Olisi mukava kuulla teidänkin ultrakuulumisetNiimpä, kylläkin 4 päivää :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Olisi mukava kuulla teidänkin ultrakuulumisetNiimpä, kylläkin 4 päivää :D
Olisi mukava kuulla teidänkin ultrakuulumiset
Meillä oli maanantaina lisäultra, kun rakenneultrassa näkyi virtsarakko ja mahalaukku pienenä. Vitrsarakko näkyi nyt niinkuin kuuluu, mutta edelleen mahalaukku pienempänä kuin pitäisi olla, joten 28-30 viikolla ultraan taas. Muuten kaikki on kuten kuuluukin.
Hei miten teillä eteni ne geenitutkimukset? Vai muistanko ihan väärin, että oli jotain?
Meillä oli maanantaina lisäultra, kun rakenneultrassa näkyi virtsarakko ja mahalaukku pienenä. Vitrsarakko näkyi nyt niinkuin kuuluu, mutta edelleen mahalaukku pienempänä kuin pitäisi olla, joten 28-30 viikolla ultraan taas. Muuten kaikki on kuten kuuluukin.
Kiva kuulla muiden ultrakuulumisia, meillä tulossa 1,5 vkon kuluttua. Voikohan laskettu aika vielä muuttua rakenneultrassa? En enää muista, kun edellisestä raskaudesta pitkä aika.
Mulle sanottiin, että muutetaan vain, jos muuttuisi vähintään 10 päivällä.Kiva kuulla muiden ultrakuulumisia, meillä tulossa 1,5 vkon kuluttua. Voikohan laskettu aika vielä muuttua rakenneultrassa? En enää muista, kun edellisestä raskaudesta pitkä aika.
Mulle sanottiin, että muutetaan vain, jos muuttuisi vähintään 10 päivällä.
Tää on niin tuttua, ja mokoma korona vaikuttaa kun haluaisin kierrellä kirppiksillä ja aloittaa vauvavaate hankinnatPesänrakennusvietti alkaa nostaa päätään. Meillä on yhdessä huoneessa isoja ja turhia tavaroita, jotka täytyisi saada muualle säilöön että sinne voisi alkaa sisustaa vauvalle huonetta. Joku lipasto pitäisi ainakin hankkia ja olin haaveillut levitettävästä sängystä sinne myös, jotta voi tarvittaessa nukkua eri huoneessa vauvan kanssa tai jos mummot haluaa jäädä joskus yöksi. Pitäisi päästä Ikeaan. Pitäisi sitä ja tätä. Hikistä kun työnteko haittaa taas tätäkin
Huomenna on se kauan odotettu ultra mahalaukun osalta. Jännittää kyllä tosi paljon