Ne ihanat odotetut LIIKKEET <3

Voi ei odecca, mikä lääkäri! :O :D Mua alko naurattaa...vaik tossa tilanteessa ehkä ite olis ollu vähän monttu auki, että mitä sä selität...? Toivotaan, että ei kehity myrkytykseksi!!! ♡ Vaikka on arvot nousussa, niin hyvä kuitenkin, että maltillisesti! Tsemppiä!
 
odeccalle tsempitykset täältä!


voooi,eilen oli eka kerta kun mies osu tassuineen siihen aikaan että sekin tunsi ekaa kertaa kunnolla potkut :love7 tolla vaavilla on jotenkin ihan selkee rytmi millon liikkuu eniten,väliajalla on ihan tuuripeliä osuuko käsi just siihen aikaan mahalle että siä jotain mainittavaa tapahtus.
 
no mä kotona kun kerroin miehelle niin nauroin vaan et hitto mitä touhua :) onneks en odota ensimmäistä :D
 
No jo on ollut lääkäri!! :O Mistä noita kummajaisia tulee? Tuntuu, et aika monelle osuu vähän kaikensorttisia.. Mulla tuntuu liikkeet osin sellaisena "änkemisenä", ihan kuin esikoisestakin. Siis aivan kuin änkis jompaa kumpaa päätä nahasta läpi.. En oo ollenkaan ajatellut et nääkin vois olla vaikka ojentautumisia kun tuntuu vaan yhdellä puolella.. Jäänpä miettiin kun seuraavalla kerralla kaveri jumppaa :)
 
Mulla tuntuu kans varmaan tota samaa "änkeämistä" usein ennen potkuja. Olen luullut että se kääntyilee siellä tai jotain, mutta onkohan tuolla kuinka edes tilaa tässä vaiheessa kääntyillä mihinkään? Vai onko toi just sitä venyttelyä/ojentautumista... Joka tapauksessa tuntuu välillä vähän häijyltä, kun ei ole tottunut että mahassa tapahtuu jotain tollaista. :D
 
Aika hieno muuten nyt kun alkaa tuntua pienen pituus- kun jalat potkii toista lonkkaa ja pikkukätöset toisen lonkan tuntumassa. tuntuis viihtyvan aikalailla samassa poikittaisasennossa- mikäli tulkitsen liikeet oikein.
22+5 nyt-ääk, aika rientää
 
Mulla alkoi tuntua liikkeet, kun viikkoja oli tasan 18. Nyt siis 20+1 ja päivittäin kaveri siellä kyllä potkii :) Mulla on ihan sama kuin Satsumalla, et silloin, kun oon paikallani ja etenkin kun syön, niin silloin on kaveri aktiivisimmillaan. On se vaan ihana tunne, kun pikkuinen liikkuu.:love7 Yhtenä yönä mun masussa tuntui sellainen pullottava uloke, se oli hassua.
 
Mulla tuntuu kans varmaan tota samaa "änkeämistä" usein ennen potkuja. Olen luullut että se kääntyilee siellä tai jotain, mutta onkohan tuolla kuinka edes tilaa tässä vaiheessa kääntyillä mihinkään? Vai onko toi just sitä venyttelyä/ojentautumista...

Kyllä nämä vielä tässä vaiheessa mahtuu kääntyilemään, yksilöstä kiinni vaivautuvatko. Esikoinen ei näillä viikoilla enää kääntynyt kertaakaan (en ainakaan havainnut ja neuvolassa oli aina lähes samassa asennossa), vaan pysytteli raivotarjonnassa koko ajan. Potkutkin tuntui lähes aina samassa kohdassa.

Tämä kakkonen taas, huh heijakkaa. Vielä näillä viikoilla vaihdellaan paikkaa varsin usein, välillä potkitaan alas, välillä poikittain ja välillä ylös. :grinOnneksi eniten ylös, joten toivottavasti tajuaa kohta asettautua raivotarjontaan.

25+1
 
Tämä oli ultrassa perätilassa ja potkut tuntuu eniten tossa navan tasolla tai vähän sen alapuolella. Välillä vasemmalla ja välillä oikealla ja eilen taisin saada potkun aika suoraan tuonne jalkoväliin. :D Navan yläpuolella en ole kertaakaan potkuja tuntenut. Toivotaan, että kääntää itsensä oikein päin viimeistään viimeisten viikkojen aikana.
 
Mulla vauva on rt ja potkut tuntuu navan alapuolella ja sivuilla, viikkoja 20+3 ja kohtu ei ole edes noussut vielä navan ohi :)
 
Aijaa, no en mä sitten kyllä potkuista osaa päätellä et miten päin se tuolla on. Olkoon miten on. :D

Eilen katselin mahaa sohvalla maatessa ja näkyi jo ihan selvästi mahan läpi, kuinka se potki tuolla. Kauheita iskuja tuli välillä, oikein kunnon riehumista. Mitähän sitten odottaisi... Nyt kun kaikki suurimmat välietapit on saavutettu (toki vauvan selviytymisen kannalta tärkeitä etappeja on vielä edessä) ja olo alkaa olla ajoittain kömpelö ja tukala pienehköstä mahasta huolimatta, niin alkaa tuntua pitkäveteiseltä tämä odotus. Nyt ymmärrän, kun odottavat äidit tuskailevat sen kanssa, kuinka pitkä aika vauvan syntymään on. Aiemmin en pystynyt ollenkaan samaistumaan siihen, että miten niin on tylsää olla raskaana. En vielä koe olevani valmis vauvan tuloon, mutta fyysisesti voin kuvitella, että tästä alkaa pikkuhiljaa kypsyminen raskaana olemiseen, kun fyysinen kunto muuttuu huonompaan ja huonompaan suuntaan ja kaikenlaisia kremppoja alkaa ilmetä.
 
Muistan kyllä ensimmäisen kanssa sen odottamisen tuskan, kun ei sitä hoivaa pääse purkamaan oikein mihinkään..mutta sen jälkeen en oo sitä enää kokenut- on niin paljon hommaa, ettei millään kerkeis synnyttämishommiin.. niitä on niin helppo kantaa mahan sisällä (kun ei kremppoja ole ollut, knokknok), ei tarvi edes käsillä pitää kiinni:)-tai syöttää ja vaihtaa vaippaa jokavälissä..
 
Mullakin on ollut niin, että pojat on kääntyneet RT jo viikolla 20 ja siinä pysyneet loppuun asti.

Tämä tuleva kaveri taas pyörii ja hyörii miten sattuu, useimmiten on PT. Välillä onkin pieni pelko siitä että jos hän jääkin väärin päin.. kuulemma rv 35 asti saa olla miten päin haluaa..

Muutenkin tämä tuleva tuntuu olevan vilkkaampi tapaus kuin edelliset - tai sitten se johtuu siitä että nyt on istukka takana. Viime yönä heräsin potkuihin, mitä ei ole ikinä ennen tapahtunu! :D
 
Meijän pienellä, ku on tietty rytmi millon liikkuu, ni osasin eilen jo oottaa illalla 10 aikaan sohvalla istuessa potkuja, ni näky hyvin jo ulos päin jokanen pikku näpäytys ja ku käänty :)Meillä tyttö tykkää olla poikittain,joskus kyllä potkii alas päin(ei tunnu kivalle alapäässä, onko muilla käyny sama?) Saapi nähä miten päin on, ku päättää ruveta syntymmään.
 
Pari kertaa alaspäinsuuntautuneet potkut ovat aiheuttaneet kiireen pissalle eli tuntuu :D

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Meillä kanssa vauveli PT ja potkut tuntuu juurikin tuonne ihan alas. Tänään oli ekaa kertaa oikeesti epämiellytävän tuntuisia noi potkut :/ Vaikka ihana on siis kun liikkuu, mut vois potkii jonnekki muualle :D Muistelen tosin, ettei ne mojovat potkut tonne kylkikaariinkaan kauheen kivalta tuntunu enää rv 30->... Mullakin edelliset on ollu "alusta asti" raivotarjonnassa, ja nyt vähän mietiskelen, että mitenhän on tämän kanssa, mahtaako kääntyä ajoissa... Pelottaa ajatus synnyttää perätilavauva (ei tosin yhtä paljon kuin sektio). Onneksi kääntymiselle on vielä runsaasti aikaa :)
Muoks. Hahaa, juurin kun painoin lähetä, niin vauva kääntyi toisinpäin :D Nyt monottaa sit vatsalaukkuun. Yh, alkaa närästää....
 
Zenin teksti, kuin minun kirjoittama.. (toivotaan, että tän tekstin lähetettyäni vauva tekee saman tempun ku zenin :D) Onhan tässä aikaa vielä kääntyä, mut vois sen silti mielestäni tehdä jo... Kertaalleen on pienen hetken potkinu ylöspäin. Jotenkin ei ymmärrä, että vauva on jo niin iso, ku liikkeet tuntuu vaan alhaalla, vaikka jo aika mojovasti potkiikin. Ihan erilaiselta kyllä tuntuu tuon pikkumiehen möyrinnät, mitä kahden aiemman, jotka ovat ollu pää alaspäin alusta asti!
 
Perätilassa täälläkin, ja istukka edessä... Nyt kun tuon tietää niin osaa ottaa ne liikkeetkin paremmin, ja onhan niitä sit tuntunutkin jo hyvän aikaa. Sellasia "mäjäyksiä" tuolla jossain... Elättelen toiveita että kääntyy kuten isovelikin, tosin ei mitään havaintoo milloin tuo kääntyi rt.
 
meilläkin oli ultrassa pt, mut hyvin tuntuu mahtuvan vetämään rundia tuol mahassa, toivottavasti jää rt... Esikoinen tais olla viikolta 30 loppuun asti rt :)
 
Takaisin
Top