Ne kauan odotetut liikkeet!!!!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Muru<3
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No toivottavasti ei pidä vilkkaus ennuste paikkansa, kun kerta kaikki meinaa, että vilkas vauva tulossa ;) jos "ne" on vaan tässä vaiheessa kaikki vilkkaita ;) pääsis helpommalla vähä rauhallisemman kans :p

Hempuli, aika monet kaveritkin jotka tekee myös yövuoroja sanoo, että vauva liikkuu paljon yöllä :) ite ja huomas, kuinka yövuorossa vauva liikkuu hirveesti yöllä aina kun kerkee ees vähä istahtaa. Ne riehumiset menee varmaan aika paljolti ohi jos normaalisti nukkuu yön :)

Muokattu viimeksi:
Näinhän se on Isabella :) onneksi hyvin ehtii kääntää oman ja vauvankin rytmin kun enää kolme yövuoroa jäljellä niin siirryn pelkkien päivävuorojen tekoon :)

Joo, sen eron itse huomaan, kun esikoisen kohdalla tosiaan istukka oli takana, niin potkut oikein sattui kun tuohon navan kohdalle osui. Nyt, istukka on sopivasti navan kohdilla, niin ei tunnu niin ilkeeltä.Tosi paljon kyllä potkii, tyyliin puolen tunnin/tunnin välein. Aika paljon jyskyttää tuonne ihan alas ja sitten sivumahaan niin että näkyy. :) Luulisin että siksi niin herkkään ja aikaisin liikkeet tunnen kun on nuo vatsalihakset sisuksia myöten sen verran kireessä kunnossa. :)

-minttunen- Mullakin tuntuu navan kohdalla ja ihan alamahassa potkut kun istukka on takana. :) Välillä oikein säikähtää kuinka kovasti ne tuntuu ku on paikallaan! Mut kyllä se silti hymyn nostaa poskille kun niitä tuntee. :Heartpink

Täällä jatku pippalot puolet yöstä ja nyt tuntuu et olen niin väsynyt.. en jaksanut herätä edes kunnolla vajaa tunti sitten. Pirpana vie voimat tuolla heilumisellaan. :)

Tänään meillä sai jo iskäkin tuntea kunnon potkuja pojulta :Heartblue
Oli hauska seurata vierestä, kun oikein näki miten mahassa potkuteltiin menemään :)
Olen sanattoman onnellinen. Ainakin vielä, kun potkut ei kohdistu rakkoon :grin

Itse olen tuntenut liikkeitä todella varhaisessa vaiheessa - vaikka en ennen ole synnyttänyt ennen , mutta ilmeisimmin kohtu on herkähkö - Ja nyt jo kuukauden pvt olen saanut nauttia potkuista :smiley-bounce005 Ekat tuntemukset silloin aluksi oli enemmänkin sellaisia että joku menee pitkin kohdun seinämää aika rauhaisasti kääntää asentoa. Nyt nämä viimeisen kuukauden tuntemukset ovat selvästi potkuja/nyrkkeilyjä. Istukka takaseinässä joten toinen rummuttaa napaa kohden minkä kerkiää :happy093

Iltaisin on hauskaa liimautua miehen selkään kiinni kylkiasennossa ja antaa hänen nauttia potkuista omaan selkäänsä - eli aika vahvat on :blob3

Aamulla pötikkä tykkään kääntyillä koko komeudellaan - sitten asetutaan pohjalle ja aloitetaan jumppa .

Pvn antaa olla suht rauhassa - yksi pv kyllä piti oikein nostaa paitaa ja katsoa kun potkut näkyivät ! Aika huimaa :love7

Minäkin jo varmaksi tunsin tökkäilyjä rv 16->.. Nyt nämä on jo aika hurjia nämä potkut niihin verraten :D itsekkin yllätyin miten aikaiseen tuntuu liikkeet vaikka esikoinen kyseessä. Mutta takaseinässä istukka selittäneet sen.. Nyt tuntuu paljon liikkeitä touhutessa, ei pelkästään istuskellessa/makoillessa.. :) eilinen päivä oli ihan mahdoton, kun tuntui jatkuvaan paukutusta milloin minnekin..

Mä tunsin kanssa liikkeitä jo tosi aikasessa vaiheessa, vaikka esikoinen kyseessä, eikä istukka oo takaseinässä. Kaipa joillakin on vaan herkempi kohtu :) Tai sitten meistä vaan on tulossa kunnon riiviöiden äitejä :grin

Mulla istukka taitaa olla edessä (doplerilla istukan kaiku niin voimakas) ja kauan oottelin tuntemuksia liikkeistä. Ensarina en osaanut ainakaan tunnistaa mitään pieniä "sipaisuja" tai erottaa tuntemuksia suolistotuntemuksistä. Mutta nyt pari-kolme päivää tuntunut ihan kunnolla pieniä muljahduksia vatsassa, viikkoja siis 19+. On ne kyllä ihania :) Vielä niitä pitää jäädä paikalleen kuulostelemaan, jos haluaa tuntea, mutta kyllä se aina sitten ilmoittaa itsestään ja aina hymyilyttää :) Ensi viikolla rakenneultra, mutta liikkeiden ilmestyttyä mieli on sen kannalta aika levollinen.

Aarresaari mulla ihan sama juttu, liikkeitä hentoja tuntunut jo raskausviikolta 16 ja nyt tuntuu ja näkyy jo selvästi ulospäin :) vaikka istukka etuseinämässä :D hassua :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

mullaki istukka etuseinämällä, mut liikkeet tuntuu silti selkeämmin kuin tytöstä aikoinaan. ja tuntuu eniten alavatsalla, mut myös muualla. aloin tuntea pieniä tönäisyjä jotain rv 14, mut aattelin et josko ne on vaan jotai suolen liikkeitä. mies kokeillut myös pari kertaa vatsan päältä, mut tää pikkuinen "jäätyy" joka kerta kun vieras käsi koskettaa ihan niinkuin tuleva isosiskokin :)

Täällä potkut on tuntunu viimepäivinä lähinnä tuolla selän (häntäluun) ja virtsarakon puolella! :/ Tuntu että se yhtenään nyt oleskelee tuolla alaosassa ja tunkee kantapäitään lantioluiden väliin ja häpyluihin!! huh huh! Ihan kipiältä välillä tuntuu , taitaa olla jo yli puolikilonen paketti siellä mekastamassa. Sentään joskus olen jo tuntenut tai ainakin luulen tunteneeni hänen päänsä tuossa navan kohdalla, yleensä vasemmalla puolella, pieni kohoumakin on siitä tullut. Ja mieskin on päässyt tuntemaan. Mutta toisinaan tuntuu että väsyy tuohon pissarakkoon monottamisen! :D

Riduli, Täällä liikkeet tuntuu yleensä koko ajan vaan tuossa navan alapuolella ja ympärillä. :)
Miten voikin olla niin ihana tunne! Ennen ajattelin että rakkaus on maailman ihanin tunne, mut sen lisäks tää on kyllä ihan huippua! :Heartpink
Täällä tuntuu välillä ihan ku kaveri yrittäs tulla mahasta läpi koko painollaan, jotenkin et ihan ku joku työntäs sisältä päin koko mahaa/kohtua ulospäin? :grin

Täällä liikkeet tuntuu välillä alamahalla ja väliin navan alapoulella...aika villisti pyörii yksi ilta teki ihan kipeetä kun ilmeisesti pöyrähti oikein kunnolla ympäri ja potkutteli samaan aikaan. Mun tyttö 6v sanoi että varmaan se haluaa jo pois tuolta mahasta, kun niin paljon mekastaa! :) Lapset on ihania!

Takaisin