Mitä mielessä?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja KatMa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Huomenna ois nt-ultra. Jänskättää ihan kauheasti. Saas nähdä tuleeko ensi yönä uni. Täytyy vielä poikkeuksellisesti mennä yksin, kun mies ei pääse mukaan. Täällä taitaa lähes kaikille muilla jo ollu tuo ultra takana:)

Tsemppiä odotteluun, tuu sitten kertomaan hyvät uutiset.:Heartred

Mulla on nt-ultra vasta maanantaina, sillon 13+1. Jännittää kovasti, mutta onneksi miehen pitäisi päästä mukaan. Ainakin neuvolassa sai olla mukana ja sillon oltiin kiihtymisvaiheessa ja nyt taas perustasolla.

Nt-ultrassa eilen käyty ja kaikki vaikutti hyvältä. Niskaturvotusta 1,4mm ja kaikki raajat ja sisäelimet näytti olevan kunnossa. Siellä kovasti heilui ja imi peukkua:Heartred Vastasi viikkoja 12+6, mutta laskettu aikaa ei siirretty. Seuraavaksi odotellaan rakenneultraa joka on maaliskuun puolessa välissä :happy:

Tänään sain laitettua liittymispyyntöä salaiseen ryhmään kun tuli se 4 viikkoa täyteen vihdoin (ja muut ehdot tietty kans). :grin:happy093

Ja nyt parina iltana on ollut jänniä tuntemuksia, ihan niin kuin olisin jo tuntevinani liikettä vaikka tuota massaa on itelläkin. o_O
Onko muilla jo tuntemuksia mahdollisista liikkeistä? :anyone

Tänään sain laitettua liittymispyyntöä salaiseen ryhmään kun tuli se 4 viikkoa täyteen vihdoin (ja muut ehdot tietty kans). :grin:happy093

Ja nyt parina iltana on ollut jänniä tuntemuksia, ihan niin kuin olisin jo tuntevinani liikettä vaikka tuota massaa on itelläkin. o_O

Kolme kertaa tunsin viime viikolla varmuudella. Aika pientähän se on vielä, niin on kyllä pitänyt olla vähän pidempään ihan paikallaan, että olen uskaltanut sanoa sen varmasti olevan jotain muuta kuin suolisto. Tai siis selvästi ihan erilaista mielestäni kuin suoliston liikehdintä, mutta niin pientä että se suolisto helposti sen peittää alleen.

Seulan tulokset tuli postissa, kirjeessä luki vain, että ei lisääntynyttä riskiä. Saakohan niitä tarkempia lukuja ollenkaan itse tietää? Tai onko niillä edes mitään merkitystä? Ei varmaan, mutta jotenkin tää huolehtiminen ei lopu, vaikka kuinka yrittää ottaa rennosti.

Liikkeitä olen välillä kuvitellut tuntevani, mutta taitaa kyllä vielä olla suoliston kuplintaa täällä.

Olen myös tässä pohtinut, että mahdanko tuntea jo vauvan liikkeitä. Viikkoja nyt 15+5 ja periaatteessa on mahdollista, että liikkeitä tuntee jo, mutta sitten toisaalta mulla on sekä ärtynyt suoli että endometrioosi, niin tottunut siihen, että vatsassa aina välillä on outoja tuntemuksia... :scratch

Seulan tulokset tuli postissa, kirjeessä luki vain, että ei lisääntynyttä riskiä. Saakohan niitä tarkempia lukuja ollenkaan itse tietää? Tai onko niillä edes mitään merkitystä? Ei varmaan, mutta jotenkin tää huolehtiminen ei lopu, vaikka kuinka yrittää ottaa rennosti.

Liikkeitä olen välillä kuvitellut tuntevani, mutta taitaa kyllä vielä olla suoliston kuplintaa täällä.

Joka paikassa ei taideta antaa tarkempia lukuja. Itse sain tietää luvut, jotka oli nipin napin turvallisella puolella. Periaatteessa ei lisääntynyttä riskiä, mutta itsellä karmea stressi silti :meh: Onneksi pääsin kuitenkin NIPTiin niin tulee parempi selvyys. Että joskus voi olla parempi ettei tiedä tarkempia lukuja...

Joka paikassa ei taideta antaa tarkempia lukuja. Itse sain tietää luvut, jotka oli nipin napin turvallisella puolella. Periaatteessa ei lisääntynyttä riskiä, mutta itsellä karmea stressi silti :meh: Onneksi pääsin kuitenkin NIPTiin niin tulee parempi selvyys. Että joskus voi olla parempi ettei tiedä tarkempia lukuja...
No just tätä mietin, että jos itselläkin olisi siinä rajalla arvot, että haluaisiko sitä mennä sit NIPTiin vaikka omakustanteisesti, jos julkisella ei pääsisi.

No just tätä mietin, että jos itselläkin olisi siinä rajalla arvot, että haluaisiko sitä mennä sit NIPTiin vaikka omakustanteisesti, jos julkisella ei pääsisi.

On niin yksilöllistä, mitä näistä miettii. Itse varmaan stressaisin vaikka seulan tulos olisi ollut 1:miljoona, koska erehtymisen mahdollisuus siinäkin on. Eli siinä mielessä hyvä että olin rajoilla, edelleen pieni todennäköisyys mutta pääsin NIPTiin :gen053:smiley-angelic001

Jäätävän kallishan se on yksityisellä. Kysypä neuvolassa, luulisi että th näkee luvut :think005

Onko sulla ollut neuvolalääkäriä tai neuvolaa ton jälkeen? Siellä meillä ainakin käytiin läpi koska musta ne merkataan neuvolakorttiin jos en väärin muista :) mut kai se on just sen analysoinnin takia ei kaikkialla merkata et äidit ei rupee itse niitä googlailee ja miettii, et tiedon kaikki ok pitäis riittää ja sit lääkärin/th:n kanssa keskustelu tarkemmista luvuista.

Meillä lääkäri sanoi hyvin et jos ajatellaan et se luku ois esim 1:260 niin mun pitäis olla tässä hetkessä täysin samanikäisenä, samassa terveydentilassa jne raskaana 259 kertaa ja sit se 260.kerta olis että voi tulla esim. Down. Eli toodella pieni mutta riskitöntähän ei ole mikään missään vaiheessa raskautta vaikka kaikki seulat ois niin hyvät kun voi olla. Eli huoletta olisin tämän osalta. :)

Takaisin