Ne kauan odotetut liikkeet!!!!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Muru<3
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä kans nyt ihan parina päivänä meno mahassa alkanut olemaan kerrassaan villiä. Toinen heiluu ja tökkii minkä kerkeää ja sitten ilmeisesti aikansa husittua alkaa nukkumaan :) Näinhän minityyppi toimi jo ensimmäisissä ultrissakin :grin
On kyllä ihan mahtavaa tuntea näitä liikkeitä :dance008:Heartred:Heartred

Täälläkin tuntuu nyt jo ihan selvästi liikkeet. Kauan niitä saikin odottaa ja vieläkin ne tuntuu vain ajottain. Toki, eihän se vauva nyt koko aikaa heilu ja riehu... tuo etu seinässä oleva istukka aika paljon vaimentaa, mutta kyllä liikkeitä on alkanut tuntua ihan ympäri masua jo :) On ne vaan ihania, ainakin vielä tässä vaiheessa. Odottakaapa vaan sitten, kun viikkoja alkaa kertymään ja muutenkin nukut huonosti, niin siihen päälle vielä se, että tyypillä on pari kertaa yössä kunnon tsembalot päällä. :)

Mikä siinä on, että masukin mielestä on niin kiva potkia virtsarakkoa? Vielä ei karkaile, mutta saas nähä, joutuuko loppuraskaudessa käyttämään jo jotain vaippaa, jos se kunnon karatepotkun tähtää täyteen rakkoon... o_O

Gnome: Niin tai, kun se pää on siellä lantiossa kiinnittyneenä (ei kaikilla välttämättä ole) ja sitten punkee kylkiluista vauhtia ja tunkee sitä päätään syvemmllä lantioon. Uuuuuh... ei tunnu kivalta, eikä varsinkaan silloin, kun se rakko sattuu olemaan täynnä.

Tänään useampi potku tuntui ulospäin, kun makoilin sängyllä selälläni :Heartred
Alkureaktio ei ehkä ollut mulla se odotetuin. Kiljaisin ja säikähdin, kun maha pomppasi ensimmäisen kerran :laughing025

Pitkästä aikaa kirjottelen:) mulla ois nyt 18+4 viikkoi ja toista lasta odotan mut liikkeitä ei vaa tunnu:/ tiiän et kaikila tuntuu eri aikoihim mut kyl sitä on pikku stressi ollu nyt viikon ku mitää kuulu:/ kävin tällä viikolla kuuntelemassa sydänäänet ku ultra vasta 15.4 ja sen jälkee neuvola ni siel se pinkusydän kyllä sykki 125♥:) mietin et vaikuttaisko se ku vuosi sitte tehty keisarinleikkaus et jos tunto ei oo kunnolla palautunu ja varmaanki istukka on etuseinämäs niin ku ekanki kohdalla:) toivotaa pian alkaa liikkeet tuntumaa ni mun mielenterveys säilyy ku nyt nähny painajaisii keskenmenosta ja muista kauheuksista :/

yassi: Mulla on kans istukka etuseinässä ja toista odotan. Liikkeitä tuntunut selvästi vasta parisen viikkoa ja nyt viikkoja siis 21+3.

No hyvä kuulla et normaalia vaik kyl sen periaatteessa tietääki mut jotenki vaa alitajunta ei anna periksi rentoutuu :) mut toivotaa et pian tuntuis ni helpottais omaa oloa :)

Mulla kans istukka etuseinämässä ja oon tuntenu liikkeitä jo pari viikkoa, nyt 19+0. Kunnon potkuja ei oo kyllä monesti tullu mutta ajattelenkin niin että kyllä niitä ehtii vielä tuntea melkein kyllästymiseen asti ;) <3 kuulemma aika ikävä tunne ku pieni potkii esim virtsarakkoa tai kylkiluiden väliin ;D

No sen kyl ekasta muistan et aika tuskasta oli loppuvaiheessa ku potki kylkiluihin :) et enköhän ehi niit tuntee:) täytyy koittaa keskittyy johonki muuhun nyt ni menis äkkii aika:)

Mies tunsi tanaan ekan kerran potkun mahanpaalta, vakuutin etta kunnon potku se oli, mutta sen mielesta oli niin hento etta odottaa viela innolla seuraavaa kertaa kun tuntee, etta saa varmuuden. :grin
niin ja siis 20+ 4 menossa

täälläkin liikutaan suht aktiivisesti ja liikkeet tuntuu melkei aina, kun istun alas, jokunen on tuntunut seisaallaankin. vielä aika vaimeita ovat potkut ja mullaki etuseinämäistukka vähän vaimentaa niitä, mutta hyvin tuntuvat silti. tyttö riehui aikoinaan niin kovasti mahassa, et jouduin kerran jäämään saikulle unettomuuden vuoksi pariksi päivää :)

Eilen illalla töissä sohvalla istuessa näkyi liikkeet ekaa kertaa jo ulospäinkin ja tuntui todella hyvin! Istukka miulla edessä ja liikkeet olleetkin hieman vaisumpia ajoittain. Nyt sitten on alkanut se kova kasvun aika masussa ja niinpä ei tarvitse enää ihmetellä liikkuuko joku vai ei siellä masussa :Heartblue Rv nyt 22+1

Jotkin vauvan liikkeet tuntuu jo jotenkin epamukavilta, vaikka istukka on edessa, voisikohan johtua kohdun muodosta?... jotenkin musta tuntuu etta se on aika pitkulainen...
Vauva kun kaantyy tai jaa puuhaamaan jotain (luultavasti) poikittain kohtuun, niin oon joutunut valiin menna ihan maate, kun tuntuu niin omituiselta, maatemeno saa sen yleensa vaihtamaan asentoa. Tai sitten se on loytanyt jonkin mukavantuntuisen kohdan, johon harjoitella sita kavely- ja jalkojen venyttely liiketta ja ehka sattuu olemaan jotain hermoja sen kohdan takana... viikko 21 taynna huomenna.

Täällä myös todella aktiivinen tyttö tulossa, aina kun hetkeksi istahta tai kun menee nukkumaan illalla alkaa kylöä semmonen ralli että oksat pois! :) mulla istukka turvallisesti takaseinämällä ja kun tuota elo painoa ei ole tuossa vatsan päällä niin likkeet tuntuu kyllä jo todella hyvin! Ihania ne on kun tuntee toisen olevan vauhdissa, silloin harmittaa vain kun nukkua pitäisi ja toinen mekastaa vaan minkä kerkiää! ;)

Nyt on minunki trinsenssa alkanu vetää sellasia kunnon potkuharjoituksia jo kolmena yönä ja päivälläkin välillä :) aivan ihanan tuntuista, ei vaan ihan millään malttais nukahtaa <3

Toinen raskaus menossa. Ekoja liikkeitä tunsin jo 13-14 viikoilla. Istukka on edessä ja noin 18 viikolla jo tuntui potkuja mahan läpi käteen asti. On kyllä tämä tapaus kova myllertämään. Mutta, niin oli esikoistyttökin. Silloin oikein potkut sattui kun masun puolelle potki, kun ei ollu tuota istukkaakaan edessä. Oon aika pienikokoinen ja vatsalihakset aikas kireet, niin johtuisko sitten siitä, kun noin herkkään ne potkut tuntuu.

Isukki on nyt viikon verran tuntenut potkut ja moyrintaa mahan paalta. :smiley-bounce012 Ja eilen sain jopa skypen valityksella naytettya tuleville isovanhemmille kuinka pikkupoika siella mahassa touhuaa. Teki isoja potkuja niin etta maha kupruili ja sitten punnersi pepulla tai paallaan lopuksi taysilla niin etta mahan toiselle sivulle nousi iso kumpare joksikin aikaa jota sitten silittelin. Siihen punnerrukseen se otti tukea tosin suoraan mun virtsarakon paalta niin etta jouduin sitten kaymaan heti vessassa kun sai aikaan aika tayden tunteen. :grin
viikko 22 tasan tanaan. (tuntuu liikkeet jo olevinaan isoilta kun esikoinenhan tama on enka viela tieda minkamoisia kupruja saa aikaan tassa kun viela kasvaa)

Täällä on vihdoin alkanut tuntua potkuja, eilen illalla makailin sängyllä ja "kuuntelin" masua omassa rauhassa niin sieltä niitä tuntu muutamaan kertaan! Ihanaa! :Heartpink Voi meidän pikkunen. :) Vielä ei tunnu jos ei silleen rauhotu ja kuuntele niitä liikkeitä, mut eiköhän ne voimistu koko ajan.

Mulla on istukka takaseinässä, mä en vaan oo ihan perillä näistä istukka jutuista et miten se nyt sit vaikuttaa että missä se on... ?

Takaisin