Mitä jos vaan vihaa olla raskaana?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja corolla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joo siis itellä tuli kans samanlainen fiilis nyt ku oikee funtsi sitä kokemusta! :p Mä en meinaa oo kauheesti viel ajatuksia tolle synnytykselle uhrannu, et toistaseks oon ihan rauhallisin mielin, mut kyl se paniikki sit kerkee iskeen vielä, mutta silleen hyvällä tavalla.. :rolleyes:
Oi,oi toi onkin varsinaista herkkua et joku sanoo viel neidiks, noi lähipiiristä kun suorastaan aina vittuilee kutsumalla rouvaks. :grin Kuule eipä tänne ihmeempiä, kävin tänää tos vähä shoppailees sit niit 56senttisii vaatteita lisää yms. ja muuten sit vaan touhuillu kotona, samaa settiä päivästä toiseen.. :grin Ja siis huomasin tos et mun kintut on taas sen verta turvoksiin et jopa nilkkasukat jättää jäljet!! Mikähän tohon turvotukseen auttais vai auttaakohan siihen mikää.? :confused: Mut mitäs sinne? Luin tos et teil ollu siel mummojen kans taas vähän vääntöö!! Huhhuh, ja melkosta tekstii oot joutunu kuunteleen! Siis miten ihmees te ylipäänsä ootte päätyny asuun sinne muorin ja anopin viereen..? :grin

Mä ajattelin olla kohtelias ja kutsua vielä neidiks :p Minusta se rouva kuulostaa niin vanhalta :grin Minusta sitä synnytystä ei kannata etukätee murehtii. Mulla meni ohi se paniikki vaihe ni ny hyvil mielil odottelee tulevaa :p No sanotaan et veden juonti helpottaa siihen turvotukseen ja mitä nyt vinkkejä on lukenu täältä ni nestettä poistaa mansikat, ananas, greippi, puolukat, varsiselleri ja ja ja :grin Käyn kurkkaa ni laitan sulle loputki vinkit, en nyt muista heti kaikkia :p

No tää piha on mun miehen, sen veljen ja sen siskon. Ne sai sen perinnöks kun tuo ukon vaari kuoli. Noh sit ku tuo toinen kämppä on paritalo ja tää meidän on tälläne iso omakotitalo niin tää iso mummi sit ku jäi yksin ni muutti toiselle puolelle tota paritaloa ku tää omakotitalo oli sille nii iso ja se ei halunnu asuu täs yksin enää. Me asuttiin vuokral kerrosalos ja ku tuo esikoinen synty niin todettiin et rahat ei riitä ku isomman kämpänkin tarvis. No täällä iso asunto tyhjillään tosin remonttia vailla niin todettiin et pakko rako ku rahat ei riitä. Ja tänne nyt sit jäätii sotii mummojen kanssa :grin Toivottavasti tää oli selkee selitys :grin

Ja mul on kauhee huoli nyt vauvasta :sad001

No niimpä, mustakin se kuulostaa vanhalta enkä kyl oo vielä vanha perkule!! :grin Voi vitsi kiitti kun vaivaudut, mul ei oo meinaa mitään käryä noista turvotushommista! :)
Jep, ymmärsin kyl ton selityksen! :grin Ite ois varmaan tehny ihan saman, tosin se oiski sit eri asia kauanko mun hermot kestäis moista!! :wink Mut no ei sul ainakaan käy aika pitkäks siellä, jos jotain hyvää pitää hakee.. :grin
Eiks vauvelista oo vai kuulunu mitään vai mikä siel on meininki? o_O

Eli siis ananas, appelsiini, greippi, puolukat, mansikat, kaali ja varsiselleri poistaa nestettä ja sit runsaasti pitäs muistaa juoda sitä vettä :grin Nää on ainakin tonne meidän kuukauteen vinkattu :p Mun turvotus on onneks ollu nii pientä ettei oo tarvinnu vielä huolestuu :) Tosin viimeksikin ne vesi reidet pamahti ihan yht äkkiä :grin

No perkele pakko se on puolustella ku tuntuu et osaan aina aiheuttaa jonkin näkösen sodan :grin Minkäs sitä vahvoille mielipiteilleen mahtaa :p Yritän olla varovaisempi vaikka tuolla toukokuisissa aika vahvasti ilmaisin itseäni eilen :oops:Ja Pommiina unohin sanoa et kätilöidenkin kans ku jutteli tästä asiasta missä me ollaan tyhmiä niin sain kyllä tukea meidän ajatus maailmalle. Ja yks kätilö totes mulle et mä oon nii perus tyytyväinen nuori ni siks mulla on varmaan noin ihanan kiltti poika ja tyytyväinen:p Kerroin vaa millane enkeli mul on koton :rolleyes:

No ku se ei oikee jumppaile ny ollenkaan :sad001 Sit mulla on kauhee tuskahiki ja stressi siitä huomisesta käyrästä :sad001 Et mitä sit tapahtuu jos ei oo parannusta siinä ? Tai jos se on entistä huonompaa ? Tosi paljon ahistaa :sad001

Cranberry, Kiitos paljon! Täytyykin koklata!! :)
No mutta hei, ehkä me ei sit kuiteskaan ihan superidiootteja olla vaikkei kaikkee ymmärretäkkään.. :grin Kylläpäs vaikuttaa siel olevan mukavia kätilöitä kun paljon kaikkee niitten kans jutskaillu, hyvä juttu!
Voi voi, kun ei oikeen pysty mitenkään tohon sun ressiin auttaa, kunpa ny saisit ees jotenkin yös nukuttua, kaikki kyllä selviää huomenna!

Kyllä se nyt illasta touhottaa vähän enemmän mut sillon vähä ennen yhtä heräs. Ja sen jälkee muutamat hassut potkut :confused: Ja mua jokseenki stressaa viel enemmän kun tuo ukkokin on nii kauhee huolissaa. :sad001 Tänää on vaa tullu sellanen kauheen iso jännitys siitä asiasta. En mä sielä sairaalas stressannu, mut nyt ku on kotona mietiskelly asioita niin hui :sad001

åke, No kyl sitä itelläki on pari kertaa tullu sellanen, et oisinpa taas ollu vaa ihan hissun kissun.. :grin Mut jotenkin vaan avoimena ja lörpöttelevänä ihmisenä on vaan niin vaikeeta pitää nassukkaa ummessa.. :p

Toisaalt on kyl varmaan tollain kiva et on paikka ja hoitajat tullu tutuks ja myös sä oot niille jo tuttu niin mukavempi mennä sit synnyttään.. Vaikkei se välttis silt oo tuntunukkaa ku siel sairaalas on joutunu oleen.. :rolleyes: Mut siis onhan se ny karumpaa painuu sit h-hetkellä osastolle jos ei oo tyyliin kertaakaa siel käyny, et joo moromoro mä ny sit piipahdin tänne synnytteleen, et viittiskö joku vähän jeesaa.. :grin

åke, Joo mä vaan käyn kääntymässä ja itseasias koko raskauden aikana en oo edes vilkassu saunaan päin.. :grin joten tuohon en osaa kyl sanoo mitään.

Terveyskirjastosta kopioitua:
Saunomisesta ei ole haittaa raskauden tai imetyksen aikana.
Pienille vauvoille saunominen ei sovi, sillä heidän lämmönsietokykynsä on vielä huono.

Takaisin