Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mullakin huomenna nt-ultra. On kyllä aika ollut pitkä odottaa. Viikkoja pitäs nyt olla jo 13+1 ja aika myöhäisillä viikoilla ultra kyllä on mun mielestä kun tuntuu että moni jo käynyt :)
Huomenna ois nt-ultra. Jänskättää ihan kauheasti. Saas nähdä tuleeko ensi yönä uni. Täytyy vielä poikkeuksellisesti mennä yksin, kun mies ei pääse mukaan. Täällä taitaa lähes kaikille muilla jo ollu tuo ultra takana:)

Tsemppiä odotteluun, tuu sitten kertomaan hyvät uutiset.
Mulla on nt-ultra vasta maanantaina, sillon 13+1. Jännittää kovasti, mutta onneksi miehen pitäisi päästä mukaan. Ainakin neuvolassa sai olla mukana ja sillon oltiin kiihtymisvaiheessa ja nyt taas perustasolla.
Vastasi viikkoja 12+6, mutta laskettu aikaa ei siirretty. Seuraavaksi odotellaan rakenneultraa joka on maaliskuun puolessa välissä 

Tänään sain laitettua liittymispyyntöä salaiseen ryhmään kun tuli se 4 viikkoa täyteen vihdoin (ja muut ehdot tietty kans).
Ja nyt parina iltana on ollut jänniä tuntemuksia, ihan niin kuin olisin jo tuntevinani liikettä vaikka tuota massaa on itelläkin.
Onko muilla jo tuntemuksia mahdollisista liikkeistä?![]()
Tänään sain laitettua liittymispyyntöä salaiseen ryhmään kun tuli se 4 viikkoa täyteen vihdoin (ja muut ehdot tietty kans).
Ja nyt parina iltana on ollut jänniä tuntemuksia, ihan niin kuin olisin jo tuntevinani liikettä vaikka tuota massaa on itelläkin.
Onko muilla jo tuntemuksia mahdollisista liikkeistä?![]()
Seulan tulokset tuli postissa, kirjeessä luki vain, että ei lisääntynyttä riskiä. Saakohan niitä tarkempia lukuja ollenkaan itse tietää? Tai onko niillä edes mitään merkitystä? Ei varmaan, mutta jotenkin tää huolehtiminen ei lopu, vaikka kuinka yrittää ottaa rennosti.
Liikkeitä olen välillä kuvitellut tuntevani, mutta taitaa kyllä vielä olla suoliston kuplintaa täällä.
Onneksi pääsin kuitenkin NIPTiin niin tulee parempi selvyys. Että joskus voi olla parempi ettei tiedä tarkempia lukuja...Jännästi näissä on kyllä eroja, meillä tuli kaikki riskiluvut näkyviin sähköiselle äitiyskortille nt-ultran jälkeen![]()
No just tätä mietin, että jos itselläkin olisi siinä rajalla arvot, että haluaisiko sitä mennä sit NIPTiin vaikka omakustanteisesti, jos julkisella ei pääsisi.Joka paikassa ei taideta antaa tarkempia lukuja. Itse sain tietää luvut, jotka oli nipin napin turvallisella puolella. Periaatteessa ei lisääntynyttä riskiä, mutta itsellä karmea stressi siltiOnneksi pääsin kuitenkin NIPTiin niin tulee parempi selvyys. Että joskus voi olla parempi ettei tiedä tarkempia lukuja...
No just tätä mietin, että jos itselläkin olisi siinä rajalla arvot, että haluaisiko sitä mennä sit NIPTiin vaikka omakustanteisesti, jos julkisella ei pääsisi.

Seulan tulokset tuli postissa, kirjeessä luki vain, että ei lisääntynyttä riskiä. Saakohan niitä tarkempia lukuja ollenkaan itse tietää? Tai onko niillä edes mitään merkitystä? Ei varmaan, mutta jotenkin tää huolehtiminen ei lopu, vaikka kuinka yrittää ottaa rennosti.
Liikkeitä olen välillä kuvitellut tuntevani, mutta taitaa kyllä vielä olla suoliston kuplintaa täällä.