Ne kauan odotetut liikkeet!!!!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Muru<3
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla 16+1 nyt ja viime yönä yövuorossa elikkäs tuossa muutama tunti sitten, ku monen tunnin touhuamisen jälkeen pääsin istumaan niin tuntu ihan ku mahaa ois kutitettu sisältä päin. Hyvin hennosti. <3 kyllä siinä tippa tuli linssiin, vaikka mietinki että Voisko tosiaan olla. :)

Nyt viikon sisään on mahaki kasvanu ihan älytön!!!

Täällä vauvan liikkeet tuntunut pidempää - mutta todella epäsäännöllisesti. Joskus pariin päivään ei mitään, sitten taas pikkuinen tuntu kiermurtelevan masussa. Painamalla alavatsaa saan aina liikkeet tuntumaan.
18+0 tuli ensimmäinen kunnon potku... mutta vasta näinä päivinä (19+2 alkaen) päivittäin tuntee potkuja. Ihanaa.
Ja ihanin, lauantaina oli möykky ihan pinnassa niin otin miehen käden siihen ja sekin sai kaksi kunnon potkua kämmeneensä <3 Sitten pikkuinen taas hävisi siitä tuntumasta...

Meillä vedetään Riverdancea melkein päivittäin. Hieman hankaloittaa töihin keskittymistä kun iltapäivisin toinen alottaa aina voimisteluharkat :grin

Meillä on ollut kans muutaman viikon jo melkoinen Party On-meininki. Tosi aikaisin aloin ensisynnttäjäksi tuntea ne hennot hipaisut, vk 13/14, ja nyt niihin on viimeviikkoinen tullut selvästi voimaa eikä todellakaan ole epäselvää mistä on kyse :) takaseinään istukka selittää kyllä aikaiset tunnot, jotka nyt jälkikäteen ovat varmistuneet liikkeiksi. Silloin niitä kyllä epäili :)

täällä kanssa liikkeitä tuntuu ja toissa iltana (18+2) tunsi mieskin ekan muksauksen <3
liikkeet eivät vielä usesti ole kovin voimakkaita, mutta siitä ne lähtee vahvistumaan :)

Huoh... kuinkahan monta viikkoa mun pitää vielä odottaa, että tuntuis jo kunnon potkuja. Saatikka, että mieskin pääsis niitä tunnustelemaan. Nyt siis 18+5. (se perhanan etuseinäistukka)

Meillä mieskin pääsi yhtenä iltana tuntemaan pienen potkuja :) välillä on päiviä, että liikkeitä tuntuu päivän mittaa paljon.. Välillä on päiviäkin ettei tunnu selvää liikettä oikeastaan yhtään..

Me käytiin neuvolassa eilen ja kuunneltiin sydän ääniä niin ei meinannu potkuilta kuulua tykytyksiä kunnolla, mut vieläkään en ole niitä itse tuntenut. Kumppani kuuntelee aina iltasin korva kiinni masussa ja on kuullut pari kertaa pienen tumpsauksen, mahassahan kaikuu. Neuvolassa sanottiin että se on ihan mahdollista. :) Täällä on nyt viikkoja tasan 16 ja voi että odottavan aika on pitkä! Hyvällä tavalla siis.:)

taallakin etuseina istukan takia mies joutuu odottelemaan viela tovin ennekuin paaltapain pystyy mitaan tuntemaan. viime ultrassa pari paivaa sitten selvisi, etta istukka on kasvanut enemman jo hieman eteen vasemmallekin, kun se aiemmin oli lahinna edessa oikealla alaviistossa. Se selitti miksi mielestani pikku poika on ollut rauhallisempi viime aikoina, vain kunnon muljutukset on tuntunu. Ennen liikkeet tuntu parhaiten kyljella maatessa, mutta nyt istuessa ja paivan paras hetki on todellakin kun yleensa illalla poika innostuu kaantyilemaan, tai puskemaan. Kuvittelen valiin etta se tekee voimaharjotuksia, kun tuntuu silta etta se tyontaisi jaloillaan koko vartaloa suoremmaksi vasten milloin mitakin kohdunsyrjaa, ja rupeaa silloin ihan aaneen naurattamaan sen touhuilu. :love017

Mulla on istukka kohdun takaseinässä joten olen jo tuntenut möyrintää jonkun aikaa.
Tänään aamulla tuli jo muutamia aika selkeitäkin osumia mahaan.
Kyllä laittoi hymyilemään :)
Tai sitten mulla vaan on äärettömän hyvä mielikuvitus. Mutta ei tämä kuitenkaan ole mitään pahaa kuvittelua kuitenkaan, joten annan itselleni siihen luvan :grin

Ensimmäinen kunnollinen potku tunnistettu 17+6, se oli niin selvä potkaistu, että ei voi mikskään kutitteluks kuvailla! Pikkuinen varmasti tietää, että mamma ei mitään hipaisuja ymmärrä, niin antoi kunnon merkin :p Nyt menossa 18+6 ja oon tuntenu liikkeitä jo monena päivänä peräkanaa :) Siellä se riehuu:Heartbigred

Täällä on nyt parina iltana tuntunut pientä myllerrystä masussa, mutta voihan se olla että se on ilmaa mikä myllertää.. :rolleyes: ihan satavarmaksi en voi kyllä sanoa. Mutta tuntuu se niin erilaiselta kun normaalisti mahan toiminnat.:)

HEI, mistä te toiset käyttäjät olette saaneet tuon viikkolaskurin mikä teidän kirjoitustenne alalaidassa aina näkyy??
Mäkin halluun! :confused: Vai enkö mä vaan osaa käyttää tätä foorumia... ? :grin

Mua välillä huolettaa kun ei tunnu mitään. Kuvittelin jo monta viikkoa sitten tuntevani jotain ja nytkin aina välillä tuntuu ehkä jotain liikettä, mutta sitten kun oikein yritän tuntea niin mitään ei tapahdu. Onneks on doppleri, jotta pääsee aina välillä kuunteleen sydänääniä, muuten oisin varmaan tosi huolissani... Ja ens viikolla on rakenneultra, niin pääsee näkemään taas pikkukaverin ja toivon mukaan myös kuulemaan ja näkemään, et kaikki on hyvin ja kaveri kasvaa niinkuin pitää.

Jamppa, musta olis kans ollut kiva se doppleri.. mut en raaskinut ostaa. :sad001 Mä odotan kans rakenneultraa innolla, meillä siihen on vielä 3vk aikaa.. yyh! Mun tietääkseni sen jälkeen ei sit ultria olekaan, jos ei haluu maksaa sitten 4D-ultraa omasta pussista, mikä on kyllä törkeen kallista. Ainaka mun rahat ei semmosiin riitä.:confused:

Se on ihan normaalia ettei niitä liikkeitä vielä näin "alussa" tunne välttämättä päivittäin. Näin mulle ainakin neuvolassa sanottiin. Kyllä ne siitä pikkuhiljaa voimistuu ja voimistuu :)

Toi doppler olis kyllä mahtava! Nyt mä ihan jäin mietiskelemään et pitäiskö vaan tilata...o_O

EDIT: Doppler tilattu ja tulossa :wink

Muokattu viimeksi:
Pari viime päivää täällä on ollu sellaset potkuharkat että. Aina kun vähän asettuu aloilleen niin huomaa, et taas siellä mennään. Mieskin on aina välillä onnistunut tuntemaan muksauksen. :) Paljon enemmän tulee jo juteltua pienelle ja asia todemmaksi, kun toinen niin usein muistuttaa olemassaolostaan. Nyt 20+2.

20+2 täälläkin ja jo monta viikkoa on tuntunut sellasta sisäistä muljuntaa eli hanski_, luultavasti tuntemasi myllerrys on juurikin niitä liikkeitä. Itekin olin aina epävarma alussa onko maha jotenkin sekaisin vai onks tää nyt se vauva, joka siellä liikkuu :)

Mutta su ekan kerran tunsin kunnon monotuksen ja masun päältä, paras tunne!!! harmi vaan, että mies ei vielä oo päässyt kokeen, kun silloin ei ikinä potkase kun laittaa käden mahan päälle.

Eilen sohvalla istuessa tuli semmonen potku, että itse ihan säikähdin! Hurja miten se pieni siellä kasvaa ja voimistuu nopsaa! Nyt on tuntunut joka päivä paljon potkuja, aina kun istahtaa aloilleen ja käy vaaka-asentoon niin alkaa hirmuinen tökkiminen. Mieskin sanoi, että taitaa olla potkunyrkkeilijä tulossa sieltä :p:grin

Takaisin