Tiuhtiska
Vauhtiin päässyt keskustelija
Onko monella jo tiedossa nt-ultra aikaa? Meillä se on ennen joulua, 22.12![]()
Me varattiin just joulun jälkeen, 29.12

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onko monella jo tiedossa nt-ultra aikaa? Meillä se on ennen joulua, 22.12![]()

Mun piti kysäistä, että joko täällä uumoillaan, onko tulossa tyttö vai poika?
Täällä kuukauden päästä aikaOnko monella jo tiedossa nt-ultra aikaa? Meillä se on ennen joulua, 22.12![]()
ajattelin kyllä ennen sitä käydä vielä yksityisellä
Ja näin korona-aikana kun yhdestäkin oireesta pitää mennä testiin, niin tänään sitten ajellaan esikoisen kanssa drive-intestiin. Luojan kiitos esikoinen on jo 8v. ja osaa tehdä kaiken itse ja auttaa missä tarvitsee, pienen taaperon kanssa tämä raskaus+lenssu ois kyllä ihan toivoton yhdistelmä. :angelic:Joo, mä myös oon tässä kohtaa iloinen siitä että isommat lapset on jo oikeesti isompia, tää väsymys vie kyllä tehot niin hyvin että nostan hattua kovasti kaikille joilla raskausolojen lisäksi pieniä hoidettavana!![]()
. Kovasti odottaa että olisi jo isosisko

Onko jollain tietoa, pitääkö seulontaverikokeiden ja Nt-ultran väliin jäädä joku tietty aika? Neuvolasta ei sanottu muuta kuin, että voi varata tietylle välille seulontaverikokeet. Nyt kuitenkin luin jostain, että verikokeissa tulisi käydä kaksi viikkoa ennen nt-ultraa. Mulla jää vain viikko niiden välille, meniköhän tämänyt pieleen?![]()
Onko jollain tietoa, pitääkö seulontaverikokeiden ja Nt-ultran väliin jäädä joku tietty aika? Neuvolasta ei sanottu muuta kuin, että voi varata tietylle välille seulontaverikokeet. Nyt kuitenkin luin jostain, että verikokeissa tulisi käydä kaksi viikkoa ennen nt-ultraa. Mulla jää vain viikko niiden välille, meniköhän tämänyt pieleen?![]()
Meillä NT ultra ja seulontaverikokeet samalla reissulla heti ultran jälkeen. Näin meillä tehtiin viimevuonnakin ja näin myös tälläkin kertaa.