Poistun kuitenkin takaisin kuumeileviin, meni kesken
Oon pahoillani.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Poistun kuitenkin takaisin kuumeileviin, meni kesken
Sama täällä. Et ole yksin. Mekin tehtiin esikoista vuosi ja tätä 8 kiertoa. Ihan pelottaa ajatus, että pitkä yritys alusta. Tsemppiä. Nyt uskotaan, että menee maaliin asti.
Sama täällä. Et ole yksin. Mekin tehtiin esikoista vuosi ja tätä 8 kiertoa. Ihan pelottaa ajatus, että pitkä yritys alusta. Tsemppiä. Nyt uskotaan, että menee maaliin asti.
Moikka,
Oisko tämä nyt se ketju mihin kannattaa esittäytyä? Täällä 30+ vuotias kahden villiviikari poikalapsen äiti, joka plussasi viime viikolla ja hartaasti toivoo tyttöä Olen kuumeillut kolmatta kesästä lähtien, mutta ollaan menty 'antaa tulla jos on tullakseen' meiningillä, kunnes viime kierrosta tikutin oviksen ja varmistin, että peittojen heiluttelu osuu suunnilleen oikeaan aikaa. Ilmeisesti ajoitus osui oikeaan
Työrintamalla on nyt sellainen kiire, että en tiedä miten kehtaan kertoa töissä tästä raskaudesta. Tuntuu, että jätän kaikki kollegat pulaan juuri kiireisimmällä hetkellä... Noh, koskaan ei kai ole hyvä hetki jäädä pois töistä, ainakaan mun alalla.
Voin avautua enemmän suljetulla palstalla, jos sinne joskus pääsen. Koko ajan sellainen pelko persuksissa, että joku jostain tunnistaa minut ja paljastaa asian töissä.
Minullakin on keskenmenotaustaa ja kohdun rakennevika, joten raskauden jatkuminen loppuun asti ei ole itsestään selvyys.
Katoin huvikseni neuvolan esitietolomaketta ja siinä kysyttiin nimiehdotuksia hätäkasteen varalle. Eikai niitä nyt vielä tarvi tietää?
meillä ei kysytty missään kohtaa esikoisen raskautta . Tai sit me ei vaan koskaan kirjoitettu niitä nimiehdotuksia.
Täällä vuosi edellisestä keskenmenosta ja uusi yritys aloitettu 03/2020. Joten täällä kans pelko ja huoli läsnä. Mutta ei auta muuta kuin mennä päivä kerralla ja luottaa, että vihdoin olisi oma vuoro.
Tsemppiä meille kaikille!
Mullakin keskenmeno taustaa ja tänään ultra. Tekis mieli olla menemättä kuulemaan huonoja uutisia, mutta toisaalta tämä epätietoisuus kalvaa ja kovasti. Pelottaa. Mutta kun kuulee ne hyvät tai huonot uutiset, pääsee etenemään asian kanssa oli se suunta sit mikä tahansa. Täytyy mennä hetki ja asia kerrallaan.Pakko kyllä vielä vähän purkaa kun en nyt osaa olla ollenkaan. Mulla siis ihan ensimmäinen ultra kokemus rv12 vuonna 07, keskeytynyt keskenmeno, pieni oli väsynyt rv7.. siitä lääkkeellinen keskeytys. Seuraava raskaus 08, myrsky syntyi. Muistaakseni oli hankaluuksia saada sydänääniä kuuluviin eka ultrassa. Nyt kesän alusta siis kierukan poiston jälkeen joka kierrolla varhainen keskenmeno,4kpl. Nyt ollaan jo "pitkällä" 6+4 (jos oon oikeen laskenut) ja tosiaan jännittää niin et miten ees uskaltaa sinne ultraan mennä? Tämmöstä mielessä. Välillä jopa vähän haaveilee, että ehkä tää tyyppi pysyy kyydissä, mut se pelko
Mullakin keskenmeno taustaa ja tänään ultra. Tekis mieli olla menemättä kuulemaan huonoja uutisia, mutta toisaalta tämä epätietoisuus kalvaa ja kovasti. Pelottaa. Mutta kun kuulee ne hyvät tai huonot uutiset, pääsee etenemään asian kanssa oli se suunta sit mikä tahansa. Täytyy mennä hetki ja asia kerrallaan.
Vuoto alkoi kesken kai menossa.........
No hei. Minulla oli ilmeisesti semmonen kysessä : Biokemiallinen raskaus, missä munasolu on kiinnittynyt kohtuun ja muodostanut sen verran istukkasolukkoa, että raskaustesti on positiivinen. Kuukautisvuoto on usein hieman myöhässä ja vuodon myötä raskaustesti muuttuu jälleen negatiiviseksi.
Vuotoa kesti n 4 päivää ja sit loppui. Kivut oli selässä ja mahassa. Tänään aamutesti oli selvä negatiivinen. Itkut sai itketty jo pari päivää sitten, nyt olla taas positiivisella tuulella ja yritetään ihan oikeasti 3 lastaan .
Tässä nyt heipat heinäkuiselle ryhmälle.
No hei. Minulla oli ilmeisesti semmonen kysessä : Biokemiallinen raskaus, missä munasolu on kiinnittynyt kohtuun ja muodostanut sen verran istukkasolukkoa, että raskaustesti on positiivinen. Kuukautisvuoto on usein hieman myöhässä ja vuodon myötä raskaustesti muuttuu jälleen negatiiviseksi.
Vuotoa kesti n 4 päivää ja sit loppui. Kivut oli selässä ja mahassa. Tänään aamutesti oli selvä negatiivinen. Itkut sai itketty jo pari päivää sitten, nyt olla taas positiivisella tuulella ja yritetään ihan oikeasti 3 lastaan .
Tässä nyt heipat heinäkuiselle ryhmälle.
Mullakin keskenmeno taustaa ja tänään ultra. Tekis mieli olla menemättä kuulemaan huonoja uutisia, mutta toisaalta tämä epätietoisuus kalvaa ja kovasti. Pelottaa. Mutta kun kuulee ne hyvät tai huonot uutiset, pääsee etenemään asian kanssa oli se suunta sit mikä tahansa. Täytyy mennä hetki ja asia kerrallaan.
Voimia kauheesti ja aivan upean positiivinen asenne sulla vaikka tällainen tilanne!
Pikaista plussaa.
Mulla tuli tulos kolmessa tunnissa.Te jotka ootte käyneet verikokeessa, kauanko tuloksessa meni? Kävin eilen kasilta aamulla, eikä vielä näy. Pelottaa, että arvot on pielessä eivätkä siksi laita näkyviin.
Edit. Nyt näkyy samalla reissulla otettu ferritiini. Jännitys tiivistyy.:bag: