 
Huomenna se sitten on! Ensimmäinen neuvola!:rolleyes: vitsi että kylläpä jännittää :) jotenkin fiilis on vähän jopa hölmö kun ei oo mielessä mitään mitä kysyä o_O
 
Iiks! Vielä 6 päivää ekaan ultraan joka on siis ti 23.6. yksityisellä ja jännittää niin pirusti! Mieliala menee melkoista vuoristorataa sen mukaan miten raskausoireta tuntuu. Aina kun vähän yököttää oon varma että kaikki on hyvin ja välillä kun oireet häviää hetkeksikin oon ihan vakuuttunut että nyt se keskenmeno alkaa...

Ois se kyllä vaan niin ihanaa jos kaikki olisi kunnossa :Heartred Itkettää jo etukäteen...

Tsemppiä meille kaikille jännääjille tuleviin viikkoihin.
 
Tänään käyty ultrassa varmistamassa että tyyppi on oikeassa paikassa kasvamassa! Viikot vasta 4+6 että syke ei vielä tietenkään näkynyt mutta siellä se kuitenkin oli, pieni papunen, oikeassa kohdassa! Huh! ❤️
 
Noniin täälläkin varattu aika neuvolaan 30.6 ja viikkoja
Silloin 7+1.. Kyllä tuntu ku sanoi että tää olisi sitten 5 raskaus. (esikoista yrittäen 10/2013) eikä ees voi ultrata huoh miks pitää asuu täällä pks :angry1 täällä tahdo ikinä tehdä mitään :sad001 no pitää taas vaan toivoa että hyvin käy :)
 
Pitänee ens viikolla soittaa neuvolaan... Tiistaina vasta menkkojen ois pitänyt alkaa, niin alussa että en tunne että kauhea kiire vielä olisi :D Mutta toki ens viikolla soittelen sinne. En oo ennen ajatellutkaan tollasta että näin aikaisin voisi jo ultrata, ihan hyvä idea kyllä olisi niin ei tarviis olla epätietoisuudessa että onko tuolla mahassa oikeasti vauva kasvamassa vai ei. Kun itse oon joskus pessimistinen ja tuntuu ettei uskalla 100% nauttia raskaudesta ennen kuin tietää onko tuolla joku. Ainakaan viime raskaudessa ei kyllä ollut neuvolassa täällä ultraa kun vasta oisko se ollut 12.viikon paikkeilla, eli ei ennen sitä vielä...
 
Eilen käytiin yksityisellä ja loistavia uutisiahan sieltä tuli! :happy: Pikkuinen näkyi ja oli just siellä missä pitikin - sydän sykki hienosti ja saatiin kotiinviemisiksi parit kuvat :joyful: Vastasi koon puolesta viikkoja eli tässä hetkessä ei voi muuta tehdä kuin olla onnellinen :Heartred
 
Hei, Olen uusi jäsen. Sain positiivisen tuloksen verikokeesta ti 17.6.
Tänään viikkoja täynnä 5. Käytimme pakastettua alkioita ja toivotaan että pysyy, arvot olivat hienot 18 dpo :) Lasketun ajan kanssa olen vähän kuutamolla, koska tässä luonnollisella kierolla ole mitään tekoa :wink Eka ultra on 6.7. Olin raskaana eka kertaa ikinä viime helmikuussa, mutta se meni pieleen: kohdunulkounen ja siinä meni putki ja lapsi. Uudella innolla eteenpäin!
 
Applejack, luulen, että neuvolan puolella saa ultra-aikoja todellakin odotella (viikkoja). Olen Väestöliitossa, joten käyn siellä varhaisultran ja soitan ylipäätään neuvolaan vasta sen jälkeen.

Onnee ja menestystä vaan kaikille, että papu löytyy tarmokkaana ja oikeasta osoitteesta!
 
Täälläkin eka ultra on vasta joskus raskausviikolla 12. Ei malttaisi millään odottaa, mutta odotin kyllä esikoisestakin siihen asti :) Ensimmäinen neuvola on 10.7. ei malttaisi sitäkään odottaa :D
 
Huomenna eka ultra ja jännittää niin paljon että voin pahoin ihan vaan jännityksestä. En tiedä miten kestäisin jos selviäsi että taas on mennyt kesken :S Oispa jo huominen niin pääsis tästä piinasta viimein! Sydänääniä odotellessa...
 
Mun eka ultra on vasta kuukauden päästä :/ eipä malttaisi itsekään odottaa mutta kun ei kehtais yksityisellekään lähteä.
 
Vielä 4.5 tuntia ekaan ultraan, vaikeeta keskittyä työntekoon kun jännään niin kovasti!! Lupaan päivittää tänne sitten kuulumiset illan aikana, toivotaan (ja vähän myös rukoillaan vaikka oonkin vain tapakristitty) parasta.

Mitenkäs muilla on mennyt ekat ultrat ja neuvolat? Itse olen menossa neuvolaan 1.7. JOS tänään löytyy kohdusta elämää.
 
Tsemppiä tiikerikuu tulevaan ultraan :)
Pidän sormet ja varpaat ristissä!

Itselläni ensimmäinen neuvola on vasta ensi kuun lopussa. Eikä siellä odota muuta kuin kasa paperia :D
Täytyy yrittää pyytää josko sais sitten ihan nopsan ultraus ajan ennen sitä nt-ultraa :)
 
Minulla ultra sekä neuvola nyt viikolla 7+, ultra meni jo, neuvola parin päivän päästä. Oli outoa katsoa ruudulta sitä sydämen sykettä, tuntui että tämä on juuri sitä mitä tapahtuu vain muille tai pelkästään elokuvissa, eikä koskaan minulle. Mutta nyt sitten minullekin. :D
 
Suski75, voin niin jakaa sun ajatukset! Ultrassa näkyi tänään sykkivä sydän ja viikkoja vastaava alkio ruskuaispusseineen ja se hetki kun havaitsin, että jotain siellä ruudulla sykkii oli kyllä ihan kuin unta! Oon niin helpottunut ja onnellinen että itkettää vieläkin :Heartred Rv viikkoarvio muuttui päivällä rv 7+3->7+2, ruskuaispussi näkyi, mikä oli lääkärin mukaan hyvä asia, samoin aivokammiot (tai lääkäri näki, mä vaan tuijotin sitä sykkivää sydäntä!)

Tsemppiä kaikille ultran jännääjille, toivottavasti saatte kaikki jakaa tämän ilon kohdallanne!! :)
 
Jouduin tänään yllättäen käymään neuvolassa rajun pahoinvoinnin vuoksi. Lääkäri oli onneksi paikalla, joten päätti ultrata, ettei kohdussa olisi mitään erikoista, mikä pahoinvoinnin aiheuttaisi. Eipä ollut, mutta löytyi kyllä viikkoja vastaava sikiö ja sykkivä sydän. ❤️

Sain viikon sairaslomaa, kun tänäänkin istuin puolet työajasta vessan lattialla. Ehkä sillä voimalla jaksaa, että nyt ainakin näyttäisi olevan kaikki hyvin.
 
Takaisin
Top