Mitä mielessä?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja KatMa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
:)
Mikä se eka kysymys yleensä on? Liittyykö sukupuoleen, se tulee itsellä ensimmäisenä mieleen. :happy:

Hyvä kysymys, en tajunnut edes avata :woot:
Kysymykset liittyy siis jokaisella lähes takuuvarmasti minun opintoihin kun jäävät ihan kuukautta vaille valmistumista jos niikseen käy :dummy1::dummy:

Olen kyllä ajatellut tehdä niin paljon etukäteen kun pystyn jottei jäisi kuukaudesta kiinni, mutta toisaalta ehtiihän ne ihan viimeiset viralliset sitten kun vauva on turvallisesti maailmassa :)

:)

Hyvä kysymys, en tajunnut edes avata :woot:
Kysymykset liittyy siis jokaisella lähes takuuvarmasti minun opintoihin kun jäävät ihan kuukautta vaille valmistumista jos niikseen käy :dummy1::dummy:

Olen kyllä ajatellut tehdä niin paljon etukäteen kun pystyn jottei jäisi kuukaudesta kiinni, mutta toisaalta ehtiihän ne ihan viimeiset viralliset sitten kun vauva on turvallisesti maailmassa :)

Ok, nyt ymmärrän! :)

Tietääkö muut raskaudesta?
Mä kerroin mun siskolle, muut ei tiedä. Lapsille ja töissä kerron vasta jos pahoinvointi alkaa vaivaamaan. Ja silloinkin vain esimiehelle. Mies ei halua kertoa muille, koska ei jaksa mahdollisen pettymyksen tullen selitellä mitään. Ja ymmärrän kyllä.

Mä kerroin mun yhdelle työkaverille kuka pystyy auttaa mua sitten että ei tarvi kaikille kertoa heti. Tietenkin jos joutuu oleen pois niin sitten esimiehelle kerron. Kaverille oli pakko kertoa koska ajattelin niiltä ostaa kaukalon. Sitä kun just tarjosi instassa kavereille.

Täällä viiva vaikuttaa olevan katoamassa testeistä. Hyvin todennäköisesti jää siis kemialliseksi tämä raskaus. Nyt on kuitenkin jo dpo 15. Ylihuomenna vahvistus verikokeella. :sorry:

Liityn varovaisesti mukaan, vaikka vielä onkin ihan epätodellinen olo plussasta ja kaikki mahdollinen pelottaa. Liuskatestien viivat on olleet vielä aika haaleita. Eilen menkkojen oletettuna alkamispäivänä Clearbluen digitesti näytti 1-2 viikkoa raskaana, ja sitä mieskin suostui uskomaan. En halua vielä kertoa tästä kenellekään! Jos varhaisultraan asti päästään ja siellä kaikki ok, kerron ehkä yhdelle ystävälle, joka on raskaana.

Minnihiiri84, olen pahoillani! :Heartpink

Täällä viiva vaikuttaa olevan katoamassa testeistä. Hyvin todennäköisesti jää siis kemialliseksi tämä raskaus. Nyt on kuitenkin jo dpo 15. Ylihuomenna vahvistus verikokeella. :sorry:

Onko sulla siis viiva haalentunut aikaisemmasta? Oletko testannut koko ajan saman merkkisellä testillä?

joskus viiva voi olla yhtenä päivänä haaleampi kuin edellinen ja sitten taas vahvistua, onko haalistunut monena päivänä sitten jo? :confused:

Violavee ja Heydi, olen testannut sekä saman merkkisellä, että toisella testillä. Mielestäni 12 dpo oli vahvimmat viivat, siksi epäilen kemiallista. Testasin eilen 14 dpo myös cb digillä, joka näytti 1-2 viikkoa. Se olisi kai ihan normaali tulos vielä viikoilla 4+0, mutta noi muut testit huolestuttaa. Onneksi tosiaan ylihuomenna on kuitenkin vielä verikoe hoitojen takia.

Varmaan nyt vaan odottelen verikoetta, enkä testaa enää sitä ennen.

Muokattu viimeksi:
Violavee ja Heydi, olen testannut sekä saman merkkisellä, että toisella testillä. Mielestäni 12 dpo oli vahvimmat viivat, siksi epäilen kemiallista. Testasin eilen 14 dpo myös cb digillä, joka näytti 1-2 viikkoa. Se olisi kai ihan normaali tulos vielä viikoilla 4+0, mutta noi muut testit huolestuttaa. Onneksi tosiaan ylihuomenna on kuitenkin vielä verikoe hoitojen takia.

Tsemppiä tilanteeseen :Heartred toivotaan, että kaikki olisi silti hyvin.

Tsemppiä tilanteeseen :Heartbigred mä niin toivon että kaikki olis hyvin.

Minnihiiri toivottavasti kaikki olisi hyvin! Itselläkin vielä vaikea uskoa plussatestiin, huomenna testaan vielä onko viivat vahvistunut perjantain testistä. Minulla myös Digi sanoi 1-2 ja viikot arvelen olevan noin 4+0.

HEII! Täällä oli kahvinjuojia! Ostin testiin tätä, Kulta Katriinan KOFEIINITONTA kahvia (kuulin niin paljon kehuja, erityisesti pienen tytön äidiltä joka oli raskausaikanakin jo juonut tätä :Heartred) ja jos en olis tiennyt, että on kofeiiniton niin en olis arvannut! :eek::happy:

Tosi hyvää ja saa juoda oikeastaan niin paljon kun haluaa päivässä ja vaikka yöllä :hilarious:

Kolmannen paahtoasteen kahvia ilman kofeiinia!

D0E46EF7-A131-46CF-B8F1-9F86918268FC.jpeg

Tsemppiä Minnihiiri :Heartred Toivottavasti kaikki menee hyvin!

HEII! Täällä oli kahvinjuojia! Ostin testiin tätä, Kulta Katriinan KOFEIINITONTA kahvia (kuulin niin paljon kehuja, erityisesti pienen tytön äidiltä joka oli raskausaikanakin jo juonut tätä :Heartred) ja jos en olis tiennyt, että on kofeiiniton niin en olis arvannut! :eek::happy:

Tosi hyvää ja saa juoda oikeastaan niin paljon kun haluaa päivässä ja vaikka yöllä :hilarious:

View attachment 95417

Kiitos vinkistä! Tulee normaalisti juotua tosi paljon kahvia ja nyt onkin pitänyt vähentää yhteen kuppiin. Tämä menee ehdottomasti kokeiluun.

Toivottavasti verikoe antaa positiivisen tuloksen ja huolesi osoittautuu turhaksi!

Minua kovasti hämmentää tämä viikkojen laskeminen. Saan eri tuloksen riippuen siitä, laskenko edellisistä kuukautisista, vai hedelmöittymispäivästä, enkä ole ihan varma, pitäisikö alkionsiirrosta laskea ovulaatiopäivästä se hedelmöittyminen vai mistä? Riippuen minkä mukaan lasken, tänään olisi 4+0, 4+1 tai 4+2.

View attachment 95417

onkohan tota vaaleampana? :) vois melkeen ostaa jos on, vahvempipaahtosista en välitä. Nyt oon ottanu pikkukupit vaa käyttöö ku juon kahvia, koitan psykologista harhaa aiheuttaa aivoille, että ne luulee juoneensa yhtä paljon ku ennenki kupeissa :hilarious:

onkohan tota vaaleampana? :) vois melkeen ostaa jos on, vahvempipaahtosista en välitä. Nyt oon ottanu pikkukupit vaa käyttöö ku juon kahvia, koitan psykologista harhaa aiheuttaa aivoille, että ne luulee juoneensa yhtä paljon ku ennenki kupeissa :hilarious:

Mun mielestä tätä on vain tätä kolmosta, mutta toki en ihan takuuseen mene :)
Ja onhan varmasti eri valmistajilla luullakseni eri vahvuisia jos oikein tuntuu, että on tarvetta :)

Minua kovasti hämmentää tämä viikkojen laskeminen. Saan eri tuloksen riippuen siitä, laskenko edellisistä kuukautisista, vai hedelmöittymispäivästä, enkä ole ihan varma, pitäisikö alkionsiirrosta laskea ovulaatiopäivästä se hedelmöittyminen vai mistä? Riippuen minkä mukaan lasken, tänään olisi 4+0, 4+1 tai 4+2.

oisko raskauskiekosta apua? siellä voi valita eri vaihtoehtoja viim. kuukautiset, ovulaatio, alkion siirtopäivät jne.

Takaisin