Ne kauan odotetut liikkeet!!!!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Muru<3
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla ainakin on pikkujätkän pää niin alhaalla, ettei siihen pääse edes käsiksi ja ahtaaksi on paikat tainneet käydä kun on semmosta möngerrystä tuolla mahassa 24/7. Peppu vasemmalla ja melko keskelle ylös täräyttelee kantapäitä niin että meinaa tulla ihosta läpi :grin, mutta tyypillä selkeesti vähemmän yksittäisiä "potkuja" ja enemmän mitälie intialaista vatsatanssitreeniä.

täällä perätilavauveli ja eniten mulla tuntuu pään liikkeet, joko vasten kylkiluita tai muutenkin ylös vatsalle. Tosin noi kintutkin sojottaa ylöspäin pään vieressä, joten potkut on ylävatsalla kans.

Mä oon niin ihmeissäni tästä mun vauvasta o_O Kohta viikkoja 39 ja täällä ei meinatakkaa asettua syntymäasentoon! Perätilavauva ollu tähän asti, mutta nyt alkanu majailee paljon poikittain YLÄÄLLÄ, silleen kaaressa! Alan jo niin väsymään tähän, että miks just mulla kaikki menee "ei normaalisti". Sairaslomalle jääny jo 20 viikolta, vauvaa kontrolloitu koko ajan, kun on liia pieni ja nyt vielä kaiken sen maksamisen ja stressaamisen päälle ei voi sunnytyskään mennä normaalisti. :( Tosi lapsellista, mutta oon niin kateellinen kaikille, joilla kaikki menee normaalisti!
Tulee jo sellainen toivoton olo, että ei varmaan mikään suju tästä eteenpäinkään. Synnytyksen jälkeen varmaan imetys ei suju ja saadaan joku infektio :D Joo ei pidä maalata piruja seinälle, mutta en voi sille mitään, että on ihan epätoivoinen olo :/

Vaikuttaako teillä siivous tai ylipäätään joku fyysinen tekeminen masukin käyttäytymiseen? Musta tuntuu, että heti kun laitan imurin päälle, neiti vetää itsensä ihan pirun hankalaan asentoon.. Kuin kääntäis selän mun vatsaa päin ja vielä ihan kaarelle. Ja sit en pysty kumarteleen ollenkaan kun masu on niin hankalasti tiellä.. o_O Yritäpä siinä sitten imuroida..

Tekeekö teidän maha semmosta liikettä koskaan kun esim makoilee et se maha tavallaan liikkuu siltä laidalta missä vauva on niin ylös ja alas niinkun hengityksen tahtiin mut siis ei oman hengityksen vaan ihan kun se vauvan? Mä en oikeen keksi et se mitään siellä tekis et se liike johtui siitä se vaan näyttää et se hengittää ja maha nousee siltä kohta ylös ja alas?!

Sent from my GT-I9506 using Vau Foorumi mobile app

Mä saan kohta jonku hermoromahduksen, ellei tää beibi tule täältä jo kohta ulos :) Nyt viimeisen viikon ajan aamuisin on semmosta rauhallista liikehdintää, sitten päivällä vetää useamman tunnin nokosia niin, että kerkeen jo huolestumaan kun ei mitään kuulu. Iltaa kohden alkaakin sitten jotkut tanssiharkat ja meno on aivan hulvatonta vatsan vyöryssä sivulta toiselle.

Onko teillä muilla samoja fiiliksiä? Tämä kun on ollut koko raskauden tosi vilkas liikkuja, mutta nyt selvästi täysiaikaisena nukkuu pitkiä unia ja on muodostanut ihan oman rytminsä. No, jos tämä pysyy synnytyksen jälkeenkin, niin saan ainakin päivisin puuhailla kun kaveri vaan vetää sikeitä :O

Joo, on samanlaista täällä; aamupäivä menee pitkälle, ennen kun mahassa tapahtuu mitään. Välillä oikeasti pitää jo alkaa tökkimään, että onko siellä elämää eikä se aina edes vastaa. Mut pitkin päivää tulee pieniä muljauksia ja ootappa vaan ku koitat mennä nukkumaan, ni sitten venytellään oikein huolella, tai bailataan ihan tosissaan. Mies on katsellut vähän huuli pyöreenä kun maha menee puolelta toiselle, ylös ja alas, ihan kun olisi joku monsteri mahassa :D

Tämä kaveri taas vetää unta aamusta iltapäivään asti ja sit illemmalla alkaa tapahtua, mut yöt saa kyllä olla rauhassa! :)

Täälläkin on aamupäivisin rauhallinen tyyppi mahassa, etenkin jos itse puuhailen. Neuvolan terkka kyllä sanoikin, et näillä isoilla viikolla toinen jo joustaa kun toinen touhuaa. Nytkin masukki rupesi potkuttelemaan kun istuin itse alas. Yöt menee muuten mukavasti, mitä nyt vessassa saa ravata. Iltaisin alkaa yleensä pään puskemin, supistelut tai sitten vaan tungetaan kantapäätä kylkiluitten väliin. Tekee tosi kipeetä :(

Sephyr81, Se pään työntäminen alaspäin tuntuu ihan kauheelta välillä! Täällä on aika kovasti alettu liikkua sen jälkeen kun viikko sit su käytiin liikelaskennassa synnärillä ja lääkäri vähän kypsytteli paikkoja. Liekö pilkahtanut valoa tunnelin päässä ja kaveri innostu siivoilemaan! :D Mut joo ihana on kun liikkuu. Meinas iskee paniikki kun liikkeet meni niin vaisuksi la-su välillä, mut kaikki oli kuitenkin ihan hyvin. :)

Sent from my GT-I9506 using Vau Foorumi mobile app

Täällä eilen taas laskeskelin kolmatta tuntia supistusten väliä, vaihteluvälissä jopa 5-20 min. Sitten taas hellittivät ja yön nukuin mahtavasti. Mies jäi varmuuden vuoksi sohvalle nukkumaan vaatteet päällä ni oli pojan kanssa tilaa parisängyssä :D Tänä aamuna sit jäätävää menkkamaista kipua alavatsassa, vauveli liikuskelee ihan ok mut ei supista. Laskettu aika ois maanantaina. Ärsyttävää tuollainen kiusaaminen et supiselee mutta ei muutu pitkäkestoiseksi eikä säännölliseksi.

Takaisin