Mitä mielessä?

Sainkin siirrettyä ajan varhaisultraan huomiselle. Jostain syystä vähän mietityttää onko kaikki sittenkään ok. Etova olo on tosiaan laantunut ja menee vähän aaltoillen. Mutta se on ollut yleensä pahimmillaan heti aamusta ja taas tänään aamulla oli aika hyvä olo.

Olen fb:ssä heinäkuiset 2021 ryhmässä ja siellä on ollut kyllä surullisen paljon uutisia, että varhaisultrassa huomattu kehityksen pysähtyneen :sad001 Jännittää niin paljon, että osuuko sama omalle kohdalle. Ihan outoa, kun en esikoisen kohdalla mitään tällaista edes miettinyt..
 
Sainkin siirrettyä ajan varhaisultraan huomiselle. Jostain syystä vähän mietityttää onko kaikki sittenkään ok. Etova olo on tosiaan laantunut ja menee vähän aaltoillen. Mutta se on ollut yleensä pahimmillaan heti aamusta ja taas tänään aamulla oli aika hyvä olo.

Olen fb:ssä heinäkuiset 2021 ryhmässä ja siellä on ollut kyllä surullisen paljon uutisia, että varhaisultrassa huomattu kehityksen pysähtyneen :sad001 Jännittää niin paljon, että osuuko sama omalle kohdalle. Ihan outoa, kun en esikoisen kohdalla mitään tällaista edes miettinyt..
Mulla osunut ihan sama silmään siellä ja kieltämättä pistää mietityttämään, että osuuko ikänä ”nakki” omalle kohdalle:sad001 ja juurikin tuon takia haluan varhaisultrassa käydä. Olis ikävä nt-ultrassa todeta menneen jo ihan alkuun keske.
Vielä pitäs viikko odotella ultraa.
 
Tänään klo 14.45 varhaisultra. Jännittää niin hitokseen, että mitä löytyy. Pikkasen huojentaa, kun paha olo on ollut taas aika voimakasta ja tänään aamulla yökkäsin ekan kerran pyttyyn asti, töissä tietysti :meh:

Siellä fb:n heinäkuiset -21 ryhmässä oli taas huonoja uutisia ihmiset saanut ultrasta. Tuntuu, että kesken menneitä/tuulimunia on ollut tosi paljon :sad001
 
Mitä minä katsoin jotain niitä sosiaalisen median ryhmiä niin niissä oli niiin paljon porukkaa, että en halunnut liittyä. Menee ihan suurinosa minulta ohi jos jäseniä on >300, joku pienempi ja intiimimpi olisi minun makuun enemmän. Mutta ei se mitään, pärjään ihan hyvin ilmankin :)
 
Mitä minä katsoin jotain niitä sosiaalisen median ryhmiä niin niissä oli niiin paljon porukkaa, että en halunnut liittyä. Menee ihan suurinosa minulta ohi jos jäseniä on >300, joku pienempi ja intiimimpi olisi minun makuun enemmän. Mutta ei se mitään, pärjään ihan hyvin ilmankin :)


Musta on taas kiva lukea kokemuksista laajemmin. Täällä kun taas on niin vähän porukkaa niin erilaisia kokemuksiakin on paljon vähemmän :joyful: Mutta jokainen toki liittyy just niihin ryhmiin mihin itse haluaa!
 
Sainkin siirrettyä ajan varhaisultraan huomiselle. Jostain syystä vähän mietityttää onko kaikki sittenkään ok. Etova olo on tosiaan laantunut ja menee vähän aaltoillen. Mutta se on ollut yleensä pahimmillaan heti aamusta ja taas tänään aamulla oli aika hyvä olo.

Olen fb:ssä heinäkuiset 2021 ryhmässä ja siellä on ollut kyllä surullisen paljon uutisia, että varhaisultrassa huomattu kehityksen pysähtyneen :sad001 Jännittää niin paljon, että osuuko sama omalle kohdalle. Ihan outoa, kun en esikoisen kohdalla mitään tällaista edes miettinyt..

Mullaki on etova olo laantunut ja tänään oli ihan hyvä olo. Näin kävi esikoisenkin kohdalla, joten en vielä huolestuis. Testitkin vahvistuu. :)
 
Moikka,

Oisko tämä nyt se ketju mihin kannattaa esittäytyä? Täällä 30+ vuotias kahden villiviikari poikalapsen äiti, joka plussasi viime viikolla ja hartaasti toivoo tyttöä :shy: Olen kuumeillut kolmatta kesästä lähtien, mutta ollaan menty 'antaa tulla jos on tullakseen' meiningillä, kunnes viime kierrosta tikutin oviksen ja varmistin, että peittojen heiluttelu osuu suunnilleen oikeaan aikaa. Ilmeisesti ajoitus osui oikeaan :happy:

Työrintamalla on nyt sellainen kiire, että en tiedä miten kehtaan kertoa töissä tästä raskaudesta. Tuntuu, että jätän kaikki kollegat pulaan juuri kiireisimmällä hetkellä... Noh, koskaan ei kai ole hyvä hetki jäädä pois töistä, ainakaan mun alalla.

Voin avautua enemmän suljetulla palstalla, jos sinne joskus pääsen. Koko ajan sellainen pelko persuksissa, että joku jostain tunnistaa minut ja paljastaa asian töissä.

Minullakin on keskenmenotaustaa ja kohdun rakennevika, joten raskauden jatkuminen loppuun asti ei ole itsestään selvyys.
 
Moikka,

Oisko tämä nyt se ketju mihin kannattaa esittäytyä? Täällä 30+ vuotias kahden villiviikari poikalapsen äiti, joka plussasi viime viikolla ja hartaasti toivoo tyttöä :shy: Olen kuumeillut kolmatta kesästä lähtien, mutta ollaan menty 'antaa tulla jos on tullakseen' meiningillä, kunnes viime kierrosta tikutin oviksen ja varmistin, että peittojen heiluttelu osuu suunnilleen oikeaan aikaa. Ilmeisesti ajoitus osui oikeaan :happy:

Työrintamalla on nyt sellainen kiire, että en tiedä miten kehtaan kertoa töissä tästä raskaudesta. Tuntuu, että jätän kaikki kollegat pulaan juuri kiireisimmällä hetkellä... Noh, koskaan ei kai ole hyvä hetki jäädä pois töistä, ainakaan mun alalla.

Voin avautua enemmän suljetulla palstalla, jos sinne joskus pääsen. Koko ajan sellainen pelko persuksissa, että joku jostain tunnistaa minut ja paljastaa asian töissä.

Minullakin on keskenmenotaustaa ja kohdun rakennevika, joten raskauden jatkuminen loppuun asti ei ole itsestään selvyys.

Mä oon plus kolkyt kans, 2 poikaa ennestään ja nyt vois olla se tyttövuoro :grin tsemppiä ja tarrasukkia odotukseen!! :happy:

edit. töistä ei kannata huolehtia, tosin tein vasta itsekin niin, mutta kyllä ne siellä pärjää. Tärkein on huolehtia omasta hyvinvoinnista :)
 
Mä oon plus kolkyt kans, 2 poikaa ennestään ja nyt vois olla se tyttövuoro :grin tsemppiä ja tarrasukkia odotukseen!! :happy:

edit. töistä ei kannata huolehtia, tosin tein vasta itsekin niin, mutta kyllä ne siellä pärjää. Tärkein on huolehtia omasta hyvinvoinnista :)


Kiitos ja samoin! Toivotaa tyttötuulia molemmille :female
Ja kyllä se poikakin olisi meille oikein tervetullut, varsinkin jos isoveljiltä kysytään!

:smiley-bounce013Tää hymiö on niin osuva, meidän lapset on just tämmösiä, aina liikkeessä! :grin
 
Täällä kovasti mietityttää tulevat häät :nailbiting:

Vaikka raskaus on nyt hyvinkin alussa ja suurin toive on, että raskaus jatkuu normaalisti loppuun saakka, niin eilen aloin pakostakin miettimään tulevia häitä. Meillä häät siis suunniteltu ensi vuodelle ja la omien laskujen mukaan olisi 2,5kk ennen. Onko ihan mahdoton yhdistelmä? Onko kenelläkään kokemusta? :happy:

Itse on muutenkaan juo alkoholia, joten se ei ole itselle ongelma. Ja siirtäminen ei myöskään olisi mikään ongelma, ellei oltais maksettu jo varausmaksuja.

Tämä nyt on ehkä siis pienin murhe tällä hetkellä, mutta pakostakin tätä asiaa tuli tässä mietittyä :happy: Enkä voi muuta kuin miehen kanssa tästä jutella, kun ei olla muille kerrottu. Niin josko täältä löytyisi joltain kokemusta.
 
Onko teillä käytössä mitään raskausajan sovelluksia puhelimessa? Latasin itse Preglifen ja Raskaus+:n, ihan ok:lta vaikuttavat molemmat.
 
Pitääpä tsekkaa toi layette! Preglife on hiukan epäselvä (lähinnä kaipaan et kalenteri heti esillä), mut antaa sentään rv:t ja muut suomalaisen laskennan kautta. Mutta tuntuu enemmän mainokselta kuin äpiltä. Flo raskausversiona sit taas ihan tyhjän kanssa.
 
Onko teillä käytössä mitään raskausajan sovelluksia puhelimessa? Latasin itse Preglifen ja Raskaus+:n, ihan ok:lta vaikuttavat molemmat.

preggers. pari muuta testasin, en tykänny. Tämä jotenkin selkeä ja yksinkertainen ilman turhaa hömppää ja mainoksia. preggersiin saa myös puolison kutsuttua mukaan.
 
Pitääpä tsekkaa toi layette! Preglife on hiukan epäselvä (lähinnä kaipaan et kalenteri heti esillä), mut antaa sentään rv:t ja muut suomalaisen laskennan kautta. Mutta tuntuu enemmän mainokselta kuin äpiltä. Flo raskausversiona sit taas ihan tyhjän kanssa.

Flon raskausversio oli kyllä pettymys. Se näyttää eri viikotki ku muut apit ja vaun laskuri.
 
Pitääkin ladata toi Layette, mulla on nyt olut ovia pregnancy ja preglife.

Mulla on ollut vatsa aika kipeenä eilen (sellaista muiluvaa ja kiristävää, oli vaikea nukahtaa), se helpotti hiukan tänään, mutta tänään illalla tuli vaaleanpunaista valkovuotoa kun pyyhin :sad001 Mulla testit olleet niin haaleita ja olen saanut digiin vain 1-2 viikkoa näytölle niin tämä huolettaa, vaikka tiedän pienen tiputtelun olevan tavallista. Toivon vaan että ei ala vuoto ja että saisin viivoihin vahvistusta.
 
Takaisin
Top