Mitä mielessä?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja KatMa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä on usein ihan vaan vauva. Myös bebe, loinen, sammakko, juniori ja lapsi on tullut sanottua :p

Mies tykkää sano sammakko (näytti ultrakuvassa viikolla 9 kuulemma siltä). Ite tykkään loisesta puhua välillä kun on oikein huonot olot :hilarious:

Ei oikein mitään työnimeä ole muodostunut. Ekasta tuli heti ultrassa työnimi pötkylä, mutta tämä veijari ei ole vielä vakiinnuttanut nimeään. Varmaan joku ”tornado” jokusen viikon päästä

Niin mä vähän arvasin. Hölmöltä tuntuu tänne kirjoitella, jotta saa noi 20 viestiä ryhmässä täyteen että sinne salaiseen pääsee, mutta eiköhän tässä juttua keksi, kun noita ketjuja on niin monta :grin
Itsekään en tuolla salaisella puolella ole, enkä ole katsonut kriteereitä sinne :rolleyes: toivon mukaan täälläkin keskustelu pysyy, on mukavaa kun on olemassa tällainen asiallinen foorumi :)
Meillä tämän viikon perjantaina nt-ultra, kyllä jännittää!

Niin mä vähän arvasin. Hölmöltä tuntuu tänne kirjoitella, jotta saa noi 20 viestiä ryhmässä täyteen että sinne salaiseen pääsee, mutta eiköhän tässä juttua keksi, kun noita ketjuja on niin monta :grin

Joka ketjuun vaan muutama lause, niin äkkiä tulee viestimäärä täyteen :wink

Itsekään en ole tuolla salaisessa ryhmässä mutta kaippa tässä on aikaa sinne yrittää. Hyvä että muistan aina käydä poksumassa aina kun on töissä välillä kiirusta ja ajokoirat ja metsästys vie vielä mun aikaa. laughing7

Me käytiin 31.12 nt ultrassa ja oli helpottavaa tietää että kaikki on hyvin, olivat myös ottaneet huomioon edellisen raskauden päättymisen ikävästi joten kaikki mun ultrat tekee lääkäri. :) Rakenneultra on jo 8.2 ja Jyväskylän uudessa sairaalassa, en kyllä millään malttaisi odottaa :)

sokerirasituksessakin käyty jo (ylipainon takia) ja 2h arvo oli raja arvo joten nyt sitten mittailen kotona sokereita. Toivottavasti eivät passita viikoilla 24 -> uuteen testiin, en kauheasti sille ajatukselle lämmennyt kun edelliset lapset on olleet 3,5 kg syntyessään, mutta katsotaan miten käy. :)

Huomenna saa taas poksua. :Heartbigred

Me käytiin 31.12 nt ultrassa ja oli helpottavaa tietää että kaikki on hyvin, olivat myös ottaneet huomioon edellisen raskauden päättymisen ikävästi joten kaikki mun ultrat tekee lääkäri. :) Rakenneultra on jo 8.2 ja Jyväskylän uudessa sairaalassa, en kyllä millään malttaisi odottaa :)

sokerirasituksessakin käyty jo (ylipainon takia) ja 2h arvo oli raja arvo joten nyt sitten mittailen kotona sokereita. Toivottavasti eivät passita viikoilla 24 -> uuteen testiin, en kauheasti sille ajatukselle lämmennyt kun edelliset lapset on olleet 3,5 kg syntyessään, mutta katsotaan miten käy. :)

Huomenna saa taas poksua. :Heartbigred

Ihanasti ottavat huomioon ❤️❤️

itse käyn tästä alussa ( juuri nyt) ja sitten vielä uudestaan jos nyt arvot kunnossa. Epäilen että ei ole. Viimeksi kun olin raskaana minulla todettiin rb, joten sitä odotellessa

Ihanasti ottavat huomioon ❤️❤️

itse käyn tästä alussa ( juuri nyt) ja sitten vielä uudestaan jos nyt arvot kunnossa. Epäilen että ei ole. Viimeksi kun olin raskaana minulla todettiin rb, joten sitä odotellessa

Onpa jännä kun taitaa olla sitten aluekohtaisia eroja, tai sitten ihan tapauskohtaisesti katsovat. Kun mulle sanottiin että jos tässä rasituksessa arvot olisi ollu ok, niin se ois ollu siinä, eli en olisi joutunut uudestaan. Ja nytkin katsotaan että jos kotiarvot ok niin mietitään onko tarvetta myöhemmin mennä. Eli kait sitten seurataan sitä neuvolassa. :)

Pidän peukkuja että sulla arvot kunnossa. :):Heartred

Täällä joutuu toiseenkin sokerirasitukseen, vaikka eka olis kunno

Onpa jännä kun taitaa olla sitten aluekohtaisia eroja, tai sitten ihan tapauskohtaisesti katsovat. Kun mulle sanottiin että jos tässä rasituksessa arvot olisi ollu ok, niin se ois ollu siinä, eli en olisi joutunut uudestaan. Ja nytkin katsotaan että jos kotiarvot ok niin mietitään onko tarvetta myöhemmin mennä. Eli kait sitten seurataan sitä neuvolassa. :)

Pidän peukkuja että sulla arvot kunnossa. :):Heartred

Kiitos ❤️ Päivällä tuli vastaus että sokerissa ei häikkää
Seuraavaksi sitten vk 24-26, neuvolan ilmoituksesta ☺️
toivottavasti sokerit pysyvät sinulla kunnossa!
aika paljon näköjään vaihtelua näissäkin

Toi sokerirasitus riippuu siitä onko sukurasituksena määrätty testeihin kuten minut.
ja esim miulla jos nyt tuleva testi on puhdas niin sitten joudun rv oliko jotain rv 24 jälkeen käymään testin uudestaan. Mutta jos napsahdan sokereista kiinni nyt tulevassa testissä niin sit ei toki tarvii testata uudestaan. Ja sit taas kunnia on käydä joka raskaudessa testeissä jos yhdenkin raskauden aikana testiin joutuu.
Ja sit taas testeihin voidaan määrätä jos neuvolan sokeritestit hälyttää :grin

Mitenköhän mä lintsasin viime raskaudessa sen tokan sokerirasituksen :wideyed: kävin vain yhdessä ja kukaan ei sanonut muistaakseni siitä toisesta mitään.

Täällä mattimyöhäinen keskusteluunliittyjä, hei. En ole aikaisemmin hirveästi viitsinyt kirjoitella kun ei nyt olla varhaisultrassa käyty, eli ei siis ole tietoa onko kaikki vatsassaolijalla ok. Ehkä sitä kuitenkin nyt rohkenee jotain näpyttää. Viikkoja on takana 11+5. Torstaina on sitten tiedossa eka ultra, mielenkiinnolla odotellaan mitä sieltä opitaan. Toivottavasti kaikki on hyvin. :)

Salaisella puolella tulee mullakin eniten kirjoitettua. Koen, että siellä voi rennommin kirjoittaa asioista kun ei kuka tahansa netinkäyttäjä pääse niitä lukemaan :happy: tulee avauduttua enemmän ja tarkemmin kuin täällä.

Huomenna ois nt-ultra. Jänskättää ihan kauheasti. Saas nähdä tuleeko ensi yönä uni. Täytyy vielä poikkeuksellisesti mennä yksin, kun mies ei pääse mukaan. Täällä taitaa lähes kaikille muilla jo ollu tuo ultra takana:)

Huomenna ois nt-ultra. Jänskättää ihan kauheasti. Saas nähdä tuleeko ensi yönä uni. Täytyy vielä poikkeuksellisesti mennä yksin, kun mies ei pääse mukaan. Täällä taitaa lähes kaikille muilla jo ollu tuo ultra takana:)

Mulla on vasta ens viikolla :hilarious: ihan vielä ei siis jännitä. Aika myöhäisen ajan sain, kun on varhaisultrien mukaan pidemmällä. Nyt ultran aikaan siis jo 12+6

Takaisin