Mitä mielessä?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja KatMa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Brave ja @Minnihiiri84 suuret pahoittelut:Heartred

Joo. Näköjään vaihtelee tissikipuilu hyvinkin paljon. Nyt taas melkosen arat. Kohta saa harkita tätä menoa muutamien urheilurintsikoiden ostoa.

Hei te joilla tissit arat ja kipeät niin vaihteleeko arkuus päivän mittaan? Mua rupes jännää ku nyt ei täl hetkel tunnu niin kipeiltä...

Mä kans pähkäilin samaa. Sain lähetteen yksityiseltä uudestaan verikokeeseen mieltä rauhoittamaan.
Tulos hcg 6930 eli hyvin on noussut 491 ylös. Hoitaja kyllä sanoi että normaalia tuntemusten vaihtelu ja ehdotti tuota verikoetta.

Oi voi. Iski jotenkin pelko persiiseen. Voiko eka plussa pysyä loppuun asti mukana. Mahassa aika kovia juilintoja välillä mut menee ohi. Sillee menkkamaisia mut ei kuitenkaan. Millasia muiden mahatuntemukset?

Oi voi. Iski jotenkin pelko persiiseen. Voiko eka plussa pysyä loppuun asti mukana. Mahassa aika kovia juilintoja välillä mut menee ohi. Sillee menkkamaisia mut ei kuitenkaan. Millasia muiden mahatuntemukset?
On välillä sellasta menkkajuilintaa, varsinkin jos rakko täynnä. Sit repäsee välillä makuulta istumaan noustessa tai seisomaan noustessa. Ja turvottaa.

Mulla oli muutama päivä ennen oletettuja menkkoja menkkajuilintaa ja sitten pari päivää myös sen jälkeen, kun menkat oli myöhässä. Istuin hämillään vessassa ja mietin mielessä, että nyt et mene kesken! Mulla on yleensä tosi kivuttomat ja huomaamattomat menkat, joten vähän kanssa säikähdin miten voimakkaat juilimiset oli. Nyt menkat jo 1,5vko myöhässä ja mahatuntemukset tasaantuneet.

Huh toivottavasti tasaantuu itelläkin. Usein nimenomaa liittyy nousemiseen ja äkkinäisii liikkeisiin nuo. On tää kyllä melkosta.

mulla oli menkkamaisia alavatsakipuja dpo öö 16 tai 17 asti, sitte helpotti. :happy: nyt hyvin pientä enää, enimmäkseen repäsyjä.

Näkyykö teillä jo viiva mahan keskellä eli linea negraa?
Tänään huomasin itselläni vaikka on vasta 5+6.
Ps. Linea negra tarkoittaa elämää, uuden syntyä ja uuden alkua. :Heartbigred

Onpa nopeaa linea negran kanssa. Mulle ei sitä tule ollenkaan, ei edes ihan loppumetreillä.

Nyt rupes pelottaa, että jää kemialliseks. Tein 3h pidätyksellä rfsu (tiedän et niist ollaan montaa mieltä) ja tosi haaleeta näytti. Lisäks lämmöt ollu jo viikon eri aikoihin päivällä mitattuna n. 37,3. Nyt tipahti 36,8. Saa nähdä miltä aamulla näyttää...

Nyt rupes pelottaa, että jää kemialliseks. Tein 3h pidätyksellä rfsu (tiedän et niist ollaan montaa mieltä) ja tosi haaleeta näytti. Lisäks lämmöt ollu jo viikon eri aikoihin päivällä mitattuna n. 37,3. Nyt tipahti 36,8. Saa nähdä miltä aamulla näyttää...

Mulla kävi lämpöjen kanssa myös että tippu alemmas kuin sulla. Mulla näyttää välillä alle 36.
Ootko tehnyt digin tai käynyt verikokeissa?

Mulla kävi lämpöjen kanssa myös että tippu alemmas kuin sulla. Mulla näyttää välillä alle 36.
Ootko tehnyt digin tai käynyt verikokeissa?
Tein nyt aamulla pc:n ja digin. Digi näytti 1-2 niinku kuuluuki näil päivil oletettavasti. Pc:n liuskat lähteny aika hitaasti tummumaan.

Tein nyt aamulla pc:n ja digin. Digi näytti 1-2 niinku kuuluuki näil päivil oletettavasti. Pc:n liuskat lähteny aika hitaasti tummumaan.

rfsu laahaa perässä, alempi dpo15.. en ostanu enää niitä tikkuja kun tuohon loppu. :grin

Liitteet

• IMG_20201030_171903.jpg
    IMG_20201030_171903.jpg
    33.5 KB · Katsottu: 17
  • IMG_20201031_092230.jpg
    IMG_20201031_092230.jpg
    26.1 KB · Katsottu: 17
rfsu laahaa perässä, alempi dpo15.. en ostanu enää niitä tikkuja kun tuohon loppu. :grin
Huh kiitos tästä kuvasta. Mulla siis arvioidut dpo 12-14. Ja yksilöllistähän on miten nopeesti vahvistuu.

Testasinpa muuten huvikseen tehdä aamun toisesta pissasta 2,5 pidätyksellä toisen pc:n ja omaan silmään näyttää vahvemmalta ja piirtyi testiinkin musta nopeammin kuin aamuinen. Ylempänä 2. Pissa ja alempi aamun eka

Liitteet

• 9B5ED6E3-D17C-4B84-B9F9-F0B27797B1AC.jpeg
    9B5ED6E3-D17C-4B84-B9F9-F0B27797B1AC.jpeg
    22.7 KB · Katsottu: 17
Huh kiitos tästä kuvasta. Mulla siis arvioidut dpo 12-14. Ja yksilöllistähän on miten nopeesti vahvistuu.

Testasinpa muuten huvikseen tehdä aamun toisesta pissasta 2,5 pidätyksellä toisen pc:n ja omaan silmään näyttää vahvemmalta ja piirtyi testiinkin musta nopeammin kuin aamuinen. Ylempänä 2. Pissa ja alempi aamun eka

Oikein hyvältä näyttää! :smiley-bounce012

hyvin vahvistuu :happy: vaikka sanotaan että aamulla pitoisuus suurin, niin eihän se hcg kato noustessaan onko aamu vai iltapäivä :grin itelläki aamun toinen tai iltapäivä saatto olla vahvempi, ja dpo14 itseasiassa olikin. Kaikista en kuvia kuitenkaan ottanu, mutta tuo yks vertailukuva oli :happy:

Mietin vaan tässä. Mitä monivitamiini tai muuta valmistetta syöt?

Mietin vaan tässä. Mitä monivitamiini tai muuta valmistetta syöt?
Minisunin mama vitskuja syöny jo yritysajan.

@Heydi on kyl jännää tosiaan toi aamun toisen pissan vahvempi tulos. Mun siis eilinen iltapäivä rfsu testi oli niin olematon et pelästytti oikeesti. Maanantaina luulis digissä näkyvän jo 2-3.

Takaisin