Neuvola- ja ultra käynnit

Suski75&Tiikerikuu, ihana lukea tämmöisiä juttuja:Heartred

Hyvä,että sait nellie sairasloman. Toiset lääkärit kun sitä ei tunnu kirjoittavan vaikka mikä olisi :sad001
Toivotaan että helpottaisi pian :) ..Samaa toivon muillekin siitä kärsivistä!
 
Täällä yksi hätähousu ei malttanut odottaa... Melkein kaikki oireet ovat olleet poissa neljän päivän ajan ja sitten eilen varasin tälle päivälle ultran yksityiseltä, aika on muutaman tunnin päästä ja jännittää ihan pirusti... Pakko saada mielenrauha itselleen tämän asian suhteen että onko siellä mitään vai ei... Tulen päivittämään kuulumiset viimestään illalla että miten kävi, toivotaan parasta! :Heartred
 
Mulla kävi sellanen nolo juttu että olin menossa vasta perjantaina ultraan. Onneksi katoin muistiinpanoja niin tänäänhän se on !! :"D onneksi katoin, olis muuten jääny välistä.
 
Onko kukaan neuvolassa käynyt saanut sen kirjan mukaan? Mun neuvolatäti sanoi ettei sitä enää saa että se on nyt siirretty nettiin luettavaksi eikä niitä jaeta kotiin.. mä vähän petyin kun oisin halunnut itselleni sellaisen :sad001
 
Menin paniikkiin ja varasin tälle päivää ultran!! Onneksi sai tosissaan täksi päivää, ettei tarvii unettomia öitä potea jännityksessä.

Jayceelta ja Tattiinalta toivon kans ilouutisia :)
 
Joo, apteekista saa sitä Vauvan odotus-opasta, mutta ainakin täällä sai neuvolasta mukaan Liberon Raskaana - raskaus, synnytys ja uusi perhe-kirjasen.
 
:) mä en saanu neuvolasta kun kasan paperia ja neuvolakortin. Soitin tänään neuvolatätille ja hän sanoi että jos pahoinvointi jatkuu tänään yhtä dramaattisena kuin eilen niin täytyisi käydä päivystyksessä jossa lääkäri tekee arvion hoidosta..
 
BB, voi olla että jos sulla ei pysy mikään sisällä niin lääkäri määrää sut vaan käymään tipassa tankkauksessa jossa sut nesteytetään :)
 
Marmoritar, sitä minäkin mietin tai sanoi se tätikin että sillä lailla lähdetään tekemään.. toistaiseksi tänään kaikki pysynyt sisällä, oon tosin syönyt vain mehukeittoa banaanin kanakeittoa ja tosi pieniä määriä kerrallaan ja juonut paljon. Katsotaan nyt miten menee :) näistä lisää muissa keskusteluissa..
 
Mä sain tänään ekan neuvola-ajan varattua. Menen 6.7., en pääse omalle terkkarille kun hän taitaa olla jo lomalla. Laskettuaika merkittiin nyt ylös ja se on 5.2.2016.
 
Ihanaa kuulla hyviä uutisia ekoissa ultrissa :) !!

Mulla on tänään ollut hermot niin kireellä, mutta kannattanee ohjailla ajatuksiaan lempeästi johonkin myönteiseen. Mulla olis vielä about 11 päivää ultraan, jolloin on menossa 7+3. Pidetäänpäs peukkuja että siellä ihmisen poikanen kasvaa ja kehittyy.

Sori tytöt kun mun puhelimella ei voi tykätä vaikka kovasti haluaisin :)
 
Kyllä mä voin puhelimella tykätä :) klikkaaa viestin "siniseksi" ja yläkulmasta missä on kolme pistettä päällekäin niin klikkaa ja sielt löytyy tykkää nappi :)
 
Takaisin
Top