Mitä jos vaan vihaa olla raskaana?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja corolla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No kun se käyrä vaa junnaa mieles kun ne sydänäänet meni kököiks niiden supistusten estolääkkeiden jälkeen :confused: Lääkärin mukaan ei pitäs vaaviin vaikuttaa, mut on se nyt outoo jos niistä yht äkkiä tulee jäykät o_O Plus kun tutustuin lääkeselosteisiin niin ihmetyttää vielä enemmän :confused: Hihi :p Herkkukiisselit on vedetty jo aaaaaiiikoja sitten :grin Onneksi rakas lapsoiseni kerjäs anopin kuullen kiisseliä niin lupas tehdä taas :grin:oops::wink Söin äsken ruokaa niin nyt just tuntu pientä venyttelyä :confused: On kyllä saatanan laiska lapsi jos puolille päiville tykkää nukkua :grin Mies on vielä kotona kun sillä alkaa työt vasta klo 15. Ja aattelin kyl olla nappulan kans kaksin tänää jos olo ei pahene :) Miulla on ollu niiiin kauhee ikäväsen touhotuksia :grin Ja oma äitee tulee kohta käymää kylässä ja saatana ku hävettää ku on paskasta! :mad::grin

No helkutti ku olin ton pojan kaa pihalla ni mummot tietty heti kiinni. Nooh mä olin kiva ja en samantien hermostunu vaan annoin niidenki sit olla tossa ku aattelin et eiköhän se oo ihan ok. No perkele sit alkokin kauhee vääntö ku nuo kaks rupes miettii mitä ruokaa niillä on kotona. Olin hetken et WTF mitä te nyt mussutatte :confused: Sit totesin et "poika on kyl just syöny mahansa täyteen ja meillä on ruokaa kotonakin". "No, mutta kylässä se ruoka maistuu paremmin ja syöpähän sitten vatsansa täyteen ettei oo nälissään". Siis MITÄ VITTUA ! :mad: Ei meillä ole ongelmaa etteikö pojalle ruoka maistuis ! Kyllä se kotona saatana syö. Sit jatkoivat viel juttuu et "kaikki lapset syö kylässä paremmin".Siihen totesin et mä en oo koskaan tykänny syyä ku kotona äidin tekemää ruokaa et tota ei varmaan pidä joka lapsen kohdalla paikkaansa. Noo siin sit jatkettii pojan kans leikkii ni sit tää anoppi meni kotiinsa koiran kans ni sit poika ois halunnu hauvan perää, mut ei se nyt sit sisälle menny ku oltii ulkon ni se vääns pienet itkut. No tää anopin äiti tietysti sit sano et "mennään meille kattoo kissaa". Mä sit vaa nappasin ton rääkyvän pojan syliin ja kysyin siltä et "mennääks kuule kattoo puita" kun poika tykkää ihastella puu pinoa :grin Sit pikku mies totes vaan "puu puu" hymyillen ja unohti nuo mummot kokonaa. Niisit se anoppikin tuli tohon et mitäs tääl itketään ni tää anopin äiti totes "Ei enää mitää ku toi meni huijaa tota lasta" :mad: Nii siis millähän tapaa mä huijasin poikaa kun aattelin et se puu pinon tuijottelu piristää ? Voi vittu ku ottaa taas päähän :mad:

Nii ja millähän hemmetin oikeudel ne vaan päättää et mun lapsi syö niillä ? o_O Mä just tänää sanoin ukolle näistä asioista et pliis sanooko ennen ku mä räjähän. Et katotaan mikä päivä mul sit oikeest napsahtaa kiinni ! :mad: Ja taas tää tupakka.... Että mua niin oksettaa ku tuo lapsikin osaa sanoa tupakka ! :mad: Ja inhoon kun tuo anopin äiti vähättelee mua. Et mä en ois muka tolle pojalle yhtää tärkee ! :mad:

No sen mielestä ISI on pojalle rakkain ja se on setä fani ja mummothan on vielä tärkeempiä. Ja äiti onki sit ihan kakka. Ei se haluu tulla kotiin kun äiti on sielä ja ei äidin kanssa ole kivaa ja äiti ei osaa sitä ja äiti ei tiedä tätä ja ei poika ees huomaa vaikka äiti olis poissa koska kaikki muut ihmiset sen ympärillä on muka paljon tärkeempiä !

Ja nuo ei oo ees ilkeimpiä juttuja mitä se on sanonu o_O Se on jopa haukkunu mun äidin ja mun kasvatuksen ja siis olen maailman paskin ihminen sen mielestä ja ennen kaikkea se super huono äiti !

Hymykuoppa, Hienoa, et oot päässy jo jonkin näköseen päätökseen asiasta vaikka se mieli voi vielä muuttua kun aikaa on :) Onko sulla jo parempi mieli asiasta ? :)

Pakko mainita tuosta synnytyspelosta/sektiosta, että itselläni oli ennen raskautta kova synnytyspelko ja tavallaan se jopa sai minua hieman lykkäämään lapsen tekoa. Ajattelin vaan, että jos joku nyt vois 100% luvata mulle sektion, niin voisin tehä vauvoja miten paljon vaan vaikka heti, mutta mitään synnytysjuttujahan minä EN tee.
Mutta, sitten ihan alkuraskaudesta jo se pelko vaan yhtäkkiä katosi. Jotenkin sitä tajus, että lapsen saamiseen nyt vaan kuuluu se synnyttäminen (sikälimikäli fyysisesti siihen pystyy), ja se on vaan tehtävä, eikä se kuitenkaan ole kuin pieni hetki siinä koko kokonaisuudessa mikä lapsen saamiseen ja kasvattamiseen kuuluu.

Kyllä se pienokainen mikä syliin tulee synnytyksen jälkeen saa unohtamaan kaiken sen kivun ja säryn :) Hih :p Tuli mieleen mitkä kyyneleet multakin valu onnesta kun se vauva avas silmänsä siinä mun sylissä :) Se hetki kyl pysäyttää niin et unohtaa kaiken muun ympäriltä :)

Se on kyllä jännä miten erilailla ton synnytysasiankin jokainen voi kokee. :) ja tarkotan siis sitä et itelläni taas se sektio ei tulis kuuloonkaan. Tietenkään en mahda sille mitään jos jostain syystä siihen on pakko mennä, mut sanotaan näin et olisin valmis kyl tekeen mitä vaan et saan ihan ite lapseni synnyttää, siitäkin huolimatta et eka kokemus oli rankka, mut kyl se kaikki vaan oli sen arvosta. :rolleyes: Näitä fiiliksiä on taas hyvin vaikee selittää, mut jos lähtisin vaatiin sektioo, niin kokisin epäonnistuneeni, se että makaisin vaan sängyllä ja vauva kaivettas mun sisältä ja saisin sen syliini tekemättä ite mitään sen eteen, niin se ei vaan sovi mun luonteelle.. Haluun joutua kärsiin ja kestään sen kaiken kivun uudelleen, jotta kun saan sen vaavin syliin niin tiedän olevani voittaja! :) Ja HUOM! Nää on nyt vain ja ainoastaan mun omia ajatuksia niinkun muutkin ajatuksiansa on tänne laittanut, en siis mitenkään ole sektioo vastaan tai pidä sitä vääränä valintana, kerroin vaan että se ei olisi mun juttuni ja miksi ei.. :)

Pommiina, Ei ois toi sektiokaan mun juttu :p Kyllä mä siihen menisin jos täytyisi, mut kyllä ensin yritetään itse :) Ja tämäkin minun mielipide ja omasta itsestäni :grin En pidä sektioo huonona vaihto ehtona myöskään, mut ite en sitä ekana valitsis :) Ja nyt kun tuli muisteltua niitä ensi hetkiä vauvan kanssa niin kyllä sitä synnytystä täs innol jo melkee oottaa :grin Mites neidin päivään ? :grin

Takaisin