Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Itsekään en tuolla salaisella puolella ole, enkä ole katsonut kriteereitä sinne toivon mukaan täälläkin keskustelu pysyy, on mukavaa kun on olemassa tällainen asiallinen foorumi :)Niin mä vähän arvasin. Hölmöltä tuntuu tänne kirjoitella, jotta saa noi 20 viestiä ryhmässä täyteen että sinne salaiseen pääsee, mutta eiköhän tässä juttua keksi, kun noita ketjuja on niin monta
Niin mä vähän arvasin. Hölmöltä tuntuu tänne kirjoitella, jotta saa noi 20 viestiä ryhmässä täyteen että sinne salaiseen pääsee, mutta eiköhän tässä juttua keksi, kun noita ketjuja on niin monta
Me käytiin 31.12 nt ultrassa ja oli helpottavaa tietää että kaikki on hyvin, olivat myös ottaneet huomioon edellisen raskauden päättymisen ikävästi joten kaikki mun ultrat tekee lääkäri. :) Rakenneultra on jo 8.2 ja Jyväskylän uudessa sairaalassa, en kyllä millään malttaisi odottaa :)
sokerirasituksessakin käyty jo (ylipainon takia) ja 2h arvo oli raja arvo joten nyt sitten mittailen kotona sokereita. Toivottavasti eivät passita viikoilla 24 -> uuteen testiin, en kauheasti sille ajatukselle lämmennyt kun edelliset lapset on olleet 3,5 kg syntyessään, mutta katsotaan miten käy. :)
Huomenna saa taas poksua.
Ihanasti ottavat huomioon
itse käyn tästä alussa ( juuri nyt) ja sitten vielä uudestaan jos nyt arvot kunnossa. Epäilen että ei ole. Viimeksi kun olin raskaana minulla todettiin rb, joten sitä odotellessa
Onpa jännä kun taitaa olla sitten aluekohtaisia eroja, tai sitten ihan tapauskohtaisesti katsovat. Kun mulle sanottiin että jos tässä rasituksessa arvot olisi ollu ok, niin se ois ollu siinä, eli en olisi joutunut uudestaan. Ja nytkin katsotaan että jos kotiarvot ok niin mietitään onko tarvetta myöhemmin mennä. Eli kait sitten seurataan sitä neuvolassa. :)
Pidän peukkuja että sulla arvot kunnossa. :)
Huomenna ois nt-ultra. Jänskättää ihan kauheasti. Saas nähdä tuleeko ensi yönä uni. Täytyy vielä poikkeuksellisesti mennä yksin, kun mies ei pääse mukaan. Täällä taitaa lähes kaikille muilla jo ollu tuo ultra takana:)
Mulla on vasta ens viikolla ihan vielä ei siis jännitä. Aika myöhäisen ajan sain, kun on varhaisultrien mukaan pidemmällä. Nyt ultran aikaan siis jo 12+6