Mitä mielessä?

Olen ottanut ton taulukon yhdestä keskustelusta, kun etsin itse testien "herkkyyksiä" :bookworm: Voin siis hyvinkin olla väärässä ja jos jollain olisi ne oikeat tiedossa, niin mielelläni kans itse haluaisin tietää :)
Siis tämä hämmentää mua, koska tämä taulukko tulee monesti vastaan :happy:
 
Eih meille tuli nyt töihin maskipakko :arghh: Ekan tunnin jälkeen jo huomaan, että paha olo on voimakkaampaa. Muutenkin vaikeaa olla töissä, kun jatkuvasti ällöttää ja nyt vielä maski :sorry:
 
Eih meille tuli nyt töihin maskipakko :arghh: Ekan tunnin jälkeen jo huomaan, että paha olo on voimakkaampaa. Muutenkin vaikeaa olla töissä, kun jatkuvasti ällöttää ja nyt vielä maski :sorry:

Meilläkin tuli nyt suosituksen tilalle pakko. Tosin käytin itse aktiivisesti maskia töissä jo ennen raskautta niin olen jo tottunut olemaan se naamalla koko ajan. Huomasin itsekin alkuun että pahoinvointi korostuu maskin kanssa. Kuvittelen, että tilanteeseen sopeutuminen on vähän edes helpompaa kun sitä maskia käytin jo ennen ku oli mitään raskausoireita. Silti välillä tekee vaan mieli repiä koko värkki naamalta kun ahdistaa.
 
Tsemppiä maskin käyttöön! Meillä on ollu pakko jo kohta 2 kk sekä kevään ja kesän aikana jonkin aikaa, joten ehdin onneksi jo hyvin tottua siihen ennen raskaaksi tuloa. Kun vaihtaa sen parin tunnin välein ja samalla täytyy käydä juomassa, voi sen varjolla samalla syödä jotain :grin Tuntuu myös siltä, että maski hieman blokkaa pahoja hajuja.
 
Se täytyy kyllä lisätä vielä, että jokapäiväinen töihin meno ei kiinnosta enää hittojakaan, kun olis niin paljon tärkeämpää mietittävää 24/7 :rolleyes: Täytyy vain jaksaa ajatella, että töissä käynti mahdollistaa tämän kaiken, riittävän elintason ja oman näköisen elämän.
 
Se täytyy kyllä lisätä vielä, että jokapäiväinen töihin meno ei kiinnosta enää hittojakaan, kun olis niin paljon tärkeämpää mietittävää 24/7 :rolleyes: Täytyy vain jaksaa ajatella, että töissä käynti mahdollistaa tämän kaiken, riittävän elintason ja oman näköisen elämän.

Sama täällä, ei huvita enää vähääkään lähteä töihin :grin
Oon kans jo ottanut selvää koska voi jäädä pois jos sinne asti päästään ja ajattelin pyytää kesäloman ennen sitä, meillä ei onneksi töissä ole juurikaan koskaan halukkaita loman pitäjiä toukokuussa niin saan varmaan pitää lomani rauhassa sillon :joyful:
Oman twistinsä tähän tuo vielä se että opiskelen ammattikorkeakoulussa liiketaloutta työn ohessa ja huomannut että motivaatio opiskeluunkin on vähän kadoksissa vaikka tähän asti on ollut aina innolla opiskeluiden parissa aina kun ehtii :grin hiukan on ajatukset muualla vaan kokoajan.
 
Tein tänä aamuna clear bluen digitestin (5+3) ja tulos oli 2-3 viikkoa. Tein myös tasan viikko sitten saman testin ja näytti silloinkin 2-3 viikkoa. Mitä ootte tästä mieltä? Olisihan sen pitäny näyttää jo 3+ :sad010
 
Tein tänä aamuna clear bluen digitestin (5+3) ja tulos oli 2-3 viikkoa. Tein myös tasan viikko sitten saman testin ja näytti silloinkin 2-3 viikkoa. Mitä ootte tästä mieltä? Olisihan sen pitäny näyttää jo 3+ :sad010
Minulla näytti kyseinen testi 2-3 viikkoa kun oli 6+0. Muutaman päivän päästä (6+6) sain vasta tuon 3+ :cat: Tänään kävin varhaisultrassa ja pieni vastasi viikkoja mitä pitikin eli 7+2 tänään.
En olisi siis huolissani:shy:
 
Tein tänä aamuna clear bluen digitestin (5+3) ja tulos oli 2-3 viikkoa. Tein myös tasan viikko sitten saman testin ja näytti silloinkin 2-3 viikkoa. Mitä ootte tästä mieltä? Olisihan sen pitäny näyttää jo 3+ :sad010

En kans olis vielä huolissani, koska hormonit nousee kuitenkin yksilöllisesti :) Mut uskon, että tuntuu stressaavalta. Itsekin ihan varmasti jo miettisin pahinta samassa tilanteessa.
 
Minulla näytti kyseinen testi 2-3 viikkoa kun oli 6+0. Muutaman päivän päästä (6+6) sain vasta tuon 3+ :cat: Tänään kävin varhaisultrassa ja pieni vastasi viikkoja mitä pitikin eli 7+2 tänään.
En olisi siis huolissani:shy:

Ihanaa että teillä kaikki hyvin ja kiitos tsempistä! Ahdistaa niin paljon että tämäkin menee kesken, aiemmissa keskeytyneissä raskauksissa ei hcg ole kunnolla noussut niin siksi melkoinen pettymys oli tämän aamuinen testitulos. Nyt pitäis osata olla stressaamatta liikaa :smiley-angelic001
 
En kans olis vielä huolissani, koska hormonit nousee kuitenkin yksilöllisesti :) Mut uskon, että tuntuu stressaavalta. Itsekin ihan varmasti jo miettisin pahinta samassa tilanteessa.

Kiitos, näinhän se on. Nyt siis vaan jäitä hattuun :grin
 
Mua huolettaa tuleva synnytys jo nyt.. ensimmäinen kesti alle 4h ja toinen alle 2h. Ne ovat olleet todella rajuja ja siksi tavallaan pelottavia, kun ei kykene yhtään olemaan kehonsa kanssa synnytyksessä läsnä. Oma äiti sai meidät kaksi viimeistä siten, että mä synnyin autoon ja pikkuveli saunaan, kun edes ambulanssi ei ehtinyt paikalle. Toivottavasti ei ole sama edessä.

Jännittää vielä lisäksi se, että tulevan synnytyksen takia kudosvauriot pahenevat, joita sain viime synnytyksestä.

Onko kellään muulla ollut nopeita synnytyksiä takana tai oletteko saaneet lieviä laskeumia?
 
Mulla ei ole synnytyksestä vielä kokemusta, mutta ainoa mikä synnytystä ajatellessa huolettaa on nimenomaan se että tajuanko lähteä synnytyssairaalaan oikeaan aikaan ja ehdinkö sinne ajoissa.
 
Mullakaan ei vielä ole synnytyksestä kokemusta ja varmasti alkaa pelottaa jos, tai toivottavasti tietysti kun se lähestyy. Kaikki kehossa tapahtuvat muutokset jo raskauden aikana on minusta aika pelottavia saati sitten synnytys. Toivon todella että täällä meidän kunnassa on hyvät synnytysvalmennukset ja pystytään järjestämään lähitoteutuksena koronasta huolimatta. onneksi tässä on vielä aikaa. :nailbiting:
 
Takaisin
Top