Meillä on kaksi lasta ennestään ja menen neuvolaan rv8+1 :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei te joilla tissit arat ja kipeät niin vaihteleeko arkuus päivän mittaan? Mua rupes jännää ku nyt ei täl hetkel tunnu niin kipeiltä...
On välillä sellasta menkkajuilintaa, varsinkin jos rakko täynnä. Sit repäsee välillä makuulta istumaan noustessa tai seisomaan noustessa. Ja turvottaa.Oi voi. Iski jotenkin pelko persiiseen. Voiko eka plussa pysyä loppuun asti mukana. Mahassa aika kovia juilintoja välillä mut menee ohi. Sillee menkkamaisia mut ei kuitenkaan. Millasia muiden mahatuntemukset?
Oi voi. Iski jotenkin pelko persiiseen. Voiko eka plussa pysyä loppuun asti mukana. Mahassa aika kovia juilintoja välillä mut menee ohi. Sillee menkkamaisia mut ei kuitenkaan. Millasia muiden mahatuntemukset?
Näkyykö teillä jo viiva mahan keskellä eli linea negraa?
Tänään huomasin itselläni vaikka on vasta 5+6.
Ps. Linea negra tarkoittaa elämää, uuden syntyä ja uuden alkua.
Nyt rupes pelottaa, että jää kemialliseks. Tein 3h pidätyksellä rfsu (tiedän et niist ollaan montaa mieltä) ja tosi haaleeta näytti. Lisäks lämmöt ollu jo viikon eri aikoihin päivällä mitattuna n. 37,3. Nyt tipahti 36,8. Saa nähdä miltä aamulla näyttää...
Tein nyt aamulla pc:n ja digin. Digi näytti 1-2 niinku kuuluuki näil päivil oletettavasti. Pc:n liuskat lähteny aika hitaasti tummumaan.Mulla kävi lämpöjen kanssa myös että tippu alemmas kuin sulla. Mulla näyttää välillä alle 36.
Ootko tehnyt digin tai käynyt verikokeissa?
Tein nyt aamulla pc:n ja digin. Digi näytti 1-2 niinku kuuluuki näil päivil oletettavasti. Pc:n liuskat lähteny aika hitaasti tummumaan.
Tein nyt aamulla pc:n ja digin. Digi näytti 1-2 niinku kuuluuki näil päivil oletettavasti. Pc:n liuskat lähteny aika hitaasti tummumaan.
Huh kiitos tästä kuvasta. Mulla siis arvioidut dpo 12-14. Ja yksilöllistähän on miten nopeesti vahvistuu.rfsu laahaa perässä, alempi dpo15.. en ostanu enää niitä tikkuja kun tuohon loppu.
Huh kiitos tästä kuvasta. Mulla siis arvioidut dpo 12-14. Ja yksilöllistähän on miten nopeesti vahvistuu.
Testasinpa muuten huvikseen tehdä aamun toisesta pissasta 2,5 pidätyksellä toisen pc:n ja omaan silmään näyttää vahvemmalta ja piirtyi testiinkin musta nopeammin kuin aamuinen. Ylempänä 2. Pissa ja alempi aamun eka
Huh kiitos tästä kuvasta. Mulla siis arvioidut dpo 12-14. Ja yksilöllistähän on miten nopeesti vahvistuu.
Testasinpa muuten huvikseen tehdä aamun toisesta pissasta 2,5 pidätyksellä toisen pc:n ja omaan silmään näyttää vahvemmalta ja piirtyi testiinkin musta nopeammin kuin aamuinen. Ylempänä 2. Pissa ja alempi aamun eka
Minisunin mama vitskuja syöny jo yritysajan.Mietin vaan tässä. Mitä monivitamiini tai muuta valmistetta syöt?