Mitä mielessä?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja KatMa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä oon jotenkin niin pessimisti, että toisaalta haluaisin kans odottaa seulontojen tulokset ennen kuin kerrotaan, mutta se menee ainakin tammikuun puoliväliin. Toisaalta jouluna olis niin ihana töräyttää asia julki kun tavataan perhettä, viikot kuitenkin jo 11+ joten riski jo paljon pienempi. Ja jos nyt kehnosti kävisi, tulisi siitäkin puhuttua perheen kanssa kuitenkin. Töissä muutama tietää ja pomo tietää jo, halusin antaa sille reilusti aikaa suunnitella kesää ja se oli siitä hyvin kiitollinen.

Mielialanvaihteluista on paljon puhuttu ja peloteltu, mutta mulla ei ole sellaisia ollut ollenkaan. Tasaisen hyvällä fiiliksellä on menty :woot: Toki alussa huoli oli kova ja satunnainen pieni vuoto vetää mieltä matalaksi aina esiintyessään, mutta mitään erityistä heittelyä ei ole ollut. Mites muilla?

Ei ole ollut mielialan vaihteluita tai heittelyitä, välillä tulee jotain outoja ruokamielihaluja ja välillä taas tuntuu että mikään ei maistu :sick009

Mä oon jotenkin niin pessimisti, että toisaalta haluaisin kans odottaa seulontojen tulokset ennen kuin kerrotaan, mutta se menee ainakin tammikuun puoliväliin. Toisaalta jouluna olis niin ihana töräyttää asia julki kun tavataan perhettä, viikot kuitenkin jo 11+ joten riski jo paljon pienempi. Ja jos nyt kehnosti kävisi, tulisi siitäkin puhuttua perheen kanssa kuitenkin. Töissä muutama tietää ja pomo tietää jo, halusin antaa sille reilusti aikaa suunnitella kesää ja se oli siitä hyvin kiitollinen.

Mielialanvaihteluista on paljon puhuttu ja peloteltu, mutta mulla ei ole sellaisia ollut ollenkaan. Tasaisen hyvällä fiiliksellä on menty :woot: Toki alussa huoli oli kova ja satunnainen pieni vuoto vetää mieltä matalaksi aina esiintyessään, mutta mitään erityistä heittelyä ei ole ollut. Mites muilla?

Ei ole muuten täälläkään mitään suuria mielialanvaihteluita ollut vaikka niistä on toitotettu neuvolaa myöten :rolleyes:
Toki stressiä siitä että kaikki menisi hyvin on paljonkin ja pahoinvointi on hiukan vetänyt mieltä matalaksi mutta muuten olen oikein odottanut että koska niitä kuuluisia mielialavaihteluita tulee :woot:

En itse koe, että mielialavaihteluita olisi ihan hirveästi ollut, mitä nyt huonovoinisena ymmärrettävästi olen vähän ärtyneempi. Neuvolassa kun asiasta oli puhe niin mies sanoi että kyllä niitä on hänen mielestään ollut. Että sekä hyvät ja huonot fiilikset olisi mulla jotenkin normaalia korostuneemmat. Joten kai sitä sitten on jotain normaalista poikkeavaa vaihtelua ollut vaikken itse ole sitä huomannut. :wideyed:

Mulla ei edes näy ne tulokset Omakannassa vaikka pian tulee 2vko käynnistä verikokeissa ja ehkä ihan hyvä niin, toivottavasti kaikki olis kunnossa :smiley-angelic001

Ei siinä, mulla ei oo kahdesta aiemmastakaan koskaan näkyneet kannassa ne tulokset. Ei myöskään sokerirasituksen tulokset. Liekö tapa täällä Keski-Suomessa tämä..?

Meillä ei kyllä neuvolassa käytetä automaattisesti kierron pituutena 28 vaan kysyvät kyllä asianomaiselta kierron pituuden :)

Ite vähän aattelin et vois harkita kertoisko esikoisen synttäreillä lähimmäisille sukulaisille ( mikäli korona tilanne sallii juhlien pitämisen ) ajoittuisivat kivasti tammikuun lopulle . :) Tulevana maanantaina meillä NT ultra ja verikoe.

12+3 ja nt-ultra takana. Kaikki ok ja vauvalla, asennetta jo nyt. Kätilö heilutteli vauvaa josko sais asentoa vaihtamaan niin juu toimi, Möykky käänsi kylkeä ja takapuolen meille että siinä :hilarious:

Päivä kerrallaan mennään. Rakenneultraan saatiin aika helmikuun lopulle. :happy: tän päivän ultrasta, saatiin mukaan normikuvat ja 4D kuva.

Raskaus on nyt "julkinen". Eikä tätä vois kyllä piilottaakaan enää :hilarious: niin hyvin pullahtanu esille.

Käytiin tänään nt-ultrassa, ja vitsit miten jännitti, vaikka tyyppi olikin nähty varhaisultrassa jo viikolla 8. Hän heilutteli hirmuisesti käsiä ja jalkoja, mutta niskaa ei meinannut mitenkään näyttää oikein päin :biggrin Pienellä heilutuksella homma korjaantui ja kuva saatiin. Hoitajan mielestä kaikki näytti normaalilta, mutta vielä odotellaan verikokeiden tuloksia.

Keskustelut vaikuttavat aika hiljaista, onko kaikki jo salaisen ryhmän puolella?

Ite kuulun loppukuun odottajiin, joten ei vielä kauhean pitkällä olla. Eka raskaus meni kesken niin en uskaltanut aiemmin tänne kirjoitella. Nyt kuitenkin jo vähän pidemmällä kuin ekalla kerralla ja toivottavasti edelleen kaikki hyvin.

Tulee tätäkin puolta katsottua, mutta enimmät höpinät ovat käynnissä tuolla salaisella puolella kyllä.

Ei ole mitään nimeä vielä, ei oikein täysin olla sisäistetty asiaa vielä :whacky011 Itse käytän melko epämääräisiä ilmaisuja "meillä on nälkä", "joku vie musta kaiken lämmön ja energian nyt", "toivottavasti tämä perii isänsä unenlahjat" jne :smiley-ashamed004

Ymmärrän, siksi tämäkin on vain tyyppi. Ja silloin kukaan sivusta kuuntelijakaan ei noteraa enempää kun ei ole liian paljastava nimitys.

Takaisin