Ne ihanat odotetut LIIKKEET <3

Ha, asiasta sukkahousuun, mua huvittaa noi Lilypien aikajanat, ku esim. mulla, Kesäesikolla ja Lara88:lla on näemma sama LA. Mulla ja Kesäesikolla matkaa on vielä 52 pvää, kun taas Lara88 on saanut varaslähdön 51:llä päivällä :grin

No vähän on enää jäljellä yhtä kaikki :clock
 
Skylar: voi olla että tää mun varaslähtö johtuu mun omasta kämmimisestä tota tehdessä. Olen huomannut kanssa että päivät ei osu ihan yhteen, mutta päivän tai parin heitto, niin en jaksa korjata. Enkä varmaan osaiskaan. Ei se laskettuaika siitä mihkään silti muutu :)
 
Mä kyllä luulen siis että toi tickeri miinustaa noita päiviä sen annetun LA:n mukaan eli et varmaan oo kämmänny enkä sitä tarkottanutkaan, vaan että on hauskaa, et Lilypie arvioi raskaudet erimittaisiks :)
 
HIKKA. Onko teillä vauvat kovaa hikotellu mahassa?

Mulla esikoinen hikkaili mahassa koko ajan mutta en yhtään muista, että millä viikoilla alkoi.
Nyt rv 31+4 eikä ainakaa vielä oo tuntunu ainuttakaan hikkaa.
 
Itselläni on nyt 30+ ja pari kertaa epäillyt, että vauvalla olisi hikka, kun liike tuntui sellaisessa ihmeellisessä rytmissä :)

Nyt mulla on välillä tuntunut outoa poreilua, värinää, tärinää tai miten sitä nyt kuvailisi.. :think005
Todella oudon tuntuista eikä kovin pitkään kestä.
Tällä viikolla pääsee neuvolaan kyselemään asiasta.
 
Tällä hikotellaan vähän väliä ja kun vauva on PT niin se hikka tuntuu tuol mun persiissä :D Mulla oli esikoisen kanssa välillä sellasta ihme tärinää/vibraa mahassa ja jostain kuulin et se tulis kun vauva pissaa ja ainakin sen jälkeen kun esikoinen syntyi niin monesti kun siltä tuli pissa sille tuli samalla ns. kylmätväreet ja tulee edelleen vaikka on jo "iso likka"
 
Täällä hikkaillaan jatkuvasti, siis monta kertaa päivässä. Rv 31+6
 
Meinasin sanoa ihan samaa, että mullakin tulee välillä puistatukset / kylmät väreet kun pääsee kovan pissahädän kanssa vessaan. :grin
 
Täälläkin tuntuu hikkaa melkein päivittäin :) Esikoinen aikanaan hikkasi paljon, ja mua sillon neuvolatäti "pelotteli", että tarkottais että vauva on sitten kova puklailemaan. No, esikoinen puklas ehkä 8 kertaa koko vauvavuonna....
 
Hikka ja puklaus/oksentaminen on reflekseinä ihan eri elinten toimintoja, ihmejuttuja näillä terkkareilla välillä :p Käsittääkseni hikka sikiöllä voi kertoa keuhkojen kypsyydestä eli mahahikka on hyvä juttu :) Täällä viime viikolla hikoteltiin joka päivä, viikonloppuna ei oo tuntunut mitään.


Musta tulee muuten ekaa kertaa täti huomisiltaan mennessä, jännää :Heartbigred
 
Mä oon jo vähän ihmetellyt kun mun masussa ei oo hikkaa ollenkaan! Esikoinen kyllä hikotteli jonkin verran ja nyt tuntuu jo melkein huolestuttavalta kun ei sitä oo lainkaan.. Noh, ehkei tuon puuttuminen oo vaarallista..


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Vauvalla oli eilinen päivä todella hiljainen ja tämä aamukin alkanut todella rauhallisesti.
Onkohan vähän univelkaa viime viikkoisesta jatkuvasta bailaamisesta :dance011

Kunhan ilmoittelee itsestään viimeistään iltaan mennessä niin en viitsi vielä alkaa huolestumaan vaan nautiskelen olostani, kun ei koko ajan tiellä. Helpompi on puuhastella, kun toisen jalat ei koko ajan potki palleaan tai kylkiin :grin
 
Täytyy myöntää, että vaikka ne liikkeet onkin ihana tuntea, niin joskus on ihan helpottavaa kun tulee rauhallisempia hetkiä. Varsinkin suoraan alas- tai ylöspäin tulevat potkut on aika ilkeitä ja tukalia.
 
täällä kans rauhallisempi kausi meneillään, tänään kuuntelin dopplerilla sydänäänetkin varmuuden vuoksi. Hyvin jumpsutti sydän mutta ikäväkseni huomasin että sydänäänet kuuluu tosi ylhäältä eli "väärinpäin" siellä ollaan :angry1 huoh.
 
Mulla kans viime raskaudessa äänet kuului välillä todella ylhäältä kotona sekä neuvolassa kuunnellessa, ja neuvolan tätikin epäili, että väärinpäin on, mutta kyllä siellä silti oikein päin oltiin koko ajan :)
 
Eipä nyt tänään ole sitten kauheasti liikuskellut, mutta tuossa hetki sitten vähän taisi venytellä ja vaihdella asentoa, joten hyvillä mielin voi alkaa miettimään itsekin nukkumaanmenoa :dance008

Onneksi neuvolaan huomenna niin pääsen itsekin kuunteleman pikkuisen sydäntä :Heartred
 
Mä niin haluisin et tää vauva kääntyis pois perätilasta, väännän itkua tosta alas monottamisesta ja sektioarven murjomisesta, muutenkin koko lantion alue on niiiiiiiin kipee ja sit toi mukula pomppii tasajalkaa ja koittaa saada jalkojaan toosasta läpi :/ kääntyis toisinpäin ja potkis vaikka kylkiluita niin sekin olis miellyttävämpää
 
Takaisin
Top