Mitä mielessä?

Tiistaina rakenne, ja jännittää ihan tosi paljon. En tunne liikkeitä ollenkaan, kun istukka edessä. Joten olo on vain lihava...inhottavaa. Sais vähän valoa tunnelin päähän..
 
Mullakin on rakenneultra täällä viikolla. Pieniä liikkeitä olen alkanut tuntea vasta ihan viime päivinä. Istukan sijainnista ei ollut puhetta edellisessä ultrassa, mutta sekin selvinnee tällä viikolla.
 
Tiistaina rakenne, ja jännittää ihan tosi paljon. En tunne liikkeitä ollenkaan, kun istukka edessä. Joten olo on vain lihava...inhottavaa. Sais vähän valoa tunnelin päähän..

Varmasti jännittää kun ei tunne liikkeitä, mut just sehän vaimentaa se istukka. Ootko kertaakaan siitä mitään tuntenut? Sitähän sanotaan vielä tässäkin vaiheessa ettei huolta jos ei tunne liikkeitä vielä, niin moni asia muukin vaikuttaa, myös lapsiveden määrä ja jos sattuu et pikkuinen sisälläsi tykkää vaik potkia selkäpuolta kohti :Heartred
 
Tiistaina rakenne, ja jännittää ihan tosi paljon. En tunne liikkeitä ollenkaan, kun istukka edessä. Joten olo on vain lihava...inhottavaa. Sais vähän valoa tunnelin päähän..

Ja mä niin tiedän tuon tunteen et olo vähä ku vaa lihava, kumpa saisin tuon ajatuksen pois, mut uskon et se sieltä päästä karisee ku vauva voimistuu ja potkut kunnolla alkaa tuntua ja tajuaa et pakko se on uskoa et ei tää oo pelkkää läskiä vaa vauva kasvaa :D
Mä oon melko vainoharhainen ja sellanen stressaaja et hommasin kotidoplerin millä kuunnellut sydänääniä viikko 16 lähtien nii se on helpottanut oloa kun välillä ei ole tuntunut liikkeitä.
 
Mullakin on rakenneultra täällä viikolla. Pieniä liikkeitä olen alkanut tuntea vasta ihan viime päivinä. Istukan sijainnista ei ollut puhetta edellisessä ultrassa, mutta sekin selvinnee tällä viikolla.

Tsemppiä ultraan, olisi kiva kuulla kuulumisia :Heartred
 
Menisi äkkiä tää viikko niin pääsisi itsekin ultraan, ja näkemään et kaikki olisi hyvin ym :Heartred

Mä oon hirveästi nyt nähnyt vauvaunia. Yhtenä yönä näin et vauva oli poika ja viime yönä olin jo synnyttämässä ja se tais olla tyttö :D kotona synty ja olin kivuissa mut hetken kesti ja vauva putkahti maailmaan :D sitä toivoo et olis yhtä lyhyt synnytys. Esikoista synnyttäessä meni 34 h ja ponnistusvaihe 1,5 h :D
 
Meillä tänään rv21+1 :Heartred
Perjantaina oli virallinen rakenneultra ja suloinen pojanpallukka siellä kasvaa hienosti :Heartblue Istukka takana edelleen ja sieltä se ei liiku, ollut alusta saakka ja hyvä niin. Liikkeet tuntuu jo hienosti, tuntuu, että tämä kolmas vaavi on paljon rauhallisempi kuin kaksi aiempaa, mutta mies sanoi, että olen jokaisesta sanonut samaa :laughing002 Kait sitä vaan sitten unohtaa :rolleyes:

Oma olo on aika huono, heikotus ja pyörrytys jatkuu. Hengästyn pelkästä puhumisesta ja olo on välillä tosi kurja. Ensimmäisen Propralin jouduin ottamaan tänä aamuna. Odotan jälleen soittoa tk.sta.
Onneksi vauvalla on kaikki hyvin !!! :Heartred
 
Meillä tänään rv21+1 :Heartred
Perjantaina oli virallinen rakenneultra ja suloinen pojanpallukka siellä kasvaa hienosti :Heartblue Istukka takana edelleen ja sieltä se ei liiku, ollut alusta saakka ja hyvä niin. Liikkeet tuntuu jo hienosti, tuntuu, että tämä kolmas vaavi on paljon rauhallisempi kuin kaksi aiempaa, mutta mies sanoi, että olen jokaisesta sanonut samaa :laughing002 Kait sitä vaan sitten unohtaa :rolleyes:

Oma olo on aika huono, heikotus ja pyörrytys jatkuu. Hengästyn pelkästä puhumisesta ja olo on välillä tosi kurja. Ensimmäisen Propralin jouduin ottamaan tänä aamuna. Odotan jälleen soittoa tk.sta.
Onneksi vauvalla on kaikki hyvin !!! :Heartred

Ihana kuulla et hyvin meni ja ihanaa poju-uutisista :Heartred vaikka no onhan se vaikka ois tyttö niin ihanaa :D mut se on jännä kuinka sitä odottaakaan et pääsee kuulemaan kumpi tulee jos vaavi näyttää haarojaan :D kyl sitä alkaa "valmistautuu" erillä tavalla ku tietää minkä tyylistä kampetta ostaa :D
Miten muilla tavaroiden ostelut? Alkaako ne heti kun sukupuoli selviää (jos haluaa selvittää) vai sit viime metreillä hommaa? :)
 
Meillä tänään rv21+1 :Heartred
Perjantaina oli virallinen rakenneultra ja suloinen pojanpallukka siellä kasvaa hienosti :Heartblue Istukka takana edelleen ja sieltä se ei liiku, ollut alusta saakka ja hyvä niin. Liikkeet tuntuu jo hienosti, tuntuu, että tämä kolmas vaavi on paljon rauhallisempi kuin kaksi aiempaa, mutta mies sanoi, että olen jokaisesta sanonut samaa :laughing002 Kait sitä vaan sitten unohtaa :rolleyes:

Oma olo on aika huono, heikotus ja pyörrytys jatkuu. Hengästyn pelkästä puhumisesta ja olo on välillä tosi kurja. Ensimmäisen Propralin jouduin ottamaan tänä aamuna. Odotan jälleen soittoa tk.sta.
Onneksi vauvalla on kaikki hyvin !!! :Heartred

Oi, onko sulla verenpaineet olleet matalia tai verensokeri tms. Kun heikottaa ja pyörittää? Tsemppiä et olotilat kohentuisi, ettei ole aivan inhottava olla. Vaikka vauvalla kaikki hyvin, niin pitää se myös äidilläkin olla :Heartred
 
Ihana kuulla et hyvin meni ja ihanaa poju-uutisista :Heartred vaikka no onhan se vaikka ois tyttö niin ihanaa :D mut se on jännä kuinka sitä odottaakaan et pääsee kuulemaan kumpi tulee jos vaavi näyttää haarojaan :D kyl sitä alkaa "valmistautuu" erillä tavalla ku tietää minkä tyylistä kampetta ostaa :D
Miten muilla tavaroiden ostelut? Alkaako ne heti kun sukupuoli selviää (jos haluaa selvittää) vai sit viime metreillä hommaa? :)

Ylihuomenna on rakenneultra 20+5. Toivon, että sukupuoli selviää siellä. Pienimpiä kokoja on jo vaatteet hankittu, sänky ja hoitopöytäkin löytyy jo, vaunut menee tilaukseen ultran jälkeen. Onhan tässä vielä juttuja hankittavana ja järjesteltävänä, mutta tuntuu, että kohta on jo ne olennaisimmat hoidettu.
 
Ylihuomenna on rakenneultra 20+5. Toivon, että sukupuoli selviää siellä. Pienimpiä kokoja on jo vaatteet hankittu, sänky ja hoitopöytäkin löytyy jo, vaunut menee tilaukseen ultran jälkeen. Onhan tässä vielä juttuja hankittavana ja järjesteltävänä, mutta tuntuu, että kohta on jo ne olennaisimmat hoidettu.
Me ei olla uskallettu hankkia vielä mitään, mutta jospa tuon rakenneultran jälkeen uskaltaisi Oletteko muut jo käyneet katselemassa ja testaamassa vaunuja? Itselle vaunut on sellaiset, joista ajattelin, että niitä pitää mennä paikanpäälle testaileen, jotta tulee ominaisuuksiltaan sopivat.
 
Ihana kuulla et hyvin meni ja ihanaa poju-uutisista :Heartred vaikka no onhan se vaikka ois tyttö niin ihanaa :D mut se on jännä kuinka sitä odottaakaan et pääsee kuulemaan kumpi tulee jos vaavi näyttää haarojaan :D kyl sitä alkaa "valmistautuu" erillä tavalla ku tietää minkä tyylistä kampetta ostaa :D
Miten muilla tavaroiden ostelut? Alkaako ne heti kun sukupuoli selviää (jos haluaa selvittää) vai sit viime metreillä hommaa? :)

Tämä tuleva heinäkuinen on meidän kolmas lapsi :) Meillä on esikoinen poika ja keskimmäinen tyttö joten tämän kolmannen kanssa ei ollut niin mitään väliä sukupuolella :Heartblue Tietysti tärkeintä, että kaikki hyvin :Heartred
Haluttiin kyllä ehdottomasti tietää jos se vain onnistuu, on kaikista haluttu :angelic:

Vastaan myös toiseen kysymykseen, mulla on syke tosi korkea ja paineet vähän matalat. Kärsin myös aika tyhjistä rautavarastoista ja siitä kai tämä johtuu :sorry:
 
Me ei olla uskallettu hankkia vielä mitään, mutta jospa tuon rakenneultran jälkeen uskaltaisi Oletteko muut jo käyneet katselemassa ja testaamassa vaunuja? Itselle vaunut on sellaiset, joista ajattelin, että niitä pitää mennä paikanpäälle testaileen, jotta tulee ominaisuuksiltaan sopivat.

Olen tiennyt kriteerit vaunuille jo vuosia ennen kuin tulin raskaaksi, joten valinta on ollut selvillä jo pitkään. Olen kavereiden lastenvaunuja, ja työn puolesta vuosien varrella sen verran työnnellyt, ettei tässä vaiheessa tarvitse enää pahemmin arpoa vaihtoehtojen välillä. Kävin toki vielä liikkeessä ihmettelemässä niitä, mitkä oli jo päätetty hankkia. :)
 
Takaisin
Top