Mitä mielessä?

Sama täällä. Et ole yksin. Mekin tehtiin esikoista vuosi ja tätä 8 kiertoa. Ihan pelottaa ajatus, että pitkä yritys alusta. Tsemppiä. :love7 Nyt uskotaan, että menee maaliin asti.

Kiitos ja samoin sinne:Heartbigreden tiedä miten pää pysyy kasassa varhaisultran 19.12. Asti
 
Sama täällä. Et ole yksin. Mekin tehtiin esikoista vuosi ja tätä 8 kiertoa. Ihan pelottaa ajatus, että pitkä yritys alusta. Tsemppiä. :love7 Nyt uskotaan, että menee maaliin asti.

Täällä vuosi edellisestä keskenmenosta ja uusi yritys aloitettu 03/2020. Joten täällä kans pelko ja huoli läsnä. Mutta ei auta muuta kuin mennä päivä kerralla ja luottaa, että vihdoin olisi oma vuoro.

Tsemppiä meille kaikille! :Heartred
 
Moikka,

Oisko tämä nyt se ketju mihin kannattaa esittäytyä? Täällä 30+ vuotias kahden villiviikari poikalapsen äiti, joka plussasi viime viikolla ja hartaasti toivoo tyttöä :shy: Olen kuumeillut kolmatta kesästä lähtien, mutta ollaan menty 'antaa tulla jos on tullakseen' meiningillä, kunnes viime kierrosta tikutin oviksen ja varmistin, että peittojen heiluttelu osuu suunnilleen oikeaan aikaa. Ilmeisesti ajoitus osui oikeaan :happy:

Työrintamalla on nyt sellainen kiire, että en tiedä miten kehtaan kertoa töissä tästä raskaudesta. Tuntuu, että jätän kaikki kollegat pulaan juuri kiireisimmällä hetkellä... Noh, koskaan ei kai ole hyvä hetki jäädä pois töistä, ainakaan mun alalla.

Voin avautua enemmän suljetulla palstalla, jos sinne joskus pääsen. Koko ajan sellainen pelko persuksissa, että joku jostain tunnistaa minut ja paljastaa asian töissä.

Minullakin on keskenmenotaustaa ja kohdun rakennevika, joten raskauden jatkuminen loppuun asti ei ole itsestään selvyys.

Täällä samoja ajatuksia töihin liittyen...
 
meillä ei kysytty missään kohtaa esikoisen raskautta . Tai sit me ei vaan koskaan kirjoitettu niitä nimiehdotuksia.

Minäkään en muista, että kummankaan lapsen kohdalla olisi kysytty hätäkaste nimeä. Voi kyllä hyvin olla, että en tosiaan vain muista asiaa ja oikeasti onkin johonkin lappuun jotain kirjattu. Tai sitten mies täytti sen lapun :rolleyes:
 
Täällä vuosi edellisestä keskenmenosta ja uusi yritys aloitettu 03/2020. Joten täällä kans pelko ja huoli läsnä. Mutta ei auta muuta kuin mennä päivä kerralla ja luottaa, että vihdoin olisi oma vuoro.

Tsemppiä meille kaikille! :Heartred

Tsemppiä sinnekkin! Nyt pyysyy pienet kyydissä. :love7
 
Pakko kyllä vielä vähän purkaa kun en nyt osaa olla ollenkaan. Mulla siis ihan ensimmäinen ultra kokemus rv12 vuonna 07, keskeytynyt keskenmeno, pieni oli väsynyt rv7.. siitä lääkkeellinen keskeytys. Seuraava raskaus 08, myrsky syntyi. Muistaakseni oli hankaluuksia saada sydänääniä kuuluviin eka ultrassa. Nyt kesän alusta siis kierukan poiston jälkeen joka kierrolla varhainen keskenmeno,4kpl. Nyt ollaan jo "pitkällä" 6+4 (jos oon oikeen laskenut) ja tosiaan jännittää niin et miten ees uskaltaa sinne ultraan mennä? Tämmöstä mielessä. Välillä jopa vähän haaveilee, että ehkä tää tyyppi pysyy kyydissä, mut se pelko :sad001
 
Pakko kyllä vielä vähän purkaa kun en nyt osaa olla ollenkaan. Mulla siis ihan ensimmäinen ultra kokemus rv12 vuonna 07, keskeytynyt keskenmeno, pieni oli väsynyt rv7.. siitä lääkkeellinen keskeytys. Seuraava raskaus 08, myrsky syntyi. Muistaakseni oli hankaluuksia saada sydänääniä kuuluviin eka ultrassa. Nyt kesän alusta siis kierukan poiston jälkeen joka kierrolla varhainen keskenmeno,4kpl. Nyt ollaan jo "pitkällä" 6+4 (jos oon oikeen laskenut) ja tosiaan jännittää niin et miten ees uskaltaa sinne ultraan mennä? Tämmöstä mielessä. Välillä jopa vähän haaveilee, että ehkä tää tyyppi pysyy kyydissä, mut se pelko :sad001
Mullakin keskenmeno taustaa ja tänään ultra. Tekis mieli olla menemättä kuulemaan huonoja uutisia, mutta toisaalta tämä epätietoisuus kalvaa ja kovasti. Pelottaa. Mutta kun kuulee ne hyvät tai huonot uutiset, pääsee etenemään asian kanssa oli se suunta sit mikä tahansa. Täytyy mennä hetki ja asia kerrallaan.
 
Mullakin keskenmeno taustaa ja tänään ultra. Tekis mieli olla menemättä kuulemaan huonoja uutisia, mutta toisaalta tämä epätietoisuus kalvaa ja kovasti. Pelottaa. Mutta kun kuulee ne hyvät tai huonot uutiset, pääsee etenemään asian kanssa oli se suunta sit mikä tahansa. Täytyy mennä hetki ja asia kerrallaan.

Niin täytyy :Heartred ja toisaalta jos huonoja uutisia niin mieluummin nyt entä myöhemmin. Tsemppiä sullekin!! :Heartred
 
Vuoto alkoi :sad015:sad010:sad010kesken kai menossa.........

No hei. Minulla oli ilmeisesti semmonen kysessä : Biokemiallinen raskaus, missä munasolu on kiinnittynyt kohtuun ja muodostanut sen verran istukkasolukkoa, että raskaustesti on positiivinen. Kuukautisvuoto on usein hieman myöhässä ja vuodon myötä raskaustesti muuttuu jälleen negatiiviseksi.

Vuotoa kesti n 4 päivää ja sit loppui. Kivut oli selässä ja mahassa. Tänään aamutesti oli selvä negatiivinen. Itkut sai itketty jo pari päivää sitten, nyt olla taas positiivisella tuulella ja yritetään ihan oikeasti 3 lastaan :love022.
Tässä nyt heipat heinäkuiselle ryhmälle.:greet025
 
No hei. Minulla oli ilmeisesti semmonen kysessä : Biokemiallinen raskaus, missä munasolu on kiinnittynyt kohtuun ja muodostanut sen verran istukkasolukkoa, että raskaustesti on positiivinen. Kuukautisvuoto on usein hieman myöhässä ja vuodon myötä raskaustesti muuttuu jälleen negatiiviseksi.

Vuotoa kesti n 4 päivää ja sit loppui. Kivut oli selässä ja mahassa. Tänään aamutesti oli selvä negatiivinen. Itkut sai itketty jo pari päivää sitten, nyt olla taas positiivisella tuulella ja yritetään ihan oikeasti 3 lastaan :love022.
Tässä nyt heipat heinäkuiselle ryhmälle.:greet025

Pahoitteluni:Heartred ja hurjasti onnea uuteen yritykseen!!
 
No hei. Minulla oli ilmeisesti semmonen kysessä : Biokemiallinen raskaus, missä munasolu on kiinnittynyt kohtuun ja muodostanut sen verran istukkasolukkoa, että raskaustesti on positiivinen. Kuukautisvuoto on usein hieman myöhässä ja vuodon myötä raskaustesti muuttuu jälleen negatiiviseksi.

Vuotoa kesti n 4 päivää ja sit loppui. Kivut oli selässä ja mahassa. Tänään aamutesti oli selvä negatiivinen. Itkut sai itketty jo pari päivää sitten, nyt olla taas positiivisella tuulella ja yritetään ihan oikeasti 3 lastaan :love022.
Tässä nyt heipat heinäkuiselle ryhmälle.:greet025

Voimia kauheesti ja aivan upean positiivinen asenne sulla vaikka tällainen tilanne!
:Heartbigred
Pikaista plussaa.
 
Mullakin keskenmeno taustaa ja tänään ultra. Tekis mieli olla menemättä kuulemaan huonoja uutisia, mutta toisaalta tämä epätietoisuus kalvaa ja kovasti. Pelottaa. Mutta kun kuulee ne hyvät tai huonot uutiset, pääsee etenemään asian kanssa oli se suunta sit mikä tahansa. Täytyy mennä hetki ja asia kerrallaan.

KatMa miten meni ultrassa?
 
Mullakin nyt iski jotenkin ihan kamala ahdistus, että tämä menee kesken. Ei johdu uutisista täällä, vaan siitä, että kertasin mitä kaikkia riskejä mun kohdun rakennevika aiheuttaa. Ei pitäisi googlettaa liikaa, mutta haulla 'bicornuate uterus' saa kyllä aika lohduttomat keskenmenoprosentit. Jos tämä onneton alkio on mennyt kiinnittymään väliseinään, niin se on sitten siinä.

Eka ultra on vasta parin viikon päästä, eli siihen asti saa elää epätietoisuudessa.:bored:
 
Voimia kauheesti ja aivan upean positiivinen asenne sulla vaikka tällainen tilanne!
:Heartbigred
Pikaista plussaa.

Kiitos:smiley-bounce012. Minulla on tämä tilanne eka kerta ja pari päivää miehen kanssa kyllä itketiin. Jos uudestaan tapahtuu, sit ei varmaan niin positiivinen enää olis. Toivotaan kyllä kovasti, että onnistuu, jos oikeasti yritetään. Ikä jo sen verran että pitää alkaa kattoo ne ''hyvät'' päivät. Nuorimmaisen kanssa onnistui nopeasti, eli ero siinä on, että ootko 36 vai 38 v.
:)
 
Te jotka ootte käyneet verikokeessa, kauanko tuloksessa meni? Kävin eilen kasilta aamulla, eikä vielä näy. Pelottaa, että arvot on pielessä eivätkä siksi laita näkyviin.

Edit. Nyt näkyy samalla reissulla otettu ferritiini. Jännitys tiivistyy.:bag:
 
Muokattu viimeksi:
Te jotka ootte käyneet verikokeessa, kauanko tuloksessa meni? Kävin eilen kasilta aamulla, eikä vielä näy. Pelottaa, että arvot on pielessä eivätkä siksi laita näkyviin.

Edit. Nyt näkyy samalla reissulla otettu ferritiini. Jännitys tiivistyy.:bag:
Mulla tuli tulos kolmessa tunnissa.
 
Takaisin
Top